Kwaaltjes komen en gaan, niet elke dag hoeft hetzelfde te zijn! De afgelopen week ben ik drie dagen heel misselijk geweest, vanochtend wakker geworden met misselijk gevoel, maar niet extreem. En de rest van de dagen voelde ik mij gewoon goed! Een dag geen last of minder last van kwaaltjes zegt niets. Probeer daar juist van te genieten
Ik denk serieus dat het er 2 zijn haha. Dus nummer 5 en 6. Tweelingen zot in de familie dus we gaan het zien. Al een flinke buik maar ja het is nummer 5. Ik denk dat als het er 1 is het de vijfde boy zal zijn. Al zegt de chinese kalender een meisje.
Volgens de chinese kalender hier ook een meid. Mbt kwalen kan ik er geen peil op trekken, beide voorgaande voldragen zwangerschappen waren nagenoeg gelijk (op de prenatale depressie bij de eerste na dan)
Ow dat zeg ik dus ook, of het is een meid of het zijn er 2 Zou het zo leuk vinden, m'n man wat minder
Hier volgens de Chinese kalender een jongen. Het maakt mij echt niets uit als het maar gezond is. Maar heb beide geslachten en dat scheelt ook. Bij onze jongste was ik er van overtuigd dat het een jongen zou worden. Keek alleen maar bij jongens spullen en mijn gevoel zei dat ook. Heb ook gezegd als het een meisje is eet ik mijn schoen op Mijn gevoel zat er echt naast en het is toch echt een meisje. Mijn schoen heb ik nooit opgegeten . Heb nu zomaar het idee dat het een jongen is,maar ik durf er niet meer overtuigd van te zijn.
Ja slaap ook slecht, maar zit absoluut niet lekker in mijn vel en dat draagt ook niet bij aan een goede nachtrust.
Ja, vreselijk! Ik word ineens super vroeg wakker. Stiekem denk ik dat dat bij mij komt omdat ik het allemaal zo spannend vind haha
Donkerder wordt ie niet dus ik stop met testen Hier volgens de Chinese kalender ook een meisje. Klopte de vorige 2 keren ook!
Ondanks dat ik 4 jongens hebt 13 12 9 en 6. Maakt het mij dus ook echt niet uit. Ben met beide even gelukkig. Voor mezelf zou een meid leuk zijn voor de jongens een jongen en denk als dochter 16 is ze niet heel blij zal zijn met beschermende broers van dan 30 29 26 en 23 hahahahaha. Mijn vriend wilt heel graag weer een jongen die heeft dus wel een echte voorkeur hahaha
Chinese kalender klopte hier niet haha. Heb een meisje gekregen terwijl die zei jongen. Hij zegt nu een meisje... Had vorige keer sterk t gevoel meisje en kreeg ook een meisje. Heb nu t gevoel jongen. Maar zou liever een zusje voor m’n dochter hebben. Alleen al voor de vele vele kleertjes die ik nog heb voor een meisje maar langzaam denk ik ook ach, een jongetje zou ook wel leuk zijn moet ik alleen alles opnieuw shoppen... he wat vervelend was bij mijn dochter ook enorm moe, zo moe was ik nog nooit. En vanaf ongeveer 6weken volle poelen misselijk. Dus alles kan nog nu ben alleen niet extreem moe nu, wel wat maar niet zo erg als toen. Wel vreselijk pijnlijke borsten vol aders. En deed een moord voor alles met chocola en zoetigheid. Heb nu juist meer zin in friet, Grieks, salades en kaas hartig eigenlijk.