Net even bij vriendin geweest voor afleiding. Al bijna één uur,zijn al heel eind onderweg naar bedtijd.
Ik ben verschrikkelijk moe. Geen eetlust al weken niet dus er komt ook weinig binnen en dat helpt niet mee icm een laag ijzergehalte. Ik ga zo de kids ophalen van school. Hopelijk doet wat frisse lucht me goed.
Het hangt in de lucht! Voor jou ook sterkte! Ik hoop hier zo ook even te slapen. Jongste ligt in bed! Mn moeder is hier nu dus kan mooi even op de oudste letten. Hier wakker vanaf 3.15uur, beide kinderen wakker en geeeen idee waarom. Vermoeiend is het wel en helemaal in de staat waarin ik nu ben.. Mombieee
Och meiden wat een ellende he. Het is echt pittig die laatste loodjes. Ik heb half uur mn ogen gesloten terwijl de jongste tv keek. Oudste is spelen bij vriendje nu.
Ik ben hier op dit moment heel makkelijk wat schermtijd betreft.. als het mij uitkomt.. ja joh, pak lekker de tablet.. Allemaal sterkte met de laatste loodjes! Het komt allemaal weer goed. En @Dubbeltje82 .. houd ons op de hoogte! Spannend allemaal!!
Ja vooral doen wat extra schermtijd! Ik vanmiddag de jongste ook extra zodat ik even kon dutten. Nou beide kindjes slapen hier,de dag overleefd! En hoe dan ook weer een dagje dichterbij de bevalling voor ons allemaal!
Hier weer thuis na zkh. Ballon heeft welgeteld 1 uur en 15 minuten gezeten en viel bij mijn eerste plaspauze er alweer uit. Nu flink gerommel en rugweeën. Als het vannacht op gang komt kunnen we bellen, en anders morgenochtend 7.30 uur melden.
Spannend @Dubbeltje82 ! Hier zijn mn vliezen gebroken, dus ik verwacht ook niet dat het lang meer gaat duren.