@Vintage35 wat naar dat je je weer slechter voelt. Ik werk 24 uur per week. Ik heb nu geregeld dat ik op donderdag minder werk en deze uren op woensdag of vrijdag in de ochtend pak thuis. Op maandag werk ik thuis, op dinsdag en donderdag op kantoor.
Vandaag dagje ziek thuis gebleven na weer veel harde buiken. Hele dag prima,tot moment van kindjes ophalen. Kan moeilijk vrij nemen van de kindjes
Ja dat is het ook. Ik heb gelukkig een heel flexibele werkgever. Vervelend van de harde buiken. Ja van de kids kun je als mama geen vrij nemen... Knufff
Wat vervelend, niks aan.. Maar goed dat je even goed je rust hebt kunnen pakken. En idd met kindjes om je heen blijft het allemaal wel doorgaan..
Ik werk 25 uur, kan het niet verdelen. Werk 3 dagen per week. Merk wel dat ik op dagen dat ik werk 's avonds de klachten in mijn bekken erger zijn dan op dagen dat ik niet werk. Lastig is dat ik overdag geen last heb. Maar dat het toch een teken is dat ik te gek doe. Proberen een beetje beter te verdelen. Nog 7 weken en dan verlof, kijk we wel naar uit hoor!
Ow dat is minder idd Ik heb dus op de dagen dat ik het rustiger aan kan doen, ontzettende nesteldrang. Doe ik alsnog teveel en heb ik ook meer harde buiken. Stom ook dat ik me niet inhouden kan. Maar dat lijstje MOET af Na de hele dag opruimen, stofzuigen, dweilen en poetsen, heb ik alvast de kraamtruffels gemaakt. Die staan nu in de vriezer. Yes dat kan weer van mijn lijstje
@Nimaso dat je na een dag werken meer last hebt is logisch. Vermoeidheid verergert de klachten. Dat hoeft niet per se te betekenen dat je het te bont maakt.
Hoe gaat het hier met jullie? Hier wel oké, ondanks de moeheid, obstipatie, maagzuur, vocht vasthouden, bekkeninstabiliteit, rugklachten, nachtelijke beenkrampen en owja had ik de moeheid al genoemd? Nog ff een toeter foto van hier
Hier alleen moe, BI, zere rug en vocht vasthouden... Ik mag dus niet klagen. Ik had erger verwacht op mijn leeftijd en de derde. Mijn toeter van vorige week (28 w)
Mooie buikjes dames! Hier veel last van de bekken en rug, verder voel me wel goed, af en toe een beetje moe Mijn buik met 25+4 weken, maak niet zo vaak foto’s
Hier zelfde denk ik. Voel me redelijk maar ivm vorige zwangerschap gaat het goed. Bekken zijn wel dagelijks pijnlijk en begin wat vocht vast te houden. Mn billen beginnen weer vast te zitten ook. Maar verder prima. Vandaag alweer derde trimester in,bizar he. Mijn buikje is van vorige week. Kilo's gingen laatste dagen ineens snel hier.
Prachtige buiken dames! O zo mooi om die buiken weer te zien groeien! @Lizzy16 wat een mooi echo plaatje, is dat 4d? Hier mijn toeter met bijna 29 weken.