Nou zeg, hier schiet je nog niet veel mee op.. wat vervelend! Hopelijk heb je volgende week woensdag (net als ik) duidelijkheid!
Weer een late reactie van mijn kant sorry. Bij ons het 3e kindje! @LaVitaBella wat vervelend! Ik hoop volgende week meer duidelijkheid en goed nieuws! Ik had vandaag een echo! Hij stond niet in de lijst. Eigenlijk stond de 1e echo voor volgende week bij de vk. Maar ik kon niet wachten dus had er eentje bij een echoscopiste gepland. Een hartje mogen zien en horen vanochtend! Vandaag 7 weken en kwam overeen met de echo gelukkig.
Hoe gaat het verder dames? Hier gisteren een goed dagje gehad, even lekker het huis weer helemaal aan kant gemaakt en vandaag weer super moe!
Ja het lijkt hier beter te gaan. Nog wel kokhals neigingen om van alles. Maar met de seabands 24u per dag om, lijkt het echt of ik de zwaarste dagen wel heb gehad! Ik gebruik nog steeds wapiti indien mijn darmen weer vast lopen en gaviscon voor het slapen als ik maagzuur heb. Ik kan al grotere hoeveelheden drinken gelukkig! Dat waren steeds slokjes, (maakte niet uit waarvan, ik werd overal wel misselijk van) meestal water of melk. Nou heb ik toch een lekker glas sinaasappelsap gedronken van de week, heerlijk. Maar ja daarna natuurlijk enorme last van maagzuur Wie weet kan ik binnenkort weer koffie drinken
8 weken dansje! We hebben de afgelopen dagen wat meer mensen op de hoogte gebracht, leuk hoe verrast de meesten waren. Heb het eerste pakje en knuffeltje ook al gehad (thnx mam!). Mijn dochters lopen de hele dag te glimmen van voorpret, zó leuk! Verder Moe Moe Moe. Heel mn ritme is van slag, lig halve nachten wakker... Maarja, als dat alles is!
Zwanger / uitgerekend: 1 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 3e kindje 2 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje 3 juni ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni ♡ Sarah37 - 37 jaar - 3 juni 4 juni ♡ PlainJane - 31 jaar - 3e kindje 5 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni ♡ Lindalvs - .. jaar - 5e kindje 6 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 3e kindje ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje 7 juni ♡ LaVitaBella - 39 jaar - 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) 10 juni ♡ Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje 11 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ A daydream - 37 jaar - 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje 13 juni 14 juni 15 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) Bevallen: Afspraken: ♡ Sel078 - 26 oktober vitaliteitsecho ♡ Mimosa - 27 oktober vitaliteitsecho + intake vk ♡ LaVitaBella - 28 oktober 1e echo ♡ Lindalvs - 28 oktober 1e echo gyn ♡ Skippykoe - 28 oktober 1e echo en intake vk ♡ PlainJane - 28 oktober echo ♡ Miracle88 - 29 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 2 november 2e echo ♡ Noralie87 - 2 november 3e echo en intake vk ♡ Shir1980 - 3 november 2e echo + gesprek PNS ♡ Dutch - 4 november 1e echo ♡ Mimus - 4 november controle + echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Wanda68 - 11 november termijn echo ♡ Jezzebel88 - 11 november 2e echo ♡ Dubbeltje82 - 12 november termijnecho + intake vk ♡ Iemand1991 - 12 november termijnecho + intake vk ♡ Jezzebel88 -16 november nipt Leuven ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ♡ Jezzebel88 - 17 november controle vk ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vk ♡ Wanda68 - 13 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje DangerBlonde Billie27 Somita
Hier alleen een beetje misselijk als ik trek heb. Groene groente kan ik niet wegkrijgen (ben er normaal gek op!). Momenteel koolhydraatcravings (niet handig als je normaal gesproken ketogeen eet ). Dus ik geef er in het weekend aan toe. Buikje is niet meer te verbergen. Dus iedereen die ik ken weet inmiddels ook wel dat het weer zover is haha. Gisteren kon ik de drang om een nieuw rompertje te kopen niet weerstaan. Dus bij Zeeman een fijn overslagrompertje in creme kleur gekocht .
Nou hier ook vreselijk misselijk met vlagen en ook heel erg moe. Afgelopen dagen was m'n humeur ook niet al te best en dat merken de kinderen. Die zijn ook zo enorm vervelend!! Blij als ze maandag weer naar school gaan Ook nog regelmatig bloedverlies. Hopelijk stopt dat ook snel!
Ow ja... Ook moe ja. Zou het van moeheid bijna vergeten. @Noralie87 hopelijk stopt het bloedverlies snel
Oooh die vermoeidheid, vervelend dames. Ik heb juist het idee dat ik iets meer energie heb, ben zelfs weer begonnen met sporten wat ik al maanden niet deed haha. Ik sliep de eerste paar weken ook maar tot max 6u in de ochtend maar inmiddels lukt slapen gewoon weer. Iemand anders ook last van bloedneuzen? Ik krijg ze tegenwoordig spontaan en soms wil er echt geen eind aan komen..
Nee, geen bloedneus gelukkig. Mijn conditie komt wel weer terug. Was 2 weken echt belabberd en ik kwam met mountainbiken de berg bijna niet meer op. Ik ga nu echter niet meer offroad, want ik vertrouw mezelf niet meer (met name in de afdalingen). Gisteren kilometers gevreten op de weg en ik kon een hoge snelheid lang en goed volhouden.
Wij zijn weekje in pretpark geweest en dit heeft mij fysiek geen goed gedaan. Ben door mn rug gegaan,echt rot. Verder zo moe en hoofdpijn. Zie op tegen het werken. Maandag hebben we de echo, vind het heel spannend!!
Wat zijn jullie allemaal actief! Ik werk 2 dagen en de rest van de dagen lig ik voornamelijk op de bank .