Nou ik weet het nog heel goed, want m'n vent snapte mijn instructie "daar staat mijn vluchttas" niet. Die heeft toen zelf van alles in een tas gedaan. Op dat moment kon ik alleen maar zuchten en ogen rollen. Maar nu 3 jaar later moeten we er nog regelmatig om lachen. De kleding die hij voor mij had uitgezocht: zijn joggingbroek en zijn shirt met gekke ogen en mond met tong erop Ik voelde me zo voor lul lopen toen! Nu denk ik dat ik dat expres ga aan doen de dag erna
Ik heb ook mini’s gehaald vanmiddag. Goeie tip. Ik leg boven op mijn vluchttas een briefje voor mijn man wat er nog in moet als laatst. Ik probeer zoveel mogelijk alles te doen.
Vandaag alvast ter voorbereiding op mijn bezoek aan de gyn alvast de eerste dag glucose monitoring gedaan. Nuchter in de ochtend en vervolgens steeds 2 uur na een hoofdmaaltijd... Ik denk dat ik, aan de hand van deze metingen echt wel kan stellen dat ik geen zwangerschapssuiker heb hoor. Woensdag doe ik nog een dag monitoring en dan neem ik de uitkomsten daarvan mee. Ik denk dat ik gewoon grote kinderen krijg en dat de afmeting van de kleine los staat van suiker.... We zullen zien wat de gyn ervan zegt.
Ik heb gisteren het kaartontwerp zover mogelijk afgemaakt en een proefdruk besteld Vandaag het geboorteplan de laatste wijzigingen gedaan en geprint en "mijn" dingen alvast ingepakt in de vluchtkoffer. Morgen waarschijnlijk de laatste baby wasjes en dan kan de rest ingepakt worden. Wauw het komt allemaal dichterbij
Goed bezig!! Ik heb geboorte kaartje ook besteld. Net nog wat dingen spullen besteld. Zo wat spullen klaar leggen voor vlucht koffer en dan deze week strijken. Mn moeder doet alle lakens strijken. Ik kan bijna niet meer zitten door de pijn. Staan en liggen gaat prima. Echt heel gek.
"33-weken-waggel" Hier de nieuwe lading wasbare luiers voor het eerst gewassen, hangen nu te drogen. Gister de deur van de babykamer geschilderd en de muren bijgetipt waar nodig. Kamer is, op wat stof afnemen na, zo goed als klaar.
Ik heb momenten dat ik ineens denk dat alle laatste dingenper direct af moeten en krijg dan ineens stress wij zijn er nog niet uit, over het geboorte kaartje. Ik moet de traktatie nog bestellen en maken voor de kids voor school. Bevalplan maken, wassen, vluchttas maken. Ik hoop deze week even wat meer af te ronden. Ik heb veel steken aan de onderkant. Komt van het hoofdje wat draait in het bekken zei de vk. Heb ook enorme groeispurt gehad vd baarmoeder zei de vk. Klopt wel. Buik ia stuk dikker
Wij doen geboortekoekjes als traktatie en hem bij Aliexpress roze naamstickers besteld. Ik vind het wel welletjes voor trakteren hoor. We doen de koekjes ook thuis aan visite ipv steeds beschuiten te moeten smeren. Hier ook veel druk op het schaambeen en de buik hangt lager. Gelukkig is het hartritmestoornissen schoppen nu ff over.
Dat heb ik ook. Dan ga ik ineens weer van alles doen. Gelukkig kan ik nog goed staan en lopen. Zitten is nu echt maximaal kwartier.
Ik heb nog nooit traktaties gemaakt voor een baby erbij, nu dus wel (ligt al klaar). Ik dacht eerst, moet ik dat wel willen al die moeite? Maar ja toen broertje kwam, was grote broer pas 2. En nu zijn ze beide heel bewust ervan. En zo voelen zij zich ook even speciaal als de baby er is Mijn buik hangt de hele zwangerschap al lager (ik maak elke week foto's en vergelijk weleens met de vorige). Heb al wel wat krampjes gehad, dat ik dacht 'zou het indalen begonnen zijn?' We zullen zien, volgende week weer controle. Voor nu even wat anders, ik moet zo naar het ziekenhuis om een verstandskies te laten trekken wish me luck!
Dankjewel! Was gelukkig heel snel klaar! Het ergste was de 45 minuten wachten ervoor en geen lucht, misselijk en hoofdpijn van dat mondkapje. Ik zat gewoon te huilen in de wachtkamer Nu rustig op de bank wachten tot de verdoving eruit is en dan eens zien of ik wat durf te eten
Ik heb net m'n leidinggevende gebeld en ben per direct volledig ziek gemeld. Ik ga op therapeutische basis nog wat dingen doen. De pijn is echt vreselijk op het moment.
Wat ontzettend naar voor je dat je zoveel pijn hebt. Goed dat je bent ziekgemeld. Heb je pijnstilling of mag je alleen pcm?