Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje. Zij heeft jullie ouders gemaakt, dat blijf je voor altijd bij je dragen. Tevens ook gecondoleerd met dit immens grote verlies van jullie meisje. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd om hiermee om te gaan. Ik hoop dat je gauw hersteld van de bevalling. Hele dikke knuf
Wat goed nieuws!! Wat fijn zeg, zo snel al verandering. Hopelijk wordt het nóg beter en kan je de tweede helft van je zwangerschap helemaal jezelf zijn en lekker genieten van alles om je heen en het wondertje in je buik.
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje (meisje) 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje (meisje) 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar ♡ Vintage35 - 35 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - 5e kindje 6 juni 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje (meisje) ♡ Eef31 - 26 jaar ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar ♡ tulp123 - 9 juni (meisje, inleiden 38w) ♡ PlainJane - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nimaso - 33 jaar - 3e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (7) - Jongens(5) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem ♡ Iemand1991 - 19 januari 2021 ☆ Afspraken: ♡ Dutch - 22 januari 20 weken echo ♡ PlainJane - 23 januari 20 weken echo ♡ Mimus - 30 januari controle vk ♡ Wanda68 - 3 februari controle vk ♡ Dubbeltje82 - 3 februari psych POP-poli ♡ Dubbeltje82 - 4 februari vk POP-poli ♡ Vintage35 - 5 februari vk ♡ Vintage35 - 16 februari POP-poli ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87 ********* Ik tag iedereen even waar we al even niks meer van hebben gehoord.. Hoe gaat het verder met jullie? (Sorry als je wel actief bent, geheugen is soms net een zeef) @Ronnii @Shir1980 @Lindalvs @Eef31 @Lizzy16 @wachtenopeenwonder @Miracle88 @tulp123 @jezzebel88 @Skippykoe @Dutch (morgen echo spannend!! En succes!)
Ze zeiden vandaag bij de echo dat het nog wel 4 weken kan duren voordat ik de baby voel. Placenta ligt voor dus hij zal flink moeten schoppen haha. Jammer, ben ongeduldig
@Mimus dank voor het taggen! ik voel me (eindelijk) sinds een paar dagen beter. Ik was tot afgelopen dagen enorm misselijk en zowel zofran als combi primperan en suprimal hielpen niet. Ik had Bekkeninstabiliteit bij de eerste en loop sindsdien bij de fysio, de pijn Neemt toe, maar de misselijkheid neemt af! Ik had mij zelfs ziekgemeld op werk. En mn zoontje van 2 ging vaak naar mijn ouders. Ik wilde niet continu mijn negativiteit in deze groep gooien dus hield mijzelf op achtergrond. Ik heb veel bij te lezen zie ik! wij krijgen een meisje en onze datum is 2 dagen naar voren gehaald (wordt 7 juni dus). De 20 weken echo was prima, de kleine dame doet het goed! Alleen is de afstand tussen placenta en baarmoedermond 11 mm en nu maak ik mij daar zorgen om... placenta lag tegen mijn rug aan en is nu dus gezakt, geen idee wat het precies betekent. Over 12 weken weer een echo en dan bepalen of t een keizersnede gaat worden. Tjaaa.. hoe houd ik die 12 weken vol?!! sorry voor het lange verhaal dames.. het is een ik ik ik verhaal geworden. Maar ik zal alles bijlezen en hopelijk mijn draai vinden en actiever reageren hier
@wachtenopeenwonder wacht de volgende keer niet zo lang met iets te delen meid. We delen hier leuke maar ook verdrietige dingen en alles wat er tussenin zit. Fijn dat je misselijkheid minder lijkt te worden. BI is bijzonder vervelend, ik ben hier ook bekend mee. En wat de placenta betreft, je bm groeit en daarmee kan de placenta ook nog steeds mee omhoog groeien. In het ergste geval krijg je een ks. Dat betekend niet dat het nadelig is voor je meisje. Linksom of rechtsom komt het wel goed!
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje (meisje) 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje (meisje) 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar ♡ Vintage35 - 35 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - 5e kindje 6 juni 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje (meisje) ♡ Eef31 - 26 jaar ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar (meisje) 8 juni 9 juni ♡ tulp123 - (meisje, inleiden 38w) ♡ PlainJane - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje ♡ Nimaso - 33 jaar - 3e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (8) - Jongens(5) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem ♡ Iemand1991 - 19 januari 2021 ☆ Afspraken: ♡ Dutch - 22 januari 20 weken echo ♡ PlainJane - 23 januari 20 weken echo ♡ Dubbeltje82 - 25 januari telefonisch consult vk ♡ Dubbeltje82 - 25 januari 22 weken prik ♡ Dubbeltje82 - 26 januari SPV POP-poli ♡ Mimus - 30 januari controle vk ♡ Wanda68 - 3 februari controle vk ♡ Dubbeltje82 - 3 februari psych POP-poli ♡ Dubbeltje82 - 4 februari vk POP-poli ♡ Vintage35 - 5 februari vk ♡ Vintage35 - 16 februari POP-poli ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87 ********* Wachtenopeenwonder verplaatst en mijn eigen afspraken erbij gezet
@wachtenopeenwonder ik sluit mij aan bij @Dubbeltje82 ! Gewoon delen wat je wilt weten, lekker klagen en zeuren mag ook Maar fijn dat je weer een beetje back on track bent! Ik merk ook dat mn heupen/bekken/liezen meer zeer beginnen te doen, vorige zwangerschap kwam dat pas veel later. Maar helaas loop ik er ook al een aantal weken mee. Ik moet zeggen dat mn dagelijkse wandeling wel wat verlichting geeft, ondanks dat wanneer ik begin denk auw, auw, auw... helpt het wel naarmate ik onderweg ben. En in totaal is het maar max een 1 a 1,5 uur dat ik buiten ben, dus veel is het niet, maar alle beetjes helpen denk ik dan maar.
Wow uur lopen vind ik al knap. Ben blij als we buiten komen. Ik vind best veel met werk,huiswerk en alle andere dingen.
Ik heb dat ook, werk, 2 kinderen, thuisonderwijs en dan helaas geen tijd over voor een lange wandeling. Want echt ik houd ervan! (Ooow als die lockdown voorbij is, dan weet ik het wel!!)
Ik ben er ook nog en lees mee! Vind het af en toe lastig te reageren omdat er een hoop dames (zeer) verdrietige en lastige situaties doorgaan en het bij mij gewoon prima gaat. Voelt dan als een soort drempel om in een holadiejee stemming binnen te walsen als jullie begrijpen wat ik bedoel
@Shir1980 ook hierbij geldt: lief en leed... Ik spreek nu puur vanuit mezelf dat ik, ondanks dat ik niet goed in mijn vel zat, het fijn vond om goede verhalen te lezen hoor. Als er alleen maar verdriet staat is de balans ook een beetje kwijt, als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb geen werk en thuisonderwijs gaat eigenlijk vanzelf bij mijn dochter; les via Teams met de hele klas en wat zelfstandig moet gebeuren krijgen ze uitleg over. Ben altijd bereikbaar met mijn mobiel en aangezien ze bijna een tiener is, kan ze makkelijk alleen thuis blijven als ik even naar buiten wil en zij geen zin/tijd heeft.
Hier valt het thuisonderwijs ook reuze mee. Dochterlief weet wat ze moet doen en zoonlief maakt zijn werk op school (en moet weer worden opgehaald zodra het werk af is).
Hier is het thuis onderwijs hard werken. Deze week de oudste alleen op vrijdag thuis ivm werk. Moesten nog opdrachten inhalen dus. Bijna twee uur met hem gezeten en ondertussen jongste vermaken. Daarna nog uur,terwijl jongste sliep en ik mijn huiswerk probeer te maken. Ben kapot dames!
Vanochtend de 20 weken echo gehad, kon er niet van slapen, zag er best wel tegen op. Maar alles was gelukkig goed! Ik vond de geslachtsbepaling vorige keer niet zo overtuigend, dus dat gaf ik ook aan. Ze zet het echo apparaat op m’n buik en meneer ligt gelijk breeduit met z’n piemeltje in beeld