Ik had soortgelijke stress, vanochtend een action test gebruikt na dagen van kruidvattesten... streepje was te licht naar mijn zin dus ben heul hard naar de kruidvat gefietst om de oploop goed te kunnen bekijken. Ik hád ook gewoon na 1 positieve test kunnen stoppen , maar nu wel weer wat gerustgesteld!
En @bozoe, ik zie op de foto geen afloop hoor. En als jij 'm wel ziet, er zit weleens een test tussen die het net iets minder doet. Zal je zien dat ie morgen gewoon weer verder oploopt!
Oh dames, prachtige oplopende testen komen hier voorbij. Ik snap die onzekerheid maar al te goed, het is zo ontzettend spannend. Ik had van de week een kvtest die ook ineens wat lichter leek, maar het hcg was nog niet verdubbeld die dag denk ik. ik heb de vk gebeld en ik heb de volgende afspraken: 20 oktober 9.00 eerste echo 23 oktober 8.30 intake gesprek wil iemand die voor mij toevoegen in de lijst?
Zwanger / uitgerekend: ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Somita - 39 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Wanda68 - 9 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 20 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Dubbeltje82 - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ♡ Ronnii - 17 november 1e echo *********** Afspraken staan erbij hoor @Vintage35 !
Zwanger / uitgerekend: ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Somita - 39 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Wanda68 - 9 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 20 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Dubbeltje82 - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Bozoe - 21 oktober vitaliteitsecho vk ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Dubbeltje82 - 23 oktober 1e consult fertiliteit ♡ Somita - 28 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ***********
Zou iemand 28 oktober kunnen noteren Heb dan de intake bij de verloskundige en de eerste echo. Viel wel tegen dat duurt gewoon nog krap 5 weken.
Slapen jullie ook zo slecht? Hier continue onrustige benen en vage dromen. Die had ik al voor de positieve test. Echt de gekste dingen komen voorbij. Ik heb vanochtend nog een keer getest. Nu stop ik er maar mee. Als het mis gaat gaat het ook wel mis zonder dat ik die test heb gedaan Vandaag een 4-weken-dansje!
Mooiee testen met een prachtige oploop in de streepjes! Ik heb vanaf maandag 8 testen gedaan. Ga nu maar stoppen. De kv test was vandaag mega knal
Oh, ik slaap heeerlijk. Komt misschien door de extra progesteron (creme en thee). Ik val om ca. 21.30 op de bank al steeds weg en vervolgens in bed ook zo in dromeland. In de ochtend wel steeds op tijd wakker daardoor. Ik test elke dag een hele rits... Testverslaafd (Veel goedkope testen via amazon gelukkig) Ik stop als ik de cb op 3+ heb.
Jaloers op je nachtrust haha. Mag ik vragen waarom je extra progesteron gebruikt? Ik wist alleen het bestaan van die bolletjes die je vaginaal inbrengt.
Omdat ik al wat ouder ben, kortere LF en in 5 rondes al 3x misgegaan. Aangezien mijn HA niet welwillend tegenover utrogestan voorschrijven staat, heb ik via mainstream verkrijgbare middelen mijn heil gezocht. Heb ik iig het gevoel er zelf van alles aan te hebben gedaan.
Hier ook bandenpijn. Ik heb een paar vriendinnen op de hoogste gesteld en mijn zus en mijn moeder. Ik wilde het graag vertellen, maar alleen aan mensen waar ik ook mijn verdriet kwijt kan en mag als het niet goed zou gaan. Daar gaan we helemaal niet vanuit natuurlijk. Maar geheim houden voelde voor mij niet goed. Ben zo blij, wil het wel van de daken schreeuwen De kinderen zijn 2,5 en 4,5, die krijgen het te horen na de 1e echo, net als de rest van de familie en vrienden. Ik was 32 met de oudste, 35 met de 2e. Ik heb de 2e zwangerschap veel minder klachten gehad, de hele zwangerschap was fijner en de bevalling ook Ik zie een hele mooie oploop hoor! Ik heb getest vanaf 10dpo tot 14dpo. Sinds 5 jaar heb ik al geen lf meer gehad langer dan 13 dagen (is 1x voor gekomen). 14dpo was mijn laatste en donkerste test, toen geloofde ik het wel
Ik heb onze dochter donderdag verteld dat ik weer zwanger ben. Ze moedigt me steeds aan met woorden "mama, je kunt het", " Mama, je bent zo goed bezig met proberen" , "mama, jij bent de beste". Hartje van goud, mijn dochter... Ik vond het niet meer dan eerlijk om haar na de MA, waarbij ze meehuilde en ook intens verdrietig was, ook mee te laten delen bij dit wonder. Maar... Mondje dicht, ook naar je broertje! Volgens mij is ze sinds ik het vertelde wel 5 cm gegroeid hahaha. Ze hoort nu met dit geheim " Bij de volwassenen".
Och wat liiiieeeeef Ik durf niet, wil het wel heel graag zeggen. Mijn oudste is weet nog niet zo goed hoe hij een geheimpje moet bewaren
@Dubbeltje82 wat leuk.het geheimpje met de kids. Hier.vertellen we het voorlopig nog niet, wil wachten op de eerste echo. Dames vandaag toch weer getest, mag ik toch een beetje hoop hebben?
Stom wel de.foto plaatsen. Onderste 2 van donderdag bovenste van vandaag. Het werd nu meteen een mooie brede streep ipv een dun streepje. Helaas nog steeds niet mijn knaller . Zit nu op de 4+5 ongeveer gok ik.