Ik kreeg gisteren een leuk nieuwtje, een goede vriendin van mij heeft al jaren een kinderwens, maar geen partner. Ze heeft besloten om te proberen om zwanger te raken dmv een donor. De eerste poging heeft ze gehad en het is al raak! Nu ben ik met twee vriendinnen tegelijk zwanger, zo bijzonder!
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje (meisje) 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje (meisje) 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar ♡ Vintage35 - 35 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - 5e kindje 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje (meisje) 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje (meisje) ♡ Eef31 - 26 jaar ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar ♡ tulp123 - 9 juni (meisje, inleiden 38w) ♡ PlainJane - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nimaso - 33 jaar - 3e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (7) - Jongens(4) - Verrassing (0) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem Afspraken: ♡ Mimus - 20 januari 20 weken GUO ♡ Dutch - 22 januari 20 weken echo ♡ PlainJane - 23 januari 20 weken echo ♡ Mimus - 30 januari controle vk ♡ Wanda68 - 3 februari controle vk ♡ Dubbeltje82 - 3 februari psych POP-poli ♡ Dubbeltje82 - 4 februari vk POP-poli ♡ Vintage35 - 5 februari vk ♡ Vintage35 - 16 februari POP-poli ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87 ********* Vandaag bij de psych geweest. Ik heb medicijnen voorgeschreven gekregen. Betekend dat thuis bevallen er sowieso niet meer in zit, maar daar had ik me al bij neergelegd.
Haha gaat inderdaad goed met team roze! Ik heb donderdag de 20-weken echo, ik weet vrij zeker dat er dan eentje voor team blauw bijkomt!
@Dubbeltje82 Ik hoop echt dat de medicijnen gaan aanslaan. Wanneer zul je effect merken en zijn er bijwerkingen? Dikke knuffel!
Binnen nu en 2 weken zouden de eerste effecten moeten komen. Bijwerkingen zijn er wel, voor de kleine meid van toepassing na de geboorte (daarom ook in het ziekenhuis bevallen, voor monitoring de eerste 24 uur). Voor mij kunnen er ook bijwerkingen optreden, maar ik wil niet direct beren op de weg zien. We kijken wel wat komt. De eerste week mag ik geen autorijden om te zien wat het middel met me doet.
Hee meiden, Hier even tijdje afwezig geweest, zit op het moment niet zo lekker in m’n vel, kijk enorm op tegen de 20 weken guo vandaag en termijn van ons dochtertje komt ook steeds meer dichterbij. Merk dat het enorm veel energie kost en dat ik ook niet zo’n leuke moeder ben thuis.. Hopelijk word het gauw weer wat beter anders toch ook maar weer hulp vragen bij de POP. Maar wacht het toch eerst nog maar even af. Fijn dat jij je iets beter voelt @Dubbeltje82. En @Mimosa wat fijn een goede 20 weken echo! de meiden zijn idd al flink in de meerderheid! @bozoe, fijn wat van je te horen, en ondanks dat het natuurlijk allemaal vreselijk is snap ik dat het fijn is een soort van oorzaak te hebben en dat je hier voor een volgende keer preventief medicatie voor kunt nemen en je dan goed in de gaten wordt gehouden. En dan @Iemand1991 ik denk veel aan je.. Wat is het ontzettend moeilijk geweest maandag en ik hoop dat je gisteren nog een mooi echo hebt gehad? En wens jullie vandaag heel veel sterkte en kracht toe!! Jullie gaan papa en mama worden van een ontzettend lief, gewenst, mooi meisje.. Je bent een powervrouw!! Heel dikke knuffel!!
@Dubbeltje82 ik hoop dat je baat hebt bij de medicatie en je je snel weer wat fijner voelt! @Iemand1991 ik denk dat ik voor ons allemaal spreek als ik zeg dat je vandaag in onze gedachten zal zijn, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe! Ik brand graag een kaarsje voor mensen die het kunnen gebruiken, dus vandaag is die voor jullie. Vandaag voelt niet de dag voor een dansje, maar ik vind 20 weken toch wel een mijlpaal. Ik kijk met wat spanning en onrust uit naar zaterdag, ik hoop op een goede echo!
Wacht hier aub niet te lang mee, al meld je je preventief aan, dat vinden ze ook altijd goed! Aanmelden, intake, eerste gesprek met psych... je bent zo weer 4 á 6 weken verder. En wachten kan heel lang duren als je je zo rot voelt. Wanneer heb je de 20 weken echo? Hopelijk is deze goed en geeft dat je ook wat meer rust!
Bedankt! Idd heb je gelijk in.. ik denk dat ik nog net even de echo afwacht, die is gelukkig vandaag en wieweet scheelt het als die is geweest.. En vorige keer waren ze wel heel behulpzaam bij de pop, alleen uiteindelijk was hun advies om hulp in te schakelen na de bevalling via de gemeente alleen werd toen zo van het kastje naar de muur gestuurd dat ik er uiteindelijk veel meer stress van kreeg en ik er toen wel klaar mee was. En uiteindelijk konden ze dus niks voor me betekenen meer. Dus ben ergens ook weer niet heel happig.. Beetje in tweestrijd..
@Mimus ik loop nu ook op de POP en ik ben er echt blij mee. In mijn eerste zwangerschap heeft de vlos me laten bungelen en aanklooien en heb toen niet de hulp gehad die ik had moeten hebben. Die boemerang kwam pas veel later weer terug. Nu zijn ze er op tijd bij gelukkig.
wellicht pop poli in een ander ZH als je die optie hebt? Heb ik dit keer ook gedaan. Succes bij de echo!
Ik heb vanmorgen de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit gelukkig. En heb me kunnen bedwingen, het blijft nog steeds een verrassing wat we gaan krijgen. Vond het wel erg lastig zeg.. Toch wel een geruststelling weer.
Wat knap van je dat je je in hebt weten te houden! Sowieso knap dat je kan wachten totdat hij/zij geboren is.. ben ik veelste nieuwsgierig en ongeduldig voor Fijn dat de echo goed was!