Ik heb een kruik ertegen, dat verlicht wel gelukkig! Wat naar van de gebeurtenissen in Nieuw Zeeland(?) Hopelijk is de steun digitaal ook fijn voor ze Nog gefeliciteerd!! En wat fijn even lekker uitwaaien op het strand
Ja dat is ook fijn! Wij hebben op bed elektrische deken, ook heel fijn ja klopt Nieuw Zeeland en idd we proberen er digitaal voor ze te zijn, dan maar weer een geluk dat we in een tijdperk leven waar dat goed mogelijk is..
Hoi meiden Ik heb het weekend gewerkt en net alles bijgelezen. @Dubbeltje82 wat ontzettend fijn dat je je beter voelt met medicatie, dat gun ik je. Dat maakt dat je weer wat zin krijgt om dingen te doen en hopelijk ook wat te genieten. Hier moet heel veel gebeuren eigelijk. Er vind een interne verhuizing plaats boven en op zolder en daarbij mogen de kinderen zelf kleuren uitzoeken. Nadat er geschoven is blijft de babykamer als laatste over en dan kunnen we daar mee bezig. Dat zal maart april worden. Nu wij een meisje krijgen heb ik al veel kleding en beddengoed geshopt!
@Mimus wat naar dat je er nu niet in het echt kunt zijn in NZ. Nog van harte gefeliciteerd! @Wanda68 naar he, die BI. Neem jezelf een beetje in acht en verlicht het met warmte idd. Thnx @Vintage35 , lief!
Ik heb gisteren voor het eerst wat kleertjes gekocht, en ben nu steeds lekker aan het rond neuzen voor een leuk eerste pakje Verder zijn we veel aan het opruimen en moet ik de kleding van de kinderen nog door, wat bewaren, wat doorschuiven en wat wegdoen/verkopen. en hopelijk af en toe wat aan te pakken qua verbouwen/klussen, maar daar voelen we gelukkig geen haast bij voor de baby komt
@Wanda68 whoop whoop! Ooh hier gisteren lekker aan het opruimen geweest, kleding van ons dochtertje gesorteerd, en gedeelte al op Vinted geplaatst en de rest straks nog even
Vandaag bij de huisarts geweest, ik voelde een bobbeltje/bultje in mijn borst. Alles veranderd natuurlijk nu, kan van alles zijn maar maakte me toch enigzins zorgen. Ze voelde niet wat verontrustends maar voor de zekerheid toch doorgestuurd voor een echo. Ze dacht zelf dat het een melkklier oid zou zijn. (Mijn beide tepels jeuken ook heel erg, zal wel met de melkproductie te maken hebben) Ze heeft me wel gerustgesteld maar ben blij dat ze toch het zekere voor het onzekere neemt.
Hoi hoi hier even een bericht het gaat goed hoor. 20 weken echo was super en krijg een 5e zoon. Tijdens de 20 weken echo bleek de baby al 12 dagen op groei voor te liggen al krijg ik grote kindjes was dit wel erg groot de ogtt suikertest was nornaal en krijg nu nog meer groeiechos en Meer suikertesten Berder valt et thuis onderwijs van 4 kids me zwaar samen met het 32 uur thuis werken wat ook gewoon doorgaat... Ach we komen er wel de uitzet is compleet nu alleen nog inrichten etc.
Poehee en ik heb er maar 2, waarvan 1 thuisonderwijs (de peuter wil ook meedoen dat wel) en 20-28u thuiswerk. Ik voel me al walking dead bij het wakker worden Respect voor jou ❤️
wauw, wat een mooi en bescheiden buikje! Ik had er gisteren eentje gemaakt. De tweede pas sinds ik zwanger ben.
Mijn geheugen ligt in de diepvries, dus ik heb hem vast al eerder gedeeld. Maar hier was ik 20 weken. Ik lig nu in bad Misschien dat ik vandaag of morgen nog een recente maak van 22,5 weken. Want ik groei vet hard momenteel. De buik is me ook echt zwaar aan het worden al. Dat belooft nog wat