dus het zou zomaar kunnen dat er wel een vruchtje in zat, maar vanuit die hoek niet te zien was? Dan zou je wel een heel voorspellende droom hebben gehad!
Hier vandaag ook een goede echo gehad passend bij het termijn. Helaas nog steeds erg misselijk dus zit zo weinig mogelijk op mijn telefoon. Ook is onze kat van 1 jaar oud vrijdag plotseling overleden, we hebben geen idee wat er is gebeurd. Vijf minuten daarvoor lag ze nog bij ons en ineens lag ze dood bij de buren. Geen verwondingen helemaal niets. Dus we hebben hier twee verdrietige meisjes die erg veel liefde en aandacht nodig hebben. Ik merk ook doordat ik mij zo slecht voel ik mij niet echt bewust ben van de zwangerschap qua roze wolk oid. Ik sleep mezelf echt door deze weken heen. Fijn om te lezen dat er mooie echo's zijn geweest. Maar ook verdrietig om te lezen dat er een paar sterretjes bij zijn. Veel sterkte❤
@bozoe knuff, sterkte met het verlies @PlainJane ze kon het niet helemaal goed zien, dus dat blijft tot de volgende echo nog een open eindje haha.
Ahh dat lijkt me echt vreselijk.. Huisdier is toch altijd wel onderdeel van het gezin. Veel sterkte voor jullie allemaal! En ik voel met je mee, doordat ik me zo lamlendig voel kan ik ook nog niet echt genieten.. Hopelijk kunnen we snel op die roze wolk klimmen!
@Somita veel sterkte @A daydream ik duim op een goede echo volgende week. En voor de andere dames, fijn die goede echo's. Ik moest even een paar blz bijlezen. Ik ben niet zo actief. Maar ik probeer de dagen echt door te komen met die misselijkheid en werk en de kids. Maar lees zeker mee!
Nou meiden het blijft spannend. Kindje zat zowat in de wand. Uiteindelijk wel een kloppend hartje gezien. Maar het was niet op te meten. Er zit nog een tweede vruchtzak met iets erin. Maar die vruchtzak was niet mooi van vorm. Dus inderdaad een vanishing twin. Dat hartje klopte niet. Vruchtzak was 1,2cm. De vorige keer was dat 5mm dus goed gegroeid. 2 Nov terugkomen om te kijken of het kindje dan wel te meten valt.
Zwanger / uitgerekend: 1 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 1 juni 2 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 2 juni ♡ Wanda68 - 37 jaar - 2 juni 3 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni 4 juni ♡ PlainJane - 31 jaar - 4 juni 5 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 5 juni ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni 6 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 6 juni ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 6 juni 7 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 7 juni ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) 10 juni ♡ Noralie87 - 33 jaar - 10 juni 11 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ A daydream - 37 jaar - 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 12 juni ♡ Sel078 - 28 jaar - 12 juni 13 juni 14 juni 15 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 15 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Sel078 - 26 oktober vitaliteitsecho ♡ Mimosa - 27 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Skippykoe - 28 oktober 1e echo en intake vk ♡ PlainJane - 28 oktober echo ♡ Miracle88 - 29 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 2 november 2e echo ♡ Noralie87 - 2 november 3e echo en intake vk ♡ Shir1980 - 3 november 2e echo + gesprek PNS ♡ Dutch - 4 november 1e echo ♡ Mimus - 4 november controle + echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Wanda68 - 11 november termijn echo ♡ Jezzebel88 - 11 november 2e echo ♡ Dubbeltje82 - 12 november termijnecho + intake vk ♡ Jezzebel88 -16 november nipt Leuven ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ♡ Jezzebel88 - 17 november controle vk ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vlk ♡ Wanda68 - 13 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje DangerBlonde Billie27 Somita
ik zie het, excuus. blijft nog wel spannend dus zo te lezen. Wat zegt de vk ervan? Klopte het hartje stevig?
Die kon er eigenlijk niet veel zinnigs over zeggen. Was heel vaag beeld. Wel inwendig. Ze heeft echt wel 5 minuten gezocht en toen ineens zagen we heel dicht bij de wand een knipperlichtje. Ik vond hem wel stevig kloppen en heel snel. Ze probeerde te meten en toen kwam ze op 6 weken uit. Maar door het slechte beeld wist ze niet of het de breedte of lengte was. Maar 6+6 of 7 weken zou ook goed kunnen. Kan ook iets vertraagde groei hebben. Alles is eigenlijk nog mogelijk. Maar er ís een hartje. Dus dat was wel positief zei ze.
Bij ons was het meten afgelopen dinsdag ook heel lastig, omdat het zo klein was. Ze vertelde dat over 2 weken er beter gemeten kan worden, het is dan goed gegroeit. ze vertelde dat een snel kloppent hartje heel veel zegt over de vitaliteit van het vruchtje.
Ze zei ook, ga maar van het beste uit. Ik kan er natuurlijk ook niets aan veranderen. Mijn gevoel zegt dat het goed zit!
@Dubbeltje82 Wat fijn, een goede echo! Wat vind je van de optie tweeling? @bozoe Wat ongelofelijk naar, sterkte met het verlies. Ik weet dat er hier in ieder geval een rotstemming zou hangen als ons huisdier ons zou verlaten. En de misselijkheid maakt dingen ook niet fijner erop. Hopelijk zul je je over een paar weekjes stukken beter voelen. @Noralie87 Superfijn dat ze toch een hartje hebben gevonden. Het is allemaal nog zo pril, dus logisch dat het moeilijker te zien is.
@Mimosa ik ben ervan overtuigd dat er doorgaans niets op je pad komt wat je niet aan kunt. Als er een tweeling komt dan is het welkom. Plaats genoeg in hart en huis... Alleen niet in de auto hahaha
Ach, als dat het enige is! Hier is niet eens genoeg plaats in huis voor een derde.. broer en hij/zij moeten een kamer gaan delen! Misschien, ooit in de toekomst, dat we een groter huis kunnen kopen.