Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik wil eerst de bevalling afwachten (het is wel elke zwangerschap erger geworden). Maar als ik toch blijvend last houd, dan ga ik waarschijnlijk voor operatie of aangemeten hulpmiddelen. Hier hypermobiliteitssyndroom en fibromyalgie.

2. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Sterkte meiden, niks aan!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Fibromyalgie heb ik ook, maar de laatste jaren aardig onder controle.

Wanda68 vindt dit leuk.
  4. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik ook, zolang ik geen pijn medicatie neem, goed voor mezelf zorg en mijn grenzen goed bewaak :)

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jupz. Ketogeen eten heeft hier ook goed geholpen. In heb al sinds 5 jaar geen medicatie meer ingenomen tegen de pijn van de fibro.

Wanda68 vindt dit leuk.
  6. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ow vervelend he! Tweede zwangerschap had ik het ook. Nu soms wat tintelingen maar niet nodig.

Wanda68 vindt dit leuk.
  7. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Onze oudste twee jongens zijn gewisseld van kamer gisteren. Volgende week kan de baby kamer dan gestart worden. Gisteren wel echt teveel gedaan,dus nu last helaas.

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ai, vervelend @Lizzy16 ... Ff kalm aan dus

Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    "32-weken-waggel"

Aftellen van werkweken is begonnen... Nog 4 te gaan

Wanda68 en PlainJane vinden dit leuk.
  10. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Fijn is dat he. Ik nog 3 weken!

Wanda68, PlainJane en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Net weer groeiecho gehad. Ons meisje loopt nu nog verder voor en suikerwaarden liggen volgens de vlos te dicht tegen de ondergrens aan.

Dus nu doorverwijzing naar de gyn gekregen. Ben er verder nuchter onder hoor. Onze eerste liep ook onwijs voor en beide kids waren 8-ponders. Ik word goed in de gaten gehouden en ben op de goede plek. Komt goed.

PlainJane, Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat je er rustig onder bent!

Hier ook een groter kindje, maar dat ligt voor ons wel in de lijn der verwachtingen. We maken ze gewoon groter, dat hebben de broers wel bewezen.

We can do this! :thumup::thumup:

PlainJane, Mimus en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  13. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Hier was de uitslag van mijn bloedprikken goed (ook de glucose) bij de afgelopen controle (30 weken echo) liep ons kleintje op alle fronten ook een week voor op de groei. We gaan het zien. Kan er zelf toch niks aan doen. We kunnen ze niet minder hard laten groeien toch..

PlainJane, Wanda68, Mimus en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Tja, de eerste was met 38+2 bijna 8 pond. De tweede met 39+6 ook.

We gaan het zien. Ik denk zelf dat het allemaal wel meevalt. Onze eerste is gewoon groot, altijd al geweest. Nu met 9 jaar oud al bijna 1,6 m en net als BIB ook een meid...

Je kunt ze idd niet ineens zachter laten groeien.

PlainJane, Wanda68 en Nimaso vinden dit leuk.
  15. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Scheelt dat het niet je eerste is en je je er bij neer kan leggen, want wat je zegt je kunt toch niet anders.

Hier gisteren ook een goede groeiecho gehad, paste goed bij termijn:)
    Ruim 1600 gram (weet niet meer exact meer, mumbrain haha)
    En hij is ook weer goed gedraaid!
    Ijzer ook geprikt, was goed maar wel stuk lager als de vorige keer.. dus wel iets om in de gaten te houden en voor mij ook met eten iets om op letten:)

PlainJane, Dubbeltje82 en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Fijn al die goede echo’s! En nee, de baby’s minder snel laten groeien (of krimpen..) gaat helaas niet. :) En vaak is het maar een indicatie, komen ze er nog op normaal gewicht/lengte uit ook! En zo niet, en je hebt geen zwangerschaps diabetes, dan zit zoiets gewoon in het DNA denk ik?
    Ik maak geen super grote baby’s, alleen groeien ze heel snel nadat ze geboren zijn :D
    Mijn ijzer was helaas wel te laag, heb er tabletten voor gekregen. TMI, maar die dingen zijn niet gunstig voor de stoelgang kan ik je vertellen. o_O
    Gisteren naar het ZH geweest voor een echo van mn borsten (mag tijdens zwangerschap geen mammografie), omdat ik een aantal bobbeltjes voelde. En nu met alles rondom mijn vader merk ik dat ik wat dat aangaat ineens op scherp sta. Maar gelukkig was alles in orde.
    Mijn jongste zit in de fase van verlatingsangst, willen lopen, maar nog niet alleen kunnen en boven tandjes die doorkomen. Je kan begrijpen dat ik als klittenband fungeer de laatste dagen. Wat niet heel fijn is voor mn lijf, want die maakt het mij maar lastig de laatste tijd.
    Kraampakket van mijn zorgverzekering is binnen, maar ga toch nog een natuurlijk kraampakket aanschaffen. De spullen die ik niet gebruik doneer ik aan mijn kraamzorg.
    Nou dat was weer mijn update/geklaag voor deze week :D

Wanda68, Dubbeltje82 en Mimus vinden dit leuk.
  17. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ff een 32 weken dansje tussendoor! :rolleyes::D

PlainJane en Mimus vinden dit leuk.
  18. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Fijn dat het goed was @PlainJane . Toch spannend zo'n echo weet ik uit ervaring.

Wanneer beginnen jullie met wassen? Het begint wel een beetje te kriebelen nu (al heb ik nog niks aan kleertjes.. alleen hydrofieldoeken, omslagdoeken, lakentjes) ik probeer me nog even in te houden.. anders kan je straks nog een keer lijkt me..

PlainJane, Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.
  19. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik ben al begonnen afgelopen week :roflmao::roflmao:

Ik heb zelf kleding in de kast hangen wat ik maanden geleden heb gewassen en wat nog fris ruikt :p

Dus kan best haha

De draagdoeken liggen al klaar, hydrofielen, lakens en dekens. En ik ben nu begonnen met de kleertjes :rolleyes::rolleyes:

PlainJane en Mimus vinden dit leuk.
  20. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    @Dubbeltje82 fijn dat je geen zorgen maakt en herkent van de andere twee. Blijkbaar hebben jullie grote kindjes.
    Bij ons dachten ze eerst ook dat de kleine te groot was maar 30 weken echo zag er prima uit.

@PlainJane fijn dat alles goed was!! Toen mijn moeder borstkanker had heb ik ook zelf controle gedaan. Herkenbaar dat je ineens van alles merkt. Dan is een geruststelling extra fijn.

Wassen ben ik vandaag mee begonnen. Dit weekend gaat de commode leeg en kunnen de baby spullen erin.

Afgelopen dagen wat corona stress hier. Klas van oudste in quarantaine. Kreeg hij dinsdag hoesten,keelpijn en hees. Jeetje wat een gedoe. We hebben hem vandaag toch maar laten testen,gelukkig negatief. Ik merk met de vorderende zwangerschap, ik dit echt lastig vind. Wat als je het net hebt met de bevalling,of net in quarantaine zit. Hebben jullie dat ook?

PlainJane en Dubbeltje82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina