Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje (meisje) 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 38 jaar - 3e kindje (meisje) 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar ♡ Vintage35 - 35 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje (jongen) 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - 5e kindje (jongen) 6 juni 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje (meisje) ♡ Eef31 - 26 jaar ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje (jongen) ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar (meisje) 8 juni 9 juni ♡ tulp123 - (meisje, inleiden 38w) ♡ PlainJane - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) ♡ Nimaso - 33 jaar - 3e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 31 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (8) - Jongens(8) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem ♡ Iemand1991 - 19 januari 2021 ☆ Afspraken: ♡ Wanda68 - 9 maart groei echo ♡ Mimus - 16 maart controle vk ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87 *********
@Wanda68, toch nog een keer verzet? Ooh als de bakerpraatjes toch eens waar waren krijgen wij een baby met een gigantische bos haar haha!!
Ja was bij ons 2x waar hoor!! Deze verwacht ik ook met haar Nee niet verzet, groei echo afspraak gemaakt. Hoefde van mij eigenlijk niet, maar toch op mijn verzoek. Want ik mag mijn zoontjes meenemen! Het leek me zo gaaf voor hen om de baby nog even te zien! (Ze zijn nog nooit bij een echo geweest.)
We hebben hier nu al 2 dagen de babywatcher. Erg leuk, zeker als je dametje tijdens de echo van stuit- naar hoofdligging ziet draaien. Ook leuk om te zien hoe ze schopt, stompt en elleboogporren uitdeelt. Ow ja: **28-weken/derde-trimester-dansje** !!!
Dat klinkt heel gaaf zeg! Hier momenteel vaak harde buiken. Al een aantal dagen meer dan anders. Wat ik wel vaker heb een dagje, vanwege verstopping. Maar normaal niet meerdere dagen achter elkaar. Verstopping en diarree wisselt elkaar wat af lijkt het. Vandaag is het diarree. De kleine blijft goed bewegen en ik probeer af en toe even te liggen. Maar het is wel vervelend. Ik kom nergens aan toe zo
Weer een fijne echo gehad Dametje doet het super. Alleen de bovenbeenlengte was gemiddeld, de rest hoger Ze zwaaide nog even naar haar broers ❤️
Hoe gaat het met de meiden die werken? Ik vind het best pittig namelijk. Ik was gisteravond helemaal ingestort.
Hier hetzelfde, ik werk 36 uur en als ik werk gaat het wel. Maar daarna en in het weekend ben ik echt gesloopt..
Ik werk niet meer. Ivm harde buiken en de gebeurtenissen rondom 21 weken. Daarnaast ben ik sinds 3 weken weer enorm misselijk met overgeven waarvoor ik nu weer medicijnen gebruik. verder gaat het wel goed. Rustig aan.
Dat is niet leuk! Kun je aangeven misschien wat minder te gaan werken, of op een ander vlak binnen het werken rustiger aan te kunnen doen? Hier inmiddels al vanaf februari gestopt ivm bekkenklachten. Geeft me een stuk meer rust op deze manier.
Ik werk nu 15 uur sinds paar weken. Ik werk in de jeugdzorg dus soms zijn er veel crisissen die niet zo makkelijk kunnen wachten tot de dag erna,dat druk niet altijd gelijk. Fijn dat je rust ervaart!
Hier lukt het allemaal nog prima, werk 32 uur vanuit huis, een kantoorbaan en dat maakt het ook wel iets makkelijker denk ik. Ben wel al bezig met mijn overdracht, hierna nog 7 weken werken!
Bij mijn eerste werkte ik tot 32 weken nog 40u,naar dat zou ik nu echt niet meer trekken. Ik werk 10-20u per week thuis en dat gaat nog erg goed. Al vind ik het momenteel heel lastig combineren, want ik moet tussendoor ook gewoon rusten/ontspannen en het huis en de kids draaien gewoon door. En dan die stomme badkamer nog De tijd lijkt wel sneller te gaan als ik het druk heb, dus dat is wel een pluspunt