Hier vanaf half vijf. Ook weer voorweeën. Gezellig de kindjes thuis maar kan de regen dan ook een keer stoppen? Kunnen die twee jongens iig naar buiten. Ben even klaar met combi zwanger,regen en corona. Wat gaan jullie doen vandaag?
Knuff Vandaag de laatste wasjes vouwen. Vanmiddag komen mijn ouders alvast op verjaardagsvisite voor mijn man die morgen jarig is. Verder ben ik alleen nog maar moe
Ik begrijp je helemaal! Ben dat stomme weer ook meer dan zat.. vandaag eindelijk de vluchtkoffer en maxi cosi klaarzetten en op controle bij VK. Had wat lichte paniek toen ik wakker werd, want gisteravond en vannacht baby niet gevoeld. Maar net gelukkig wat beweging er in gekregen. Verder ook moe, moe en nog eens moe.. Moet nog wat wasjes draaien, maar veel meer dan dat zal er ook niet gebeuren vandaag.
Oh wat lastig dat slechte slapen! Het valt hier nog mee, ook hoe vaak ik er uit moet om te plassen. Hou vol dames! We zijn we bijna!!
Pfffff hier alle dagen wakker vanaf 5/5.30u vanwege de pijn in mijn handen Ik kan dus geen brood smeren voor de jongens (stomme handen ), dus dan vraagt mijn vent of ik de hond wil uitlaten. Wat ook zo moeilijk gaat met mijn handen Wat ik dan toch ga doen, want 'ik dacht jij vindt een frisse neus ook weleens lekker' (oke bedankt, stik erin, maar lopen zou weleens goed voor me kunnen zijn ) Dan loop ik daar met mijn zware pens in de regen en wind en mijn bekken begint zo leuk op te spelen bij mijn schaambeen Eenmaal thuis krijg ik mijn laarzen amper uit en dit voel ik nog even extra in mijn schaambeen (au!) En ik twijfel of ik mijn vent moet roepen om me te helpen met mijn laarzen. Maar ja, ik ben koppig (mocht dat nog niet duidelijk zijn ondertussen) en stuntel nog even door en begin te huilen. Kijkt mijn kerel me nog eens dom aan en ik kan alleen maar huilen, want ik ben gewoon zo moe. En tijdens het typen doen mijn handen weer zo'n zeer en 3x raden, ja hoor de zon spiekt hier nu door de gordijnen Ik ben me echt al maanden aan het verheugen op: - Mooi weer. - Lekker gaan wandelen (in ieder geval als het droog is en als het even kan een beetje pijnvrij) - Een baby (in de wagen of draagdoek, I don't care) Oke nou ff serieus, dit duurt nog maar maximaal 2/3 weken en is niet het eind van de wereld. Maar het begin van een mooi nieuw hoofdstuk. Maar die hormonen, daar ben ik wel heeeeeeeeel erg klaar mee! Owja, hier momenteel dus helemaal geen voorweeën, niks, nada, noppes
Ach, wat vervelend @Wanda68 Ik ben gezegend met een vent die het begrijpt. Zolang hij stoom af kan blazen op de mtb, kookt hij zelfs 's avonds als ik geen puf meer heb. Ook brood voor kids doet hij en neemt wat meer taken van me over... Zelfs de nesteldrang Ben blij dat hij me zo bijstaat.
Och heerlijk! Die van mij kan zo goed koken, maar is megalui en lust niks. Dus dan wordt het alsnog pizza
Die maakt mijn hubbie inmiddels ook zelf (heb het hem helemaal uitgelegd). Ach ja, we zijn al bijna 15 jaar getrouwd. Dan is het wel fijn om te weten wat je aan elkaar hebt.
@Wanda68 herkenbaar verhaal qua hoe je voelt. Die schoenen aan en uit is ook echt een uitdaging. Mn vent doet ook echt wel veel hoor maar wel op opdracht niveau. Hij zegt altijd als ik iets moet doen,gewoon vragen. Maar daar ben ik niet zo goed in. Bepaalde dingen doet hij wel uit zichzelf. Ontbijt krijgen we iedere dag op bed. We hadden gisteren eind van de dag nog verjaardag. Ook echt geen zin in maar uiteindelijk wel goed om te gaan.
Gelukkig!! Ik had mn schoonfamilie vorige week. Ze hebben 4 kinderen. We hebben het afgebakend naar anderhalf uur. Namen ze er maar twee mee,scheelde heel veel! Was gezellig ook.
Ja herkenbaar! Ik moet het ook heel duidelijk vragen (vaak ook echt vaak, want hij vergeet het en ziet niks liggen ook). Wat heerlijk die ontbijt op bed elke dag
Hier vanochtend met vol goede moed opgestaan, dacht voel me wel weer iets beter.. Gelijk dingen doen natuurlijk en begint me gelijk weer te suizen en hoofdpijn. Dus lig weer in m’n bed.. Heb even lekker potje gehuild. M’n man is wel echt een lieverd! Hij heeft de kinderen bij oma gebracht en is nu alle huishouden aan het doen, afgelopen dagen ook al. Koken, opruimen, wassen etc. Hij zei vanmorgen zelfs nog “dan weten we ook een keer wat jij altijd allemaal doet” super lief! Nou nu maar weer even proberen te slapen!
He bah das ook niks zo’n last van je handen! En de rest, herkenbaar! Vervelend zo he, die laatste loodjes? Ik riep van de week heel hard “gelukkig hoef ik hierna NOOIT meer zwanger te zijn!!” Totdat ik mij besefte dat er heel veel vrouwen zijn die zo met mij zouden willen ruilen en alle kwaaltjes voor lief zouden nemen.. Nou toen dimde ik wel weer even in en bedacht ik mij ook dat er een einde in zicht is. Nog eventjes volhouden meiden! Dan hebben we die blakende baby in onze armen en denken we ‘kwaaltjes? Welke ook alweer?’
Vervelend dat je zo voelt!! Wel super lief inderdaad. Lekker slapen nu en dan kun je er misschien weer even tegenaan.
Check dat niets zien liggen. Ik heb hem laatst gecomplimenteerd dat ik niemand ken die zo goed is in de helft opruimen
@Mimus wat vervelend dat je je zo voelt. Heb je naast die hoofdpijn nog meer klachten? Hou het maar goed in de gaten. Ik heb vannacht zeer weinig geslapen. Heb beneden gezeten en om half 5 m en m’s gegeten. Mijn man doet heel veel thuis. Hij doet elke week boodschappen en koken is zijn hobby. Hij probeert altijd nieuwe recepten uit en maakt alles zelf. Vandaag gaat hij de badkamer schoonmaken. Ik lig weer even in bed. Ik heb de was aangezet.