Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Dankje voor je fijne woorden dat geeft moed. Ze heeft laatste deel van de nacht 3 uren geslapen.

Mimus, PlainJane, Nimaso en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

3. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hier heb ik eerste nachten ook amper geslapen. Heel langzaam komt er nu iets meer dan 3 uur tussen soms,3 uur en kwartier. Wie het kleine niet eert;)
    Onze oudste jongens waren gisteren ziek thuis. Verkouden en koorts. Lastig ook met baby,want ze mochten hem niet vasthouden van mij. Vonden ze allebei heel moeilijk. Oudste is weer naar school, die was vanaf zaterdag verkouden. Middelste slaapt nog, ben benieuwd die had gisteravond 39.1.

Wanda68 vindt dit leuk.
  4. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ik merk dat deze site meelezen soms er tussendoor schiet,is er animo voor een app groep?

5. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Oei sterkte en beterschap met de kids!

Lizzy16 vindt dit leuk.
  6. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Hier ook af en aan koorts in de nacht, kuchje, snotje, dan de ander met koorts in de nacht. Heel apart. Echt ziek zijn ze er niet van, maar mogen nu beide niet naar school of peuteropvang.

7. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja lastig he. Normaal zou het prima kunnen maar nu is het anders. De middelste had gelukkig geen koorts meer. Nog beetje hoest en snot maar nog onder de 4 jaar

Wanda68 vindt dit leuk.
  8. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Hier een regeldag volgens mij.. we gaan maar mooi mee in zijn ritme.. 1.5 uur geleden gevoed maar ja.. als jij wat wil drinken gaan we er maar weer voor zitten.. hopen dat meneer mij de nacht dan wat laat slapen :o:

Wanda68 vindt dit leuk.
  9. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Goedemorgen ladies

Borstvoeding loopt hier. Ik vind het tot nu toe een mooi avontuur. Ik moet veel leren rondom alle in’s en out’s maar ik bekijk het per dag. Ik heb continue super dorst en zweet me te pletter.:p:D

Ik ben ook stapel verliefd op onze mooie dochter. Onbeschrijfelijk.

zo dat waren mijn positieve ochtend vibes:D

hoe gaar het met jullie?

Dubbeltje82, PlainJane, Lizzy16 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Wat fijn, heerlijk dat je zo aan het genieten bent!!

Hier helaas nog steeds in afwachting van haha

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  11. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hier gaat het ook goed. De kleine man doet het goed en de andere jongens ook. Ik heb wat meer pijn,gisteren dus even bij de fysio geweest. Alle jongens zijn vandaag thuis,straks gaan we de oudste even laten zwemmen. We wilden graag naar de dierentuin maar dat kan helaas niet.

PlainJane vindt dit leuk.
  12. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Heerlijk die positieve vibes! Houdt dat vast!
    Ik ben ook redelijk nieuw in borstvoedingland en wat mij opvalt is ook die vreselijke dorst :eek:
    Ik drink zo’n 2 liter per dag en gisteren ben ik maar 2 keer wezen plassen. Lichaam heeft al dat vocht echt nodig. En dan zeker met dit warme weer.
    En dat zweten herken ik ook haha maar dat doe ik nu al zo’n twee jaar; zwanger, ontzwangeren, weer zwanger, het laat mij allemaal erg zweten :roflmao:
    Borstvoeding gaat wel steeds beter, maar baby wil elke dag vanaf einde middag tot einde nacht alleen maar aan de borst pff ik vind het echt wel vermoeiend hoor. En mn borsten raken er nu wel geïrriteerd van. Dus ik loop weer de hele dag shirtloos met ingevette tepels rond, wat een tafereel zal dat zijn om te zien voor een buitenstaander :|

Wanda68 vindt dit leuk.
  13. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Wat vervelend dat je nog pijn hebt, is dat nog van je bekken?
    Vreemd genoeg is dat bij mij tot twee keer toe direct na de bevalling verdwenen als sneeuw voor de zon. Fijn natuurlijk, maar wel apart dat die vreselijke pijn dan ineens weg is zodra de baby er uit is. Hoop dat jij er ook snel vanaf bent!

14. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ohhh jeetje en ik maar denken dat iedereen al bevallen was!!

hoe gaat het met je, trek je het nog? En met dit warme weer? Kan je ergens de verkoeling een beetje opzoeken? Hoop dat je baby zich snel laat zien!

15. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Klinkt idd als heeel vermoeiend, en ja de dorst is dan heel herkenbaar, had overal flesjes water staan. En goed eten..
    En wees trots op jezelf, je doet het super goed!

Haha nope, was het maar zo! ben er ook zoooo ongelooflijk klaar mee, vooral met deze warmte, zie echt tegen deze dagen op hehe
    Maar gelukkig is het einde in zicht. Heb goed gesprek gehad met de vk, wil namelijk niet voorbij de 41 weken lopen, gezien onze achtergrond en daar dan toch wel wat angst voor.
    Dus morgen nog controle bij de vk en kijken of ze nog wat kan betekenen en anders sturen ze me door naar het zh voor vrijdag.
    Maar stiekem hoop ik nog het meeste dat het nog spontaan opgang komt! :)

PlainJane en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Ik duim met je mee!

En anders heb je toch sowieso dit weekend je baby in je armen. :)

Wanda68 en Mimus vinden dit leuk.
  17. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93

Ik loop soms zonder shirt in huis rond om die borsten even te laten luchten. Verder stevige bh. Hier ook heel gevoelige tepels van het drinken. Ik heb nu van de kraamhulp hydropads breast discs gekregen, verademing! Ik heb nu aardig stuwing. Ook prettig :D Heb de luxaflex dicht, het is idd een bijzonder tafereel hoe ik er soms bij loop, en dan mer het zweet overal :p

PlainJane en Wanda68 vinden dit leuk.
  18. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Hier ook zo zweten.. valt nu weer mee maar vooral die eerste dagen. Ik rook mezelf gewoon :|. En mijn gezicht.. kraamhulp vroeg me gewoon of ik me wel goed voelde :D.
    Heb standaard een kan ranja staan.. vooral met deze warmte, goed blijven drinken!

Wanda68 en PlainJane vinden dit leuk.
  19. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Ja mn bekken doen nog snel pijn. Moet echt opletten met lopen enzo.
    Super fijn dat het bij jou zo snel weg is!! Gelukkig maar.

20. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Wat een hitte he. Onze kleine man komt heel vaak voor eten,bij jullie? En herkenbaar die dorst,drink mij ook suf.

PlainJane vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina