Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Hij stond eigenlijk vorige week woensdag gepland, maar doordat ze onderbemand waren is de operatie verzet. Nu voor aanstaande woensdag ingepland! Heel spannend, ben blij als de week ziekenhuis achter de rug is.

2. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hoe is het gegaan?
    Hoe is het met de rest?

3. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Hier gaat het goed, echt een tevreden mannetje. (Alleen soms als hij maar bed moet 's avonds dat hij wat huilerig is, maar ik gooi dat op eventuele tanden :roflmao:)

Nog wel weer zoeken naar nieuw ritme, eigenlijk moet je nu ook beginnen met brood dacht ik? Maar ik weet toch niet wanneer dat dan moet. Schema van nu ongeveer:
    7.00 wakker fles 180cc
    8.30 slapen
    9.30 wakker fruit
    11.30 fles 180cc slapen
    14.30 wakker
    15.30 fles 180cc
    Soms tussendoor nog een klein dutje
    17.00 warm eten
    19.00 papfles en naar bed.

Als ik daar ook nog brood tussendoor moet geven dan is die jongen toch alleen maar aan het eten als hij wakker is? Ben wel benieuwd naar jullie dagschema's misschien kan ik er wat inspiratie uit halen hoe het ook kan.

4. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Hier alles goed, vrolijk lief mannetje, huilt eigenlijks nooit, vermaakt zich ook prima in de box. En hij doet aan achteruit kruipen door de kamer heen haha
    Echt een ritme hebben we niet.
    Meestal tussen 10.30 en 11.00 uur naar bed en dan slaapt hij een paar uren en dan ergens eind vd middag op bed is maar net Hoelang vorige dutje was en Hoelang hij wakker is geweest:)
    Voeden doen we nog op verzoek, maar zal rond de 4/5 voedingen pd zijn?
    En vaak snachts nog wel een keer.
    eten zijn we net wat mee begonnen, maar veel last van kramp, of toch de tandjes die miss doorkomen.. we doen iig lekker rustig aan en hebben geen haast:)

Nimaso vindt dit leuk.
  5. Nimaso

Nimaso Actief lid

8 okt 2017
    233
    374
    63
    Vrouw
    Oh wauw, en nog steeds borstvoeding.. wat goed! Hier volg ik ook gewoon zijn ritme hoor, ik wil hem niet in een strak ritme, maar meer dat het voor mij wat overzichtelijk is..
    Tijgeren heeft mijn zoontje ook uitgevonden, ik weet niet vanaf wanneer dat moet kunnen. Volgens mij waren mijn dochters hier veel later mee. (Is ook alweer 7 jaar geleden natuurlijk) Moet zelfs oppassen voor de kerstboom :eek:Had gehoopt dat meneer wat langer baby zou blijven :p

6. Lizzy16

Lizzy16 Bekend lid

28 apr 2014
    848
    799
    93
    NULL
    NULL
    Hier hebben we volgend schema als richtlijn:
    7.30 borstvoeding
    9.15 fruit
    9.45 slapen
    12.15 fles,daarna brood en water
    14.15 slapen
    16.00 fles en soms zo'n baby stengel
    17.30 avondeten
    19.30 borstvoeding of fles

Zoiets. Ik doe ook maar wat,haha. Ik wil een fles afbouwen, alleen de hoe heb ik nog niet gevonden. Hij gaat naar bed als hij jammerig is en krijgt daarna eten.

Wow tijgeren!! Super knap. Onze man doet rustig aan,omrollen is echt dikke prima qua beweging voor hem. Hij doet rustig aan.

Nimaso vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina