@Vintage35 wat fijn! Hier nog mijn 20-weken-buik... Ik kom al net zo snel heel veel aan als bij mijn eerste zwangerschap. Dit was met 12 weken....
Hmmm dat is apart. Mijn placenta zat bij 14 weken ook voor maar ze zei dat dat nog kon veranderen. Misschien is dat bij jou gebeurd? Heb er verder geen verstand van haha. Ik voel de baby ook nog niet, dus ik denk ook dat de placenta voor ligt. Iig fijn dat je de baby nu wel voelt!
Een voorliggende placenta (dus voor de uitgang) kan inderdaad nog omhoog komen met het meegroeien van de baarmoeder. Maar het lijkt me sterk dat een placenta helemaal van de voorkant naar de achterkant zou kunnen verschuiven.
Ah ja, zoiets zei ze inderdaad! Ik ga er vanuit dat die van mij gewoon voor is blijven liggen, aangezien ik hem nog niet voel. Ik zie het wel bij de 20 weken echo
Wauw! Wat groei jij goed en mooi! Mijn buik is eigelijk heel minimaal. S’avonds wel meer opgezet. Hij is inmiddels iets meer een soort van rond geworden ipv een spekrol. Maar sommige mensen zien nog niet dat ik zwanger ben. Vooral in de ochtend is alles plat
Thnx. Al zit alles al wel behoorlijk in de weg hoor. Ik kan me ook wel voorstellen dat je met 20 weken wel graag een buik zou willen hebben om te showen. Komt vast snel!
oh superfijn zeg! Weetje het geslacht ook? Wij weten het, terwijl we hadden voorgenomen om het niet te weten. Wij verwachten een MEID!!! Na twee zoontjes
Oh wat leuk! Kan je nu mooi shoppen! Mijn man zei laatst nog.. ergens hoop ik dat het weer een meisje is. Zou niet weten hoe dat allemaal moet met een jongetje
Ik heb nog even een vraagje, aan de dames die kinderen hebben in de zomer geboren. ik heb alleen herfst en winter kinderen nl. wat trek je de baby aan de eerste weken. Stel dat het 30 graden is begin juni. Mouwlose, korte of lange mouw rompers? Ik heb geen idee
@Vintage35 dit kwam ik tegen. Sowieso al van veel gehoord dat de meeste baby's de eerste dagen/weken moeite hebben om hun temperatuur op peil te houden. Dan wordt romper lange mouwen ook aangeraden (met een broekje).
Ja, 2 dames van 6 en 8. Vooral de jongste kan niet wachten. Wel bijzonder omdat ze het wel heel erg bewust mee gaan maken allemaal. Heb absoluut geen voorkeur over het geslacht, heb er vooral erg veel zin aan weer zo'n klein mensje in mijn armen.
Toen ons dochtertje werd geboren was het lekker zomer weer, belangrijk om goed de temperatuur in de gaten te houden. Ze droeg lange mouwen en mutsje. Paar weken later hadden we een hittegolf toen lag ze in de romper met korte mouwen in de kinderwagen. Goed om denken dat ze niet op de tocht liggen. Zelfs momenten gehad dat ze alleen de luier aan had, tijdens bv was het dan super warm en plakkerig maar dan deed ik er een hydrofiele luier er tussen