Dat moet een naar gevoel zijn. Is er iets geweest als aanleiding waardoor die gedachte ineens op is gekomen? Hopelijk klopt je voorgevoel dit keer niet!
Wat hebben jullie veel geschreven!!! ik zag mooie buikjes voorbij komen. Hier zitten de broeken ook wat strakker. ik dacht dat een vroege echo altijd inwendig was?! In het zkh is dat namelijk zo omdat je dan beter kan kijken Bij mij begon het meestal met een beetje rood bruinig bloedverlies. stolsel kwam pas later volgens mij. Maar ik weet het niet zo goed meer. Wel schrikken joh. o nee wat vervelend. Hopelijk is het niets.
Ja, is geen fijn gevoel. Van veel klachten naar 0, op de echo afgelopen dinsdag niets te zien en gewoon een onbestemd gevoel. Vanavond maar vroeg slapen..
Ik heb een beetje last van mn onderrug vandaag en gespannen buik. Verder echt nergens last van. Behalve dat ik enorm chagerijnig ben. Niet normaal gewoon. Ik heb gisteravond en vandaag tegen een aantal mensen gezegd wat ik ervan vond. Nou dat hebben ze geweten. Krijg bijna medelijden met ze.
Ik hoop het ook. De vorige keer hield het 7 dagen aan.... Hoop dat het nu niet zo lang duurt. Het is eigenlijk telkens weer na inspanning heb ik gemerkt. Als ik thuis rustig zit of wat doe dan komt er geen bloed, alleen wat bruin. Ga ik fietsen oid dan verlies ik weer rood...
@Daydreamy hier uitwendig gehad en gaf aan dat deze even duidelijk zou zijn als een inwendige. Baal nog steeds dat ze inwendig niet wilde kijken.
Heb ik jou echo dan gemist dinsdag. Was er niets te zien en hoever ben je nou. Ik hoop en duim dat jou voorgevoel fout is en de.mijne goed, dan hebben we in juni beide een kindje in onze armen
Nee geen krampen maar dat had ik bij mijn miskraam in 2017 ook niet. Heel gek, had er een goed gevoel over. Tot de echo dinsdagmorgen. Klachten ineens weg, energie voor 10, goed slapen, niet meer misselijk en zelfs amper pijn bij niezen. Misschien werkt dat psychisch wel zo, geen idee..
Ja echt bijzonder maar diegene heeft ervoor geleerd dus het zal wel goed zijn. Lastig dat ze allemaal wat anders zeggen.
Vandaag 6 weken en 3 dagen. Nee, was helemaal niets te zien op de echo, terwijl zij verschrikkelijk goed is. Ze heeft echt lang geprobeerd en bij alledrie de kinderen heel snel hele duidelijke echo’s..
phoe lastig is dat. Bij sommige mks had ik krampen en bij andere weer niet. Het zegt niets. Maar als je niet veel bloed verliest is er misschien niets aan de hand hoor. Maar het blijft spannend. Hier ook alle klachten weg. Eng is dat idd...
Je postte toch dat er een vruchtzakje te zien was? Heel veel meer valt er dan ook nog niet altijd te zien