@Vintage35 hopelijk heeft het voor je door gezet! Hier word ik as maandag gestript als het mogelijk is.
Hele nacht weeen gehad. Werden uiteindelijk wel om de 5 min. Vier uur de vk gehad ze vond de intensiteit vd weeen nog niet voldoende. 2 cm ontsluiting en ze twijfelde of het echt begonnen is. Maar het gaat maar door nu. Ik vind het wel pittig. Maar ik twijfel ook. Maar wat moet dit dan wel zijn? Ik ben nu al doodop heb niet geslapen
Hier ook gisteren de kraamzorg voor het laatst gehad. Poehee nog nooit zo'n fijne kraamweek gehad. Ook tegen dingen, voornamelijk oud zeer aan gelopen. Maar wat een mooie week voor groei. De jongen zijn zooooo lief voor hun zusje en willen graag helpen of zijn even stierlijk vervelend (nieuwe fase van de 3 jarige ofzo ) Man wat een heerlijke kindjes heb ik Ukje groeit, niet heel hard, maar ze groeit. Ze neemt de fles niet altijd als toetje, dus de bv lijkt ook beter te gaan. Ik hoop dat ik gauw kan stoppen met kolven
Jeetje zo vermoeiend hè! Hoe vaak komen ze nu? Kan natuurlijk best zijn dat het langzaam aan wel gaat doorzetten. En als je weer twijfelt gewoon weer bellen! Heb je ook al even gedoucht?
Oow spannend! Douchen idd, warm water om te ontspannen (al is het tussen de weeën door). En vergeet niet te drinken en eten als dat lukt ❤️ Veel succes!
Oh wat vreselijk lijkt het me om dan je vader zo te zien. En dat je moeder er niet naar toe kan, zo verdrietig. Sterkte!
Oh en die productievibes @PlainJane .. wat lastig he. Hier mijn schoonzusje laatst ook. Die moest 5 minuten kolven voordat het überhaupt begon en dan was de opbrengst nog heel weinig. Kan me voorstellen dat dat heel frustrerend is Ik had je er graag wat van meegedaan.
Dankjewel! ach je schoonzus zit het dan ook niet mee! Ik heb wel gelijk reactie als ik ga kolven, maar kolf in 10 min max 50cc. Dus echt veel is het (nog) niet..
@PlainJane gefeliciteerd en sterkte ook. @Vintage35 succes meid! Hier gaat de productie per dag steeds een beetje omhoog. Inmiddels nog maar 1 voeding kunstvoeding. Hopelijk hou ik het nog tot na de 29e vol om nog full-time te kolven... Zou het zoo fijn vinden als live voeden eindelijk een keer zou lukken.
Ik kolf elke 3 uur vanaf 7.00 tot ca. 0.30 uur. Waarvan 2x clusterkolven 20-10-10-10-10 Opbrengst per sessie verschilt: Gister: 7.00 160 cc 10.00 120 cc (cluster) 13.00 55 cc 17.00 80 cc 20.30 100 cc (cluster) 23.30 60 cc Al met al genoeg voor 5 van de 6 voedingen. Per kolf verschilt de opbrengst ook wel. Daar waar eerst de Lactina de meeste opbrengst gaf, kolf ik nu meer met de Pump in Style.
Jullie zijn goed bezig dames!! lijkt me ontzettend zwaar, kolven en voedden. Laat je iig niet gek maken door het kolven, baby krijgt er vaak veel meer uit dan de kolf! Probeer iig te vertrouwen op je lichaam, jullie kunnen het!! En op de fb groep borstvoedings forum is ook heel fijn voor informatie en tips en tricks.
In mijn geval niet Hier is de LK langs geweest. Onze dame heeft de tongriem en het lipbandje te kort. Ze kan daardoor niet drinken aan de borst. Ik heb wat tips en trucs gekregen om zo maximaal mogelijk te kunnen kolven tot onze meid wordt geholpen in de Tongriemkliniek in Groningen. Daarna hopelijk met live voeden verder. Tot die tijd kolf ik en geef ik de fles met BV en KV. Aanleggen kost mij en onze meid te veel energie, dus dat doen we niet.
Klopt ik had het gelezen Maar omdat @PlainJane vroeg wat je kolfde probeer ik alleen maar aan te geven dat het kolven niet altijd is wat het lijkt Bedoel het verder niet verkeerd, maar het kan ook onzeker maken. Hopelijk word het voor jullie straks ook beter wanneer het tong riempje gekieft is! Jullie zijn toppers!!
Geboren!! vandaag om 12.00 onze dochter! Super goede bevalling gehad! Mogen morgen ochtend naar huis!!