Controle gehad. Baby ligt al aardig ver in het bekken in de goede houding. Het kan nog veranderen maar dat verwacht ze niet. dat verklaart ook die scherpe steken aan de onderkant
Ik heb vandaag ook controle gehad. Ze lag vorige keer nog op de kop, nu lag ze goed. Maar ze heeft nog alle ruimte, dus dat indalen duurt hier nog wel even. Ook hebben we mijn geboorteplan besproken, superpositief allemaal. Ik heb er al veel zin in
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje (meisje) 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 38 jaar - 3e kindje (meisje) 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar ♡ Vintage35 - 35 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje (jongen) 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - 5e kindje (jongen) 6 juni 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje (meisje) ♡ Eef31 - 26 jaar ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje (jongen) ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar (meisje) 8 juni 9 juni ♡ tulp123 - (meisje, inleiden 38w) ♡ PlainJane - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) ♡ Nimaso - 33 jaar - 3e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 31 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (8) - Jongens(8) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem ♡ Iemand1991 - 19 januari 2021 ☆ Afspraken: ♡ Mimus - 6 april - controle vk ♡ Wanda68 - 16 april - controle vk ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87 *********
Aah fijn dat alles goed was en je het geboorteplan hebt kunnen bespreken. Komt nu allemaal steeds dichterbij!
Zwanger / uitgerekend: 30 mei ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - 3e kindje (meisje) 1 juni 2 juni ♡ Wanda68 - 38 jaar - 3e kindje (meisje) 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar ♡ Vintage35 - 35 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje (jongen) 4 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 1e kindje (jongen) 5 juni ♡ Lindalvs - 5e kindje (jongen) 6 juni 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje (meisje) ♡ Eef31 - 26 jaar ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje (jongen) ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar (meisje) 8 juni 9 juni ♡ tulp123 - (meisje, inleiden 38w) ♡ PlainJane - 32 jaar - 3e kindje (jongen) 10 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje (meisje) ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje (jongen) ♡ Nimaso - 33 jaar - 3e kindje 13 juni 14 juni ♡ Mimus - 31 jaar - 4e kindje (1 engeltje) 15 juni Meisjes (8) - Jongens(8) - Verrassing (1) Bevallen: ♡ Bozoe - 10 december 2020 ☆ Xem ♡ Iemand1991 - 19 januari 2021 ☆ Afspraken: ♡ PlainJane - 29 maart - groei echo ZH ♡ Mimus - 6 april - controle vk ♡ Wanda68 - 16 april - controle vk ✰Sterretjes✰ Nooompje, DangerBlonde, Billie27, Somita, LaVitaBella, Sarah37, A daydream, Noralie87 *********
Wat vervelend om te lezen over al die ongemakken! Al herken ik het wel, pijn in bekken/schaambeen en heupen. Mijn dagelijkse wandeling is al even niet meer dagelijks, maar hooguit drie keer per week. Met moeite. Daarnaast zijn de nachtelijke kuit krampen ook weer begonnen, heel fijn.. Harde buiken heb ik ook, maar nog niet echt “last” van. Wel kramp in mn buik, vaak aan één kant, dat kan wel erg naar zijn. @Vintage35 Wat ligt ze al snel ingedaald! Als ik dat zo lees zal ze geen 10 weken meer op zich laten wachten. Mijn buik zit nog erg hoog, dus ik denk niet dat hij al aan het indalen is. Vorige twee zwangerschappen was dat ook pas halverwege de 30 weken. Ik heb straks een afspraak staan om een 3D scan van mijn buik te laten maken, voor een beeldje. Wilde dit de vorige zwangerschap al doen, niet gedaan omdat ik niet zo zeker van mijn lichaam ben, maar achteraf toch wel een beetje spijt gehad. Nu is dit mijn allerlaatste zwangerschap en ga ik het gewoon doen. Ben heel benieuwd hoe het beeldje gaat worden! Ik zag dat de afsprakenlijst niet meer ingevuld wordt, staan er nog (pret) echo’s op de agenda voor jullie?
Mocht je tips willen voor de kuitkramp en? (Ik heb ze ook al een poos, nooit eerder gehad bij andere zwangerschappen.) Ik smeerde eerst magnesium olie op mijn onderbenen. Dat hielp redelijk goed. Maar dagelijkse voetenbadjes met magnesiumvlokken helpen me nog beter En is ook geen straf ofzo
Oh wat een fijne tip! Ik vroeg mij al af of ik extra magnesium mocht slikken, ik slik nl al multivitamine, maar dit klinkt eerlijk gezegd fijner! Ga eens kijken waar ik magnesium vlokken kan scoren, thanks!
Super leuk @PlainJane om een beeldje te laten maken.. Zag het laatst ook ergens voorbij komen, vind ik veel leuker als een gipsbuik ik heb vandaag mijn kraampakket van Dalalou binnen gekregen, straks maar even lekker uitpakken
Ooow die heb ik ook, veel uitpakplezier Ik ben aan het crea-bea-en voor de wandelwagen. Ik zit achter de naaimachine om die te pimpen
Dat klinkt erg mooi zo’n beeldje. Ben super benieuwd hoe dat wordt. Misschien zou ik tzt via een privé berichtje een foto mogen zien? veel plezier!
Ik heb woensdag een echo, 30 weken groeiecho? Wel weer benieuwd naar ons kleintje. Begin hier nu echt wel te groeien, had er gisteren beetje last van, alsof mijn buik heel strak stond of zo. We doen het maar lekker rustig aan vandaag. Ook wel fijn! We kunnen echt af gaan tellen nu.. Ik vind het zo snel gaan! Nog maar een paar weken werken hier en dan heerlijk verlof. Heb daar echt wel zin in!
@PlainJane magnesium mag je rustig extra innemen hoor. Ik heb de kauwtabletten met frambozen smaak van Kruidvat. Ook geen straf. Wat leuk, zo'n beeldje! Afgelopen maandag hadden we de eerste groeiecho. Daarbij bleek ons meisje aan de grote kant. Dus mag ik over anderhalve week weer spieken. Ook moet ik weer glucose prikken, maar ik weet dat het daar niet aan ligt. Ik heb de vorige keer dat ik glucose moest prikken ook met mijn eigen meter geprikt en deze meet exact hetzelfde als bij de prikpost. Nu weet ik zeker dat wat ikzelf prik ook de goede waarde is. En daarbij, onze eerste was/is ook vrij groot. Vandaag de 3D/4D pretecho gehad. Ons meisje is echt een mix van dochter en zoon en mooie bolle wangetjes
Helaas ben ik er vandaag niet gekomen, A4 was afgesloten en alles stond vast. Over een stukje van 30 min heb ik 1,5 uur gedaan Maar mag kosteloos een nieuwe afspraak in plannen. En ik zal tzt een foto naar je toesturen!
Gezellig gekletst hier! Hier vandaag ook nesteldrang,alles kussens zijn gewassen. Wil de bank schoonmaken maar moeten tapijt reiniger huren. Volgend weekend gaan de twee jongens naar nieuwe kamer en weekend erna baby kamer. Fijn datdit in zicht komt. Genoeg andere dingen te doen maar dit is wel belangrijkste. Het ging fysiek best goed maar vandaag echt slechte dag. Benauwd,pijn op borst en bilspieren,zuur, moe, misselijk. Maar op tijd naar bed straks!