Ja leuk he, die heb ik ook gedaan. Veel plezier morgen! @Wanda68, wat leuk, wat voor fotoshoot heb je gedaan? Wij hebben 12 mei een shoot, zin in!!
Wij hadden vandaag fotoshoot. Wat een heerlijk weer en super leuke fotograaf. Nu afwachten tot de foto's er zijn!
Het weer was geweldig! Ik had vandaag weer fotoshoot (I know, uit de hand gelopen hobby ) Het was echt heerlijk, blote voeten in het zand, maar nu echt compleet gesloopt. Ik denk dat ik wel een paar dagen moet bijkomen nu
Pfff ik denk dat ik de griep te pakken heb ofzo. Gisteren was mijn oudste de hele dag aan het overgeven en die lijkt nu kiplekker. Maar ik had gisteravond al spier en gewrichtspijn (erger dan ik normaal heb) en ben wakker geworden met een kop vol watten (en zo'n snot korst gevoel achter mijn neus). Pfff ik ga op de bank hangen
He bah, beterschap! Mooie foto @Mimus ! Mooie plek ook om foto’s te maken zo te zien. Mijn 3D scan ging wéér niet door.. ik belde ze zaterdag op om te vragen of mijn dochter mee mocht, werd er gezegd dat ze mij dubbel hadden ingepland... Nu as zaterdag een laatste poging, driemaal scheepsrecht zullen we maar zeggen
Nou hier zijn we in een halfslachtige quarantaine momenteel. Officieel alleen de leerkrachten en leerlingen (kleine dorpsschool) ivm 1 postitef geteste leerling. Oudste is wat ziek geweest gisteren met koorts, vandaag kiplekker en zou morgen weer naar school gaan. Kregen we vandaag dus die mail. Ik blijf dus sowieso thuis ivm klachten. Maar verder is er hier dus niemand ziek (meer). De oudste heeft nu dus een week vakantie voor de meivakantie aan Met mij gaat het redelijk. Ben echt niet fit, maar ook echt niet doodziek. Gewoon beetje bankhangen en uitzieken. Extra vitamientjes etc. Ik ben benieuwd hoe ik me morgen voel
He gatsie vervelend!! Hopelijk knappen jullie gauw op. Lastig ook vond ik qua wel en niet testen. Mijn pa is ook flink verkouden. Gelukkig geen corona. Vandaag mn kindjes daar niet gebracht,ook op flinke verkoudheid zat ik zelf niet te wachten
Wij testen niet. Werken allebei thuis, en naar mijn idee mist onze 5-jarige niet zoveel op school. En inderdaad, ik voel me ziek dus ik blijf gewoon thuis. Voelt ook raar om dan van huis te gaan voor een teststraat
Maar daarvoor zijn die teststraten toch bedoeld? Bij klachten, laat je testen. Juist dat is de enige reden om wel het huis uit te mogen. Bovendien... Stel je hebt toch corona, zou je dan andere zwangeren in gevaar willen brengen door toch niet voorzichtig genoeg te zijn geweest t.o.v. bijv. de vk? (Sorry hoor, kom misschien wat streng uit de hoek.)
Wij testen ook niet, maar we zijn ook nog niet ziek geweest (even afkloppen). En tegenwoordig mag je niet eens meer verkouden of met een snotneus rondlopen, of je moet al getest worden op Corona. Nou ja, ik denk er dus zo het mijne van.. En nee, ik ben niet zo dat ik anderen niet respecteer en in gevaar zou brengen. Zo had mijn dochter laatst een snotneus (niet eens écht verkouden en voelde zich verder kiplekker) en heb ik haar 1,5 week van school thuis gehouden.