Uitgerekend 1 t/m 15 juni 2021

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dubbeltje82, 23 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    En dan duurt zo'n dag extra lang....

2. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    O wat vervelend. Hopelijk voelen jullie je snel iets beter.

3. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.468
    836
    113
    Welk dansje ga ik maken, volgens de echo zou ik nu 6 weken moeten zijn,volgens mijn berekening gisteren 7 weken.

Ga een dansje doen dat alles gewoon goed is

Wanda68, Mimus, Dubbeltje82 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.468
    836
    113
    Vervelend dat jullie zo beroerd zijn.
    Hier vandaag juist weer minder last dan gisteren.
    Vanmorgen wel m iaswlijk,maar dit is weer afgezakt.
    Al heb ik alleen een banaan gegeten vandaag en veel wat we gedronken, misschien dat het daar aan legt.
    Nu maar even wat gaan eten

5. A daydream

A daydream Actief lid

12 jan 2016
    399
    106
    43
    Misschien stom maar ik was net blij met een klein vlaagje misselijkheid en een steekje in mn borst
    Eindelijk voelde ik iets.

Wanda68, PlainJane, Mimus en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

1 mei 2012
    1.972
    2.266
    113
    Vrouw
    Maar echt hoor pff en dan ook nog een baby die niet wil slapen o_O

7. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb echt zo'n vreselijke buikpijn doortrekkend naar m'n rug. Wat kan dat toch zijn? Darmen? Groei baarmoeder? Heb dat echt nog nooit zo heftig gehad in de zwangerschap. Verlies ook nog af en toe wat rozige afscheiding. Zou bijna een pijnstiller innemen. Maar doe het toch niet. Lig nu op de bank in de hoop dat het wat afzakt.

8. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    @Somita hoe gaat het met je roze verlies? (als ik het goed heb)

@Noralie87 ik denk dat je last hebt van bandenpijn. In heb dat ook. Trekt door naar rug.

9. Mimus

Mimus Fanatiek lid

26 okt 2015
    2.267
    2.464
    113
    Nou hier bij de gyn geweest voor progesteron, waarvan ik dacht dat hij moeilijk zou doen, absoluut niet. Kreeg het zo mee. En hij zij “ja ehm je bent nog wel vroeg, 5 en een halve week, hmm ja meer kan ik ook niet echt doen, want als we een echo doen zul je nog niet veel zien, misschien alleen een vruchtzakje.. maarja nu ben ik alleen maar de dr die een recept schrijft. Zullen we anders toch nog een uitwendige echo proberen?”
    Ik ehm ja is goed!
    En ja hoor een heel mooi vruchtzakje te zien. Opgemeten en past precies bij het termijn! Dus voor vandaag even helemaal blij.

Verder voel ik me wel oké, zit me wel de hele tijd hoog, alsof ik een brok in mijn keel heb en af en toe wat kleine steekjes of zeurend gevoel in mijn onderbuik.

Bijgevoegde bestanden:

A daydream, PlainJane, Dubbeltje82 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Darmen, tenminste als ik van mezelf uit ga. Heel erg veel last van. Verstopping ook. Zou ook bloedingen kunnen veroorzaken, heb ik gelezen

11. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.468
    836
    113
    Wat fijn...
    Hopelijk heb je Bij je volgende echo een vruchtje met kloppend hartje.

Mimus vindt dit leuk.
  12. Somita

Somita Fanatiek lid

22 sep 2020
    1.468
    836
    113
    @Vintage35 voor nu niet echt meer wat gehad.
    Lief dat je er naar vraagt, maar de dagen kruipen voorbij.
    Waar de tijd normaal voorbij.vliegt lijken er.nu wel 48 uur in een dag te zitten.

Is het heel erg als ik er ergens toch een.goed gevoel over heb en hoop heb dat alles goed is maandag,maar aan de andere kant de angst dat ik te positief ben en het dan juist harder aankomt als het mis is maandag.

13. Skippykoe

Skippykoe Lid

28 sep 2020
    66
    111
    33
    Vrouw
    Dames wat vinden jullie van mijn echo? Ik kan het maar niet van me afzetten. De schat me op 5+3, maar wel met snel knipperend hartje. En volgens mij heeft ze niet gemeten van kop tot staart? En ze was echt van 'ja je bent 5+3 dat zie ik zo want ik doe dit al 30 jaar en wat ik zeg is waar'.. ook via uitwendige echo? Waar ik dacht dat tot 8 weken sws inwendig zou gaan. Ik weet niet, ik zou mezelf verder zetten.

Heb ook niet de mega onzekerheid dat het niet goed zit, maar ik kan me niet voorstellen dat ik pas 5+3 (nu plus 1 dag) ben.

Bijgevoegde bestanden:

14. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Lijkt veek op mijn echo van vorige week. Toen was ik 5+5, ook uitwendig. Dus denk dat de termijn aardig klopt. Met dit termijn is CRL meten sowieso lastig dus ze kijken naar de grootte van de vruchtzak. Maar je ziet op de foto wel dat ze een CRL heeft gemeten aan de plusjes bij het vruchtje. Hoe ver denk je zelf dat je bent dan? Ik denk dat je op deze echo niet verder bent dan 5+5/5+6

15. Skippykoe

Skippykoe Lid

28 sep 2020
    66
    111
    33
    Vrouw
    Ze heeft de vruchtzak niet gemeten, we stonden met 5 minuten weer buiten. Ik dacht dat CRL van uiterste punten gemeten moest worden en volgens mij is de hele "staart" niet meegenomen? Ik denk zelf dat ik nu minimaal 5+6 ben. Vooral omdat het hartje best snel klopte en bij mijn eerste mk werd verteld dat het bij de start van het kloppen 40-60 slagen pm klopt en dit was wel echt behoorlijk sneller.

16. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Nee CRL is van kop tot kont. Een hartje dat net begint met kloppen klopt inderdaad nog traag. Zou dus best kunnen dat je iets verder bent dan 5+3. Maar hoe kom je dan op 5 juni als uitgerekende datum? :oops:
    Want dan zou je al over de 6 weken zijn?

Ik denk dat je rond de 5+5 bent. Maar een snel kloppend hartje is perfect dus ik ga er vanuit dat je bij de volgende echo een duidelijke termijn te horen krijgt.

17. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Wel lastig hoor die vroege echo’s. Het brengt veel onzekerheid met zich mee wat ik ervan lees hier oo het forum. Dat je met vragen thuiskomt of onzeker bent lijkt me niet zo fijn.

@Skippykoe heel fijn dat het hartje al klopte. Maar kunnen ze al opmeten op deze termijn. Ik begreep dat het heel lastig is nog.

18. LaVitaBella

LaVitaBella Bekend lid

3 sep 2012
    840
    311
    63
    Vrouw
    Sint Oedenrode
    Nou. Lastig verbergen vanaf nu :eek:

Bijgevoegde bestanden:

A daydream, Mimus, PlainJane en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Er zit vaak nog een ring omheen met dit termijn wat als hoofdje gezien kan worden maar dat moet dus niet meegerekend worden. Het is gewoon afwachten wat de volgende echo zegt. Heel lastig om er iets van te zeggen met dit termijn.

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb een warm bad genomen uiteindelijk en toen is het wat afgezakt. Kreeg ook last van m'n bovenbenen. Gelukkig geen bloed meer gezien. Nu geen kramp meer. Laten we hopen dat dat het was...

A daydream en Wanda68 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina