Vandaag 38 weken (jeej!) en ik voel me stukken beter dan een week geleden, gek genoeg. Heb minder last van mijn bekken en ben vannacht niet 1 keer wakker geworden. Althans, ik herinner er mij niets van. Wat een beetje nachtrust al dan niet kan doen. Daarom heel veel sterkte toegewenst voor de dames die plafonddienst hadden. Hang in there! Ik heb vandaag mijn wasmachine helemaal schoongemaakt en de koelkast staat nog op het lijstje. Ik wilde eigenlijk met de kids naar de kinderboerderij, maar als ik naar buiten kijk, blijf ik liever binnen.
Hopelijk kun je nog even wat uurtje meepakken vanmiddag! Ja houd het goed in de gaten, en als vanmiddag nog minder word overleg ik toch nog wel even weer met de vk ook al hebben we daar morgen weer een controle afspraak staan.
Sinds de kleine is ingedaald doen mijn bekken ook veel minder pijn. Sinds week denk ik. Wij zijn er toch uit geweest. Ik had zo geen zin in binnen zitten. Kabouter pad gelopen met de jongens. Daarna aardbeien en plantjes bij de kassen gehaald. Echt fijn nog een dagje met zn vieren.
Nou, dan hoop ik echt dat ze is ingedaald! Dat is al een stap dichterbij. Echt super dat je eruit ben geweest. Ik wilde dat ik hetzelfde kon zeggen.
Alternatief was twee jongens die de tent afbraken, daar had ik geen zin in Bleeggh weer een dag voorbij en geen weeën. Gatsie,wil niet meer. Morgen mag ik strippen bespreken met verloskundige. Nog even bedenken wat we willen.
Vanmiddag een bezoekje bij de VK gehad. Hij was goed genoeg ingedaald. Volgende week dinsdag strippen als ik dat wil en anders dat weekend inleiden. Ik laat het allemaal nog even goed bezinken en ga er over na denken. Strippen wil ik denk ik wel een poging geven, maar om mijn wens voor thuisbevalling op te geven voor een inleiding.. dat weet ik nog niet.
Morgenochtend eerst onderzoek hoe het ervoor staat en adhv dat onderzoek wordt gekeken wat nodig is. Of morgenavond een ballon, of woensdagochtend direct vliezen breken.
Spannend hoor!! Hier toch nog weer bezig met een boxpakje.. eerst met een teststofje en dan een leuk ander stofje.. kan je niet genoeg van hebben toch?