Volgens mij zijn die vaginale capsules er ook al wel een tijdje hoor . Ik heb er applicators voor besteld bij viata (online), werkt toch een stuk fijner. Ik moet ze t/m de 16e week, jij?
Dat is extra progesteron. Bij herhaalde miskramen (bij mij in combinatie met een kortere LF en latere leeftijd) kun je dat voorgeschreven krijgen. Ik hoop dat het helpt om naast het hcg de zwangerschap in stand te houden.
Ja je schrikt toch weer. Hier net ook weer dikke klodders bloed en ik blijf krampen houden... Nog 1 week wachten tot de echo! Vind de dagen zo traag gaan. Maar er zit niks anders op dan afwachten
Ja maar dan is de kans groot dat het hartje nog niet klopt en ik nog meer in de onzekerheid zit. Ben pas 6 weken vandaag. Ik wacht gewoon liever nog een week, dan is het ècht duidelijkheid of het goed zit of niet. Het is alleen met afvegen af en toe. Mocht ik echt veel helder rood gaan verliezen bel ik natuurlijk. Het is nu 2 dagen op en af met rood en bruin.
Ze had over een jaar ofzo.. Maargoed maakt niet uit ooh heb der niet zo’n moeite mee haha Ik t/m de 12e week. Maar dat had ik de vorige keren ook al bouwde ik op het laatst af door 1 per dag te gebruiken en dan op een gegeef moment om de dag. Dat zal nu iets moeilijker worden nu het gelijk 200 mg is ipv 2x 100 mg.
Dat bloeden lijkt me ook echt vreselijk. Zo onzeker elke keer. Wij hebben vandaag een goede inwendige echo gehad. Het hartje zagen we mooi kloppen en het termijn klopte ook precies.
Ik heb enorme buikpijn vanavond. Heb voor het eerst normaal warm gegeten sinds weken. En gelijk 2 borden. Hele darmstelsel is overstuur denk ik
Ik heb sinds gisteren een voorgevoel dat het misgaat. En aangezien mijn voorgevoel het meestal goed heeft...