Ik was aan het twijfelen wat ik er bij jou achter moest zetten, gezien je geschiedenis in de handtekening. Ik zal het erin zetten zoals je hierboven schrijft.
Is helemaal goed! Snap ik, vind zulk soort dingen zelf ook lastig, het liefst noem ik haar er altijd bij.. maar er zijn genoeg mensen die het niet begrijpen of ontwijk het om vragen te voorkomen.
Nog een paar uurtjes! Hopelijk alles goed nu! Hier gisteren de kinderen ingelicht, zooo leuk, mijn jongste schoot helemaal in een huilbui van ongeloof en blijdschap en heeft de hele dag lopen roepen dat ze grote zus werd . Volop plannen, namen verzonnen, een miljoen vragen en gezucht dat de tijd écht wel wat sneller mag gaan .
Dit! En zeker weten wanneer we bevallen gaan, lukt toch niet. Kan zonder vroeggeboorte al 5 weken verschillen ❤️
Ik kom net terug van de echoscopiste, woensdag hoef ik pas naar de verloskundige... De echoscopiste is een geweldig lieve, leuke en goede vrouw en ze heeft alles uit de kast gehaald om meer te kunnen zien maar het is nog steeds niet duidelijk.. Er was nu wel duidelijk een vruchtzakje te zien met een embryo, maar er was geen hartslag te zien. Volgens de metingen zou de embryo 5 weken en 6 dagen zijn, maar ik kom zelf toch zeker uit op 7 weken en 4 dagen. Oke, misschien enkele dagen maar zeker niet zoveel. Dus tot woensdag de 28e blijf ik in onzekerheid. Woensdag zal ik zeker om een inwendige echo vragen, tot die tijd blijft het een beetje spannend. Mijn voorgevoel zei eigenlijk al dat het niet goed zat, en voor mijn gevoel is dat vandaag toch wel bevestigd. Nu is het afwachten tot woensdag en dan weten we het in ieder geval zeker.
Ach wat een onzekerheid nog steeds. Hopelijk woensdag wel een kloppend hartje en mooi gegroeid kindje. Ik hoop met je mee en veel sterkte met afwachten...
5 weken en 6 dagen is je eisprong op 27 september. Volgens mij testte jij op 20 september al positief, dus dat lijkt me onmogelijk. Ik heb mijn 2 echo's inwendig gehad. Dat doet de gyneacoloog standaard tot 9a10 weken. Misschien dat het bij jou uitwendig gewoon ook veel minder goed te zien is en ben je wel al verder dan dat ze vandaag meette. Ik duim dat je woensdag een goede echo hebt!
Ik snap niet waarom je geen inwendige echo hebt gekregen @LaVitaBella Ik hoop echt dat de volgende keer een heel duidelijk hartje zullen zien!!!
[Zwanger / uitgerekend: 1 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 3e kindje 2 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje 3 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni 4 juni ♡ PlainJane - 31 jaar - 3e kindje 5 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni 6 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 3e kindje ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje 7 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) 10 juni ♡ Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje 11 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 11 juni ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ A daydream - 37 jaar - 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje 13 juni 14 juni 15 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 15 juni Bevallen: Afspraken: ♡ Vintage35 - 23 oktober intake vk ♡ Sel078 - 26 oktober vitaliteitsecho ♡ Mimosa - 27 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Skippykoe - 28 oktober 1e echo en intake vk ♡ PlainJane - 28 oktober echo ♡ Miracle88 - 29 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 2 november 2e echo ♡ Noralie87 - 2 november 3e echo en intake vk ♡ Shir1980 - 3 november 2e echo + gesprek PNS ♡ Dutch - 4 november 1e echo ♡ Mimus - 4 november controle + echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Wanda68 - 11 november termijn echo ♡ Jezzebel88 - 11 november 2e echo ♡ Dubbeltje82 - 12 november termijnecho + intake vk ♡ Iemand1991 - 12 november termijnecho + intake vk ♡ Jezzebel88 -16 november nipt Leuven ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ♡ Jezzebel88 - 17 november controle vk ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vlk ♡ Wanda68 - 13 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje DangerBlonde Billie27 Somita
@LaVitaBella Wat naar die onzekerheid. Je had gehoopt meer zekerheid te krijgen na de echo van vandaag, maar eigelijk weet je nog niet veel meer. Nu maar duimen dat het woensdag beter lijkt.
hè bah wat een onzekerheid nog! Hopelijk krijg je woensdag meer duidelijkheid, mijn duimen blijven draaien!