Graag! Baalde ervan dat er in onze pufclub al 2 meiden voor mij zijn bevallen, terwijl ik als eerste uitgerekend ben. Ons meisje mag nu wel komen.
Ik heb het gevoel dat ik nog nooit zo moe ben geweest in mijn leven als vandaag. Mn lijf is zo slap als een dweil. zal vast komen doordat ik vanmorgen 2 wassen heb gedraait en gevouwen, 2 bedden heb verschoond en de toiletten schoongemaakt. Kids spelen wel heel lief. Moet ze straks naar sporten brengen.
Bah.. nog steeds aan het worstelen met die ziekenhuistas. Hoop zo dat het niet nodig is. Pak in: kleding waarin je wilt bevallen.. euhm.. alsof me dat dan nog wat uitmaakt.. Wat leggen jullie allemaal klaar? Het moet geen volksverhuizing worden mocht het aan de orde zijn.
Kleding waarin ik beval heb ik al aan (of niet haha). Verder 2 setjes kleding voor mezelf incl. Ondergoed en warme sokken. 2 setjes maat 50, 2 setjes maat 56. Wikkeldoek, mutsjes, sokjes. Voor manlief schoon shirt, onderbroek, sokken en deo. Toilettas met mini shampoo, tandpasta en tandenborstel (ook voor wederhelft) , wattenstaafjes, rouge met kwast. Dat was het wel zo'n beetje. Wat je vergeet is vaak in de ziekenhuisshop ook snel gekocht
Hier vandaag ook groot gedeelte ingepakt. Nu nog een paar dingen kopen en dan kan ik dat ook afstrepen! lenzen en bril spul is ook nog wel goed om mee te nemen. Ik heb een nieuw paar lenzen in mijn toilettas gestopt Ben ook helemaal gesloopt, kan bijna niet meer lopen.. keuken en wc’s ook nog schoongemaakt.. Beetje teveel, maarja als kinderen naar de opvang zijn probeer ik het ervan te nemen Nu maar lekker vroeg op bed!
Ooow je zou de maxi Cosi maar vergeten Vandaag de bovenverdieping gestofzuigd en gedweild, morgen beneden nog even doen (als ik er de puf voor heb). Dan woensdag nog matras beschermer op het matras en cosleeper opmaken. En dan ben ik er klaar voor
Lenzen /bril is ook een goeie (als je die hebt natuurlijk). Ik krijg niks gedaan. Ik ben in anderhalve week tijd zo immobiel geworden. En door het vocht in mijn polsen geen kracht meer om een poetslap vast te houden... Ik zit mezelf vooral in de weg...
Ooow ik ben btw gestopt met de omeprazol. Ik las bijwerkingen zoals vocht vasthouden en verstopping en laat ik daar nou net meer last van hebben sinds ik het weer slik Dus ik let heel erg op wat ik eind middag/avond eet. Drink veel melk en neem gaviscon voor het slapen en heb standaard 2 extra kussens liggen. Maar nog meer pijn in de nacht trek ik niet. Dan maar half rechtop slapen vanwege maagzuur
Omeprazol nam ik alleen als ik echt last had en hooguit 2-3 dagen. Daarna ging het wel weer. De laatste weken doe ik het met rennies, die helpen net genoeg
Aanvulling ziekenhuis tas: slippers, AA drank en sultana koeken. zo te horen is iedereen lekker bezig met alle laatste dingetjes en het huishouden. Ik heb van 17:00-19:00 geslapen toen mn man thuiskwam. Was helemaal kapot.
Pfffffff, ik kan ook niet slapen. Het is zo warm en ik denk aan de gekste dingen die ik nog moet doen. Laatste wat ik heb gegoogled is wat doen ze met de placenta bij een thuisbevalling, haha.