Wat naar dit meid. Het is nu al een poosje zo. met een paar goede dagen ertussen. Ik zou zo onderhand toch wel weer overleggen. Je kunt overleggen en vragen wat zij adviseren. Dit is heel onzeker en enorm slopend voor jezelf. En zo het weekend in gaan lijkt me niet prettig.
Ik had ook wat pijnlijke borsten en die zijn ook verdwenen sinds vanmorgen. Dat was mijn enige kwaaltje. Zo onzeker dus. Denk dat ik toch even ga bellen. Misschien ben ik al gerustgesteld als ze een zwangerschap zien rond de 6 weken dan weet ik dat het in ieder geval klopt daarbinnen. Ondanks dat het hartje misschien niet zal kloppen.
Gewoon bellen! Zo het weekend is gaan is toch niks.. een echo geeft je misschien wat meer duidelijkheid!
Ik Zou bellen hoor @Noralie87 . Het heeft mij niet meer duidelijkheid gegeven , maar wel een stukje rust. Stel dat er niets te zien is,dan weet je ergens dat het mis is en dan kun je het loslaten. Als het niet klopt met het termijn ben je misschien nog net zo onzeker,maar weet je wel wat meer. Nu weet je niets.
Ik heb gebeld mag om 9.15 u. komen voor een echo. Het geeft me nu al rust, dus de juiste beslissing denk ik.
Hier net rood bij het afvegen en ook wat gestold bloed al was het niet heel veel. Ga straks de verloskundige mailen met de vraag wat de vervolg stappen zijn als het maar dag niet goed is,wil het dan zo snel mogelijk kwijt en verder gaan met mijn leven. Wij waren echt klaar met 6 kids,dat gevoel.had ik ook,maar nu is dat vlammetje weer aangewakkerd en ik weet dat er geen kindje meer gaat komen. Mijn man wil echt niet meer en deze verassing was welkom,maar om er nu bewust voor te gaan dat zal hij niet doen en ik.begrijp hem daarin. Maar laat het dan maar snel over zijn dan kan ik verder en dit hoofdstuk opnieuw gaan afsluiten.
Succes @Noralie87 ! Ik ben heel hard aan het duimen. Jij ook succes @Somita . Zou toch mooi zijn als deze verrassing er gewoon komt in juni.
Dat zeker in blijf hopen. We hebben alles al uitgedacht hoe we dat gaan doen straks met 7 kids, al het plekje bedacht waar de kleine gaat slapen. Hoe we het straks in de zomervakantie gaan doen, want onze auto is te klein,zijn echt al helemaal bezig met ons gezin van 9. Dus dan ondnaks dat het een verassing is begint het echt al een plekje in ons leven te krijgen.
Ik moet vandaag werken van 15:00-23:30. Het is erg druk met corona patiënten, en vaak moeten we staand eten. Ik kijk er gewoon tegen op, omdat ik al weken savonds voor negen uur op bed lig, ben dan kapot. Zal nu eerst wat proberen te eten. Ben s’ochtends ook niet veel waard. Zo misselijk en slap ter been. nu zal ik de klaagmodus even uitzetten.