Misschien was ik niet helemaal duidelijk. Als wij klachten hebben blijven wij thuis. Sowieso. Waarom zou ik dan met klachten de deur uit willen om te testen?
Iedereen moet doen waar die zich goed bij voelt. En misschien ben ik met de richtlijnen wel het braafste kindje uit de klas, maar ik heb mijn redenen. Maar goed, ik laat mij en de kinderen persoonlijk liever een keer te vaak testen... Al is het alleen maar om niet lang en onnodig thuis te hoeven zitten.
Wij hebben de oudste wel laten testen laatst nadat kindje in de klas corona had. Eerste keer. Enerzijds voor ieders gezondheid, anderzijds omdat hij anders zoveel mist en daar erg verdrietig van werd. Jongste werd daarna verkouden,die hebben we niet getest. Hij was ook thuis omdat hij zo ziek was.
Poehee ik denk dat madam aan het indalen is. Ik voel steeds veel harde buiken en steken van onder. Verder voel ik me bijna beter
Hier hangt de buik al een stuk lager. Sinds 2 weken niet meer zo benauwd en meer ruimte in de maag, dus minder maagzuur
Oow wat fijn, dat wil ik ook Vandaag 34 weken Over 3 weekjes mag ze al komen gaat dan snel ineens. En over 3 weekjes duurt alles 386x zo lang
Hier kruipen de laatste werkweken ook ineens voorbij! Morgen nog 3/4 dag en volgende week nog 2 halve dagen en dan gaat mijn verlof in.
Schiet nu op he. Hoewel nog zoveel weken pijn nog lang klinkt. Iemand ervaring met acupunctuur in laatste fase zwangerschap. Ik twijfel of ik het wil gaan doen.
Met de jongste had ik het vanaf 16 weken dus voor mij was dit al fijn zeg maar. Ik twijfel omdat ik ook geloof in de natuur die zegt wanneer kindje klaar is. Vandaar dat ik benieuwd was naar ervaringen.
Nou mn jongste heeft vannacht vier keer over gegeven. Ik viel zelf tegen vier uur in slaap. Pfff wat een nacht en ook wat een was vandaag te doen.
Jeetje dat was een kort nachtje voor je. En vandaag alle vuile was wegwerken. Dat valt niet mee als je zoveel pijn hebt. Sterkte vandaag.
Ik geloof niet dat acupunctuur, voetreflexmassage, strippen of frambozenbladthee iets doen tenzij het kindje er klaar voor is. Dit zijn dingen die ik zelf wel zou aandurven. Ik verwachtte eigenlijk dat je vroeg om acupunctuur tegen de pijn. Want dat kan natuurlijk ook nog
Hoe gaat het dames? Ik ben gestart met de babywasjes. Veel verschillende kleuren toch wel, dus vele wasjes. Volgende week zet ik de ziekenhuis tas klaar. Verder voel ik me eigelijk heel goed. Heb momenteel last van kortademigheid door die dikke buik. Vooral na een stukje lopen, of de trap maar ook bij platliggen. En s’nachts ongeveer 5 x uit bed voor te plassen. Kan ik vast wennen aan de nachten haha.
Haha hier precies hetzelfde! Begonnen met de wasjes en na volgende week verlof dus dan ga ik verder alles in orde maken! De buik zit nog niet echt in de weg, maar die kortademigheid herken ik zeker haha. Gisteren nog een echo gehad, als echomodel zeg maar, en alles zag er weer mooi uit. Paar leuke plaatjes meegekregen
Hier zijn de wasjes al gedaan en de tas pak ik zo wat laatste dingen in. Dit weekend voor de kids ook de vluchtkoffertjes klaarmaken en dan is het klaar. Volgende week nog 2 halve dagen werken en dan kan mijn verlof ook beginnen! Mijn buik is al flink gezakt, dus van kortademigheid en zuurbranden geen last meer.