Goedemorgen allemaal Hoe is het met iedereen? Lekker in de sneeuw? Hier gaat het matig. Ik heb afgelopen dagen dezelfde klachten gehad als vorig weekend en moet me nu heel rustig houden. Dat houdt in niet tillen, zo min mogelijk traplopen, en veel zitten/liggen. Ik vind het heel moeilijk het is nog zo vroeg. Ik heb volgende week de 22weken prik. Halen jullie die ook?
Heh jeetje wat vervelend! Heb je weer contact gehad met vk? Hopelijk zakt het allemaal weer af, en idd maar rustig aan! Ik neem de kinkhoest vaccinatie wel. Maar denk rond de 26/27 weken. Dit heb ik bij de andere kinderen ook gedaan En gisteren lekker genoten van de sneeuw samen met de kinderen, hebben een hele grote slee en dan rondje door het weiland achter een auto aan (niet te snel natuurlijk) En verder rustig aan gezien m’n bekken zeer pijnlijk zijn. Mn man heeft de kinderen lekker vermaakt buiten Jij nog wel een beetje kunnen genieten van de sneeuw? En verder heb ik net intake kraamzorg gehad, alles doorgenomen en hopen op zelfde kraamverzorgster als de vorige keer. Zo kan ook van de checklist afgestreept worden. Voor de rest eigenlijks nog niks gedaan, dus zal eens kijken of er nog andere belangrijke zaken zijn
@Vintage35 heh wat vervelend. Ik heb het vaccin 2 weken geleden al gehad. Ik moet zo ff bellen met de bekkenfysio. Sinds een kleine week beginnen de klachten. Vanmorgen weer gecontroleerd door VK. Kleintje en ik doen het verder goed.
Hè dat klinkt naar! Goed je rust houden ind, hopelijk wordt het dan wat dragelijker voor je. Mijn dochter heeft bijna de hele dag buiten gespeeld in de sneeuw gisteren, met mn zoontje ben ik een blokje om geweest. Die zag voor het eerst sneeuw en vond het prachtig! Mijn vorige zwangerschap heb ik de kinkhoest vaccinatie wel gehaald, maar eigenlijk zonder mij er verder in te verdiepen. Ik dacht dat het enkel kinkhoest zou zijn, maar blijkt een cocktail DKTP prik te zijn. Ik sla deze keer over. Ikzelf heb ook nog erg last van rug/bekken/heupen en zeer in mn linker bil. Kan pas de 15e bij de fysio terecht, dus nog even volhouden.
Ik kan vandaag al terecht. Vanwege sneeuw zijn er wat gaten in de planning... Vind ik natuurlijk helemaal niet erg
Pfff ik ben kapotttt. Ik sta op als walking dead. Vandaag met de jongens in de sneeuw wezen spelen (School heeft natuurlijk ijsvrij op de eerste dag dat ze open gaan.) Maar goed, ik ben 2x vandaag aan het rennen geweest met een slee. Ik heb me goed ingepakt, een bekkenband en een buikband, thermolegging onder mijn broek etc. Dus met mijn bekken gaat het gelukkig erg goed. Maar ik ben zoooo moe Ik denk ook dat ik kou heb gehad op mijn kies, die is nu pijnlijk en ik kan pas de 24e terecht bij de tandarts helaas Geen vaccin voor ons btw.
Wat een stilte hier zeg.. Hoe gaat het met jullie namen zoektocht? Hier nog echt geeeeen idee, wat ontzettend moeilijk!!
24 weken dansje Ik weet de naam allang. Maar net als met de jongste, moet papa er nog even aan wennen. Hij vindt het niks, heeft alle tijd om met een alternatief te komen. Dat alternatief komt niet en dan heet ze dus al die tijd al zo tenminste zo ging het bij de jongste
Hier gaat het goed, gisteren de echo van mijn borst gehad. Was toch wel even spannend maar gelukkig gelijk de uitslag. En die was goed, was gewoon borstweefsel. Onbewust ben je er toch wel mee bezig. De kinderen weer naar school sinds gisteren, ben nu echt even niks aan het doen.. heerlijk vind ik dat. Namen vind ik nog wel lastig hoor.. ik heb een man die overal een mening over heeft.. en moet er natuurlijk ook twee maar we hebben nog even. De namen die ik leuk vind schrijf ik op, en dan hoor ik wel of manlief het ook wat vindt. Zo blijft er steeds minder over..
Aah wat fijn, goede uitslag!! Hier willen we ook twee namen, tweede naam is iets beperkter omdat het de juiste betekenis moet hebben dus heb al een aantal kanshebbers haha En eerste naam een paar leuke opgeschreven maarja, Phff blijft lastig zoiets zeg!!
Wij hebben al een naam Vriend was er nog niet echt van overtuigd, maar na de 20 weken echo zei hij ja dit is hem. Maar... nu twijfel ik zelf een beetje niet omdat ik het geen mooie naam vind, maar omdat ik niet weet of het wel bij de andere kids hun namen past.
Hier hadden we voor het raak was de namen al. Beide zijn we er nog steeds blij mee en de kids noemen de naam ook steeds. M.adeé hoort er al helemaal bij! De 2 doopnamen zijn vernoemingen, waar we ook beide voor de volle 100% achter staan. @Nimaso fijn dat het loos alarm was. Zeker een opluchting.
Ow wat een fijn nieuws zeg! Ja ik heb dus 4 namen op het oog ipv 2. Maar het is vooral de roepnaam zelf die goedkeuring moet gaan krijgen
Hier ook de 2e naam met een betekenis. Maar als het aan mij ligt, wordt dat de 4e naam en komen er 2 vernoemingen tussen