Owja dat is ook zo!!! Ik drink sowieso al trouw frambozenbladthee elke dag vanaf 37 weken. Heb wel vrouwenmantel thee staan voor erna
Hier zijn de weeen weer afgezwakt.. moet zo bellen met de VK, hoop zo dat ze kan strippen en ik thuis kan blijven! Ik ga nog even douchen, hopelijk helpt het.
Aah is er een “vind ik niet leuk” knop! Balen, hopelijk kan de vk nog even wat voor je betekenen, zou toch mooi zijn als het opgang komt!!
Ohhhhhhh vervelend zeg, maar probeer de tips van @Wanda68 uit! En stress niet, want dat houdt de weeën tegen.
Thanks voor de tips! De VK komt om 20:00 kijken of ze een poging kan doen tot strippen. Zo niet, of het mocht daarna nog niet doorzetten, dan morgenochtend naar het ziekenhuis.
De verloskundige is net geweest. Had regelmatige weeën. 1 a 2 cm ontsluiting. Ze weet niet zeker of het begonnen is maar we gaan het zien. Kindjes zijn mee met oma. Ik ga maar wat laatste spullen pakken.
Wat super, @Lizzy16! Ik hoop ook dat het goed gaat doorzetten. Vast wel, vooral omdat het nu rustiger in huis is nu en vaak worden weeën heviger als de avond valt.
Om 15.38 is onze meid M.ade é geboren. 52 cm en 4.105 gr schoon aan de haak! Bijna geen kleerscheuren en de kleine lijkt het ook goed te doen.
@Dubbeltje82 Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Prachtig mooi dat ze er is. Een zusje voor de andere kinderen! En wat een mooie afmetingen zeg, super! @Lizzy16 en @PlainJane wat spannend wordt het nu voor jullie!!!