Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    +1, haha

Skippykoe en Wanda68 vinden dit leuk.
  2. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Oja, in kruidenthee zit natuurlijk geen cafeïne, thanks! :D

PlainJane vindt dit leuk.
  3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Rooibosthee drinken

Wanda68 vindt dit leuk.
  4. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Ik ook in mindere mate idd. Maar ik kan me nog 1 herinneren van de vorige zwangerschap. Iets met Jon Snow in de Goliath (achtbaan) en dat ie een bijnaam had (Goliath) en me liet zien waarom. :roflmao::roflmao::roflmao:
    Te bizar gewoon

Klote van die nachtangsten zeg! :$

bozoe vindt dit leuk.
  5. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Vooral na een vermoeide dag of stress heb ik er last van, maar verder is het gelukkig goed te doen!

Hahaha die droom met Jon Snow lijkt me geweldig! :roflmao:

Wanda68 vindt dit leuk.
  6. jezzebel88

jezzebel88 Fanatiek lid

23 jul 2014
    1.531
    83
    48
    Vrouw
    Hier ook al een klein buiken die ik moet verstoppen haha blijft spannend dan he.
    @Iemand1991 succes met de high tea... gewoon thee niet te sterk zetten en idd carpaccio en zalm laten ... meestal genoeg keuze op high tea.

@Wanda68 hier ook een zeer gedetailleerde droom gehad... ik was op mijn gender reveal party en we kregen weer een jongen :D toch ik wakker werd begon ik gewoon te lachen. Mijn man begreep het niet. Toen zei ik dat tegen hem en toen ging hij ook lachen.

Dubbeltje82 en Wanda68 vinden dit leuk.
  7. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ik hoop dat het je bespaard blijft. Hier al de hele dag misselijk en aan het spugen. Ik heb bij S. HG gehad en ben bang nu weer. Daar spuugde ik uiteindelijk 30 keer per dag

8. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Hier vanaf morgen voor de 4e x plassen voor MVM.
    Weer een leuk tijdschrift, heerlijke cape maar ook een test gekregen :D
    Morgen nog een keer lekker testen!

Vannacht verschrikkelijke buikpijn gehad, ik heb er amper van kunnen slapen.
    Vandaag ook de hele dag misselijk en doodmoe. Vanavond lekker met een tijdschrift in bad en op tijd naar bed.
    Vorige week voelde ik me topfit, maar na de Efteling maandag voel ik me zoooo moe:rolleyes:

9. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Bij deze een foto van hetgeen wat net gebracht is :thumup:

10. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Deze dus

Bijgevoegde bestanden:

Mimus, Wanda68, Mimosa en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    bij mij ook! Toevallig!

Mimosa vindt dit leuk.
  12. Iemand1991

Iemand1991 Bekend lid

25 apr 2019
    911
    991
    93
    Vrouw
    Wat goed dat jullie meedoen! Bij mij komt MvM morgenochtend. Ben vandaag ook wel misselijk.

Wanda68 en Mimosa vinden dit leuk.
  13. Mimosa

Mimosa Actief lid

13 aug 2020
    172
    283
    63
    Vrouw
    Lieve dames, ik heb jullie berichtjes allemaal gelezen, dus ben weer helemaal bij. En daar ben ik heel trots op, want sinds een paar dagen kan ik niets anders dan slapen. En na het slapen moet ik uitrusten. En na het uitrusten moet ik eten. Ik was helemaal vergeten hoe er zo een intense vermoeidheid over je heen valt. Petje af voor de dames die nog sporten!

Waar ik wel blij mee ben is dat ik niet misselijk ben, zoals mijn vorige zwangerschappen. Ik hoop echt dat dat uitblijft. En na een aantal weekjes zal ik wel weer mijn oude energie terugkrijgen! Eventjes doorbijten dus. :)

Dubbeltje82 en Dutch vinden dit leuk.
  14. Dutch

Dutch Actief lid

24 sep 2015
    228
    203
    43
    Vrouw
    Ik heb nog niet zoveel kwaaltjes als sommigen hier beschrijven, vervelend voor jullie, hoop dat het snel minder wordt!

ik was gister wel echt onwijs moe en tijdens het thuiswerken wel een uur op de bank gelegen tussendoor omdat ik echt gaar was. Gisteravond al om 9 uur naar bed gegaan en vannacht om 4 uur moest ik plassen (doe ik normaal nooit). Vanaf toen klaar wakker. Vandaag op het werk geweest en daar houd ik het wel wat beter vol.

inderdaad op een high tea met carpaccio is moeilijk om niet door de mand te vallen. Afgelopen weekend hadden wij een verjaardag en mijn schoonzus zit er al een aantal maanden op te letten en nu viel het op dat ik ineens niet meer rookte. Toen zij toastjes neerzette met tonijn en rauwe worst, wat ik normaal echt aanval, viel ik door de mand en was het ook niet meer te ontkennen.

Lizzy16, Dubbeltje82, Wanda68 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Ben net aan tafel over mn nek gegaan. Heel vervelend. Kon de lucht ook niet verdragen terwijl ik anders van dit eten 2 borden vol eet.

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Ik hoor en lees wel vaker dat de omgeving het dan opvalt. Ik vind dat best apart. Ik zou zelf nooit iemand er op aanspreken of er naar vragen. Misschien ook omdat ik weet hoe naar het is om er naar gevraagd te worden terwijl het niet zo is en ik mij niet bezig hou met of iemand wel of niet rookt/eet:roflmao:.
    Blijf het gek vinden dat mensen anderen zo voor het blok zetten schijnbaar. Je zegt het toch wel zodra je dat zelf wilt.

Dutch, Mimosa, Dubbeltje82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. Sel078

Sel078 Bekend lid

28 dec 2018
    764
    695
    93
    Vrouw
    Eens.. al zou het me al opvallen, ik zou er nooit iets over zeggen of er naar vragen. Mja, denkt niet iedereen hetzelfde over dus.

Dubbeltje82, Wanda68 en bozoe vinden dit leuk.
  18. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Arme misselijke dames :( ik sluit me bij jullie aan. Ik heb nog niet hoeven overgeven. Wel steeds meer misselijke vlagen. Maar moet het ook wel aardig verbergen met slokjes water en tic-tacs :rolleyes:
    @bozoe hg lijkt me echt mega zwaar. Ik duim voor je dat je dat deze keer niet hebt! Had je dat bij de eerste niet?

Ik heb het mijn beste twee vriendinnen wel al verteld. Verder nog niemand hihi.

knap dat veel van jullie weer meedoen met mvm! Ik wilde het nu eigenlijk niet doen. Ging steeds over m’n nek van de geur van die vloeistof in de flessen. Vond het ook heel erg vervelend. Maar ik vond dat ik iets ‘terug’ moest doen voor mijn hormoonbehandeling. Heb het wel afgemaakt toen.
    Vond die badcape wel heerlijk haha :D heb hem nog van mijn dochter. Zou er nog wel een willen, maar heb er niet echt weer die geur van die flessen voor over. :|

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.839
    113
    Die geur van die flessen, verschrikkelijk. Daarom doe ik niet meer mee, en dat plassen in een maatbeker was ook geen groot succes:|

Bij mijn oudste heb ik geen HG gehad, heel apart. Het zijn beide meisjes dus dat kan het ook niet zijn.

Werken tic-tacs een beetje? Misschien morgen ook even halen

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. DangerBlonde

DangerBlonde Fanatiek lid

3 feb 2017
    3.491
    2.487
    113
    Vrouw
    Limburg
    Precies dat ja. Afschuwelijk.
    Wat bijzonder idd dat je dat bij je eerste niet had!
    De tic-tacs helpen bij mij vooral tegen de vieze smaak. Daar word ik ook misselijk van. Denk dat t een soort maagzuur is. Daar had ik vorige keer 9 maanden lang plezier van. Ik kreeg overigens ook een dochter met een flinke bos haar haha, dat bakerpraatje klopte wel :roflmao:
    Ik heb wel de tic tac festival (die met fruit smaak) gepakt. Heb de vorige keer heel veel smintjes en rennies met mint smaak gehad, dat irriteerde uiteindelijk alleen maar meer mijn maag.
    Voor nu helpt het in elk geval om de vlaag wat te laten zakken. En regelmatig slokje drinken, en wat regelmatiger wat eten om de paar uur.
    Ben ook maar aan de thee van verse gember met citroen en honing begonnen. Ik haat gember normaal gesproken haha :roflmao: maar met citroen en honing gaat t. Helpt ook wel beetje tegen de misselijkheid. Of thee van verse muntblaadjes met wat honing. Lekkerder.
    Hopelijk heb je er wat aan en wordt het geen HG. Daar helpt helemaal niks tegen helaas. :confused:

bozoe en Wanda68 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina