Hier vandaag gewoon moe... In bad geweest en daarna naar de bakker. Na het middageten heerlijk geslapen en verder niks gedaan.
Kijk je uit met de kratjes? Ooit is de moeder waar ik oppaste met het bed door de kratjes gezakt. Ik was toen op visite. Behoorlijk schrikken. Niet om betweterig te doen,maar als er iets gebeurd vergeef ik het mijzelf niet
Baby's vonden het denk ik te koud vandaag voor geboorte. Wij hebben het huis helemaal schoon gemaakt,ik heb zelfs bovenop de deuren een lapje erover heen gehaald. Bedden zijn verschoond. Ik heb een foto album gemaakt voor de jongste. En ws weten we eindelijk de naam en nu ben ik moe
Kratten onder het bed hebben we bij de eerste gedaan. Maar we hebben de kleine halve kratten gebruikt, deze zijn/waren steviger.
Hier geen kratten of klossen. Voor de verloskundige hoeft het niet en heb dit keer ook geen kraamzorg.
Hier een extra matras op het bed om de hoogte voor de controles te halen, ons bed is al aardig hoog... Tja, kraamzorg... Nu al spijt dat ik me heb aangemeld. Hopelijk valt het uiteindelijk mee, maar annuleren was duurder dan 7 dagen 3 uren kraamhulp.
Wij hebben ZZP kraamzorg. Na de bevalling gaan we kijken hoeveel uren we exact willen afnemen Pfff hier weer zeurende krampen. Ik durf al bijna niet meer te hopen. Om maar van nog een paar weken uit te gaan Owja ik heb een zere mond, ik heb bijna een hele ananas op vandaag
Ja, dat heb ik inderdaad met de andere kindjes ook zo gedaan. Ik heb er wel even over moeten nadenken over geen kraamzorg, maar tot nu toe geen spijt. Bij mijn vorige ben ik in het buitenland bevallen en daar bestaat kraamzorg niet eens. We hebben ons prima gered en het was ook heerlijk rustig. Bij mijn eerste twee was ik altijd zo blij als de kraamzorg definitief wegging, terwijl het echt wel aardige vrouwen waren. Ligt ook een beetje aan mijzelf; ik hecht wel aan mijn privacy en ik heb geen zin om heel de tijd bij te houden en op te schrijven hoeveel er wordt geplast of gepoept. We gaan het zien hoe het dit keer loopt! Waarom heb jij spijt @Dubbeltje82 ?
Bij ons ook niet omhoog. Kon niet met klossen. Vorige keer vond verloskundige het al prima en deze zzp kraamzorg vond het ook prima.
@Mimosa beetje om dezelfde reden. Ik hecht veel waarde aan mijn privacy. Ik hou er niet van als "vreemden" aan mijn spullen in huis zitten en mijn huishouden bestieren. Daar word ik onrustig van. Bovendien heeft manlief ook gewoon een week kraamverlof. Nu dus als tussenoplossing het minimale urenaantal aangegeven, tenzij er toch meer nodig blijken te zijn door complicaties of zo.
Mijn man heeft er planken overheen gelegd. Dus volgens hem wel stevig. Ik ga maar van zijn deskundigheid uit. Hier wel kraamzorg. Heb bij mijn 2 dochters dezelfde persoon gehad. Die komt nu weer, en daar ben ik wel blij mee. Blijft lekker op de achtergrond, heerlijk normaal mens. Niet van dat gekke, bleef ook heel rustig toen mijn dochter heel benauwd was toen ze zo veel slijm vast had zitten. Zelf weet ik niet wat ik had moeten doen. Ben blij dat ze er was toen.
Ook nog niet bevallen, helaas.. morgen ook maar eens ananas halen Ben vandaag wel verrast door vriendinnen met een babyshower! Was erg leuk, had het niet meer verwacht.
@Dubbeltje82 ik vind het zo grappig dat ik de naam al weet van jullie dochter. Die heb je eens een keer genoemd hier op ZP
Omdat de vorige met 38 weken kwamen,kreeg ik het ineens op mn heupen. Ik dacht en nu wil ik er iig eentje afhebben
Ja waar blijven nou die baby's he!?! Als ik het niet zelf ben, lees ik in de tijd dat ik zit te wachten, graag dat iemand van jullie bevalt ofzo Hoe gaat het dames?? Iemand al meer dan voorweeën gehad? Slijmprop? Bloody show? Gebroken vliezen?