Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Haha nou ik! Ik denk dat dubbeltje eerder bevalt dan ik. Ik zit er nog aardig chill bij met mn tens apparaatje.. :)

Mimus, Lizzy16, Mimosa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik elke dag al sinds een paar weken :roflmao::roflmao:

Lizzy16, PlainJane en Mimosa vinden dit leuk.
  3. Mimosa

Mimosa Actief lid

13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Ikke! Vind het allemaal zo spannend! Leuk spannend!

Lizzy16, PlainJane en Wanda68 vinden dit leuk.
  4. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Stil hoor :rolleyes:

Lizzy16 vindt dit leuk.
  5. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Oo wat rete spannend hier! Zet hem op dames!!!

Wanda68 vindt dit leuk.
  6. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Echt he,zelfs het wachten voor anderen duurt lang.

Morgen gaan ze mij nog een keer strippen. En dan dinsdag afspraak in het ziekenhuis om te kijken of ze kunnen gaan inleiden. Mn vent had gebeld voor mij dat het gewoon wel op is. Wil liever niet inleiden maar ben blij dat er een plan is. Ondertussen felle voor weeën dus duimen dat het gewoon natuurlijk doorzet.

Dubbeltje82, Mimus, Mimosa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  7. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw

Oeeeehhh als ze fel zijn? Misschien seksen en proberen in je bubbel te komen???

Dan misschien wel 3 baby's onderweg :rolleyes:

Mimosa vindt dit leuk.
  8. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Seksen dat gaat m echt niet meer worden. Net oudste van school gehaald dus bubbel gaat m ook niet meer worden. Als ze slapen lekker in bad,wellicht dat het dan doorzet. Bij tweede had ik dag vantevoren ook felle voorweeën dus wie weet is tweede x strippen niet nodig. Duimen duimen

Mimosa en Wanda68 vinden dit leuk.
  9. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Kun je niet iemand regelen om bij de oudste te zijn? Dat je in ieder geval alvast in bad kan?

Ik duim mee :thumup::thumup::thumup:

Mimus en Mimosa vinden dit leuk.
  10. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Oeeeh voel de spanning hier meiden!!
    Ben zooo benieuwd wanneer we hier babynieuws krijgen! ♡

Mimosa en Wanda68 vinden dit leuk.
  11. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Hier ochtendje doorgebracht in het ziekenhuis. Alle uitslagen waren weer goed (gelukkig maar)
    Ze verwachten toch dat het een een of ander gek virusje is of mijn lichaam die op raakt..
    Dus uitzieken, veel rust (wat ik dus al doe)
    En als de klachten wel verergeren of we het niet vertrouwen weer aan de bel trekken.
    As dinsdag weer controle bij onze eigen vk, dan evt ook strippen.

Mimosa vindt dit leuk.
  12. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Nee helaas. Mn vent is gisteren al eerder naar huis gekomen. Het komt en gaat ook al de hele dag. Mn zoontje heeft ook vriendje te spelen. Ik ga dus even relaxed op de bank een boekje lezen,kopje thee erbij. Ik hoop echt wel dat inleiden niet hoeft,vind dat toch echt wel een ding merk ik hoor. Vind mezelf dan een zeur ook of zo. Terwijl ik dat van anderen absoluut niet zou vinden. Mn angst zit dat als ik te lang moet doorlopen,ik weer zo weg zak als met de tweede zwangerschap.

Dubbeltje82, Wanda68 en Mimosa vinden dit leuk.
  13. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Gelukkig alles goed! Voel je al iets beter of niet? Ook relatief vroeg strippen dus. Blij mee?

Mimosa en Mimus vinden dit leuk.
  14. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Nee voel me zelfs wat minder helaas..
    Maarja
    Opzich vind ik het wel fijn dat ze poging gaan doen tot strippen want raak op deze manier alleen maar meer uitgeput. maarja moet ook lukken. Afgelopen dinsdag hadden ze wel al even gevoeld maar baarmoeder lag nog iets naar achter gekanteld en had net 1cm, dusjaa nog net niks haha
    We gaan zien hoe ik me dan voel, hopelijk stukken beter!

Mimosa vindt dit leuk.
  15. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Je bent geen zeur, je hebt een goede reden toch! Hopelijk is het niet nodig, duim voor je!

Mimosa vindt dit leuk.
  16. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    He gatsie dat is vervelend dat het minder gaat! Hopelijk helpt de rust je.
    Ja dat is ook zo. Misschien met week extra dat het wel lukt. Duimen voor je!

Mimus en Mimosa vinden dit leuk.
  17. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Net weer stuk slijmprop verloren ook:eek:

Dubbeltje82, Mimosa, Mimus en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Zo herkenbaar hoor. Elke x ga ik vol vertrouwen erin en op het eind komt die angst ineens om de hoek kijken.
    Ik denk dat, voor mij, dat er echt bij hoort. Dat ik daar even doorheen moet en dat ik dan ook psychisch het loslaten kan.

Tenminste zo ging het bij mijn jongste echt. Heel de zwangerschap vol vertrouwen en ik wilde geen interventies etc. En op het laatste moment zag ik het niet meer zitten. Heb er echt goed over nagedacht en besloten me te laten strippen bij de eerstvolgende afspraak. Toen beviel ik de dag ervoor :roflmao:

Zo had ik de afgelopen week van alles gedaan (acupressuur en ananas eten bijvoorbeeld). En nu denk ik alleen maar, joh die voorweeën heb ik misschien wel zelf veroorzaakt. Supervermoeiend en ik was er zo klaar mee. Misschien wil ze gewoon echt nog niet. Ik wacht nog tot zaterdag en dan begin ik weer met acupressuur.

Die redelijke nacht, afgelopen nacht heeft me weer wat rust gegeven. Ik voelde me zo kapot gisteren. Ik dacht echt, nee dat kan ik niet gebruiken vlak voor een bevalling. Nu verheug ik me op het mooie weer wat eraan komt. En waar mogelijk pak ik flink mijn rust en zet ik mijn kerel aan het werk qua klusjes en huishouden :thumup::thumup:

Mijn rust gaat nu even voor ;)

Mimus en Lizzy16 vinden dit leuk.
  19. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja mn jongste beviel ik de dag dat ik afspraak in het ziekenhuis had. Dus wellicht is het gewoon dat het plan rust geeft. Morgen heb ik ook nog contact met de acupuncturist dus wellicht kan zij nog iets. Fijn om dit hier ook te kunnen bespreken. Deze verloskundige reageerde ook wat koel voor mij. De praktijkhoudster sluit zoveel beter bij mij aan. Dat wakkert ook mijn onzekerheid aan. Bedoel er zijn er al twee geboren,die derde komt ook echt wel.

Wanda68 en Mimus vinden dit leuk.
  20. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Oh meiden ik leef met jullie mee. Bij mijn vorige zwangerschap ben ik aan de vrouwenmantelthee gegaan vanaf 38 weken. Dit kan weeopwekkend zijn dus wie weet helpt het jullie om het laatste zetje te geven! Succes allemaal

Mimus en Wanda68 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina