Zwanger / uitgerekend: 1 juni ♡ Vintage35 - 34 jaar - 3e kindje 2 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - 3e kindje ♡ Wanda68 - 37 jaar - 3e kindje 3 juni ♡ Ronnii - 30 jaar - 3 juni 4 juni ♡ PlainJane - 31 jaar - 3e kindje 5 juni ♡ Shir1980 - 40 jaar - 3e kindje ♡ Skippykoe - 30 jaar - 5 juni ♡ Lindalvs - .. jaar - 5e kindje 6 juni ♡ Bozoe - 28 jaar - 3e kindje ♡ Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje 7 juni ♡ Mimosa - 35 jaar - 4e kindje ♡ Eef31 - 26 jaar - 7 juni 8 juni 9 juni ♡ wachtenopeenwonder - 32 jaar - 9 juni ♡ tulp123 - .. jaar - 9 juni (inleiden 38w) 10 juni ♡ Noralie87 - 33 jaar - 3e kindje ♡ Lizzy16 - 35 jaar - 3e kindje 11 juni ♡ Dutch - 28 jaar - 2e kindje ♡ Miracle88 - 32 jaar - 11 juni 12 juni ♡ A daydream - 37 jaar - 12 juni ♡ Jezzebel88 - 31 jaar - 3e kindje ♡ Sel078 - 28 jaar - 1e kindje 13 juni 14 juni 15 juni ♡ Mimus - 30 jaar - 4e kindje (1 engeltje) Bevallen: Afspraken: ♡ Miracle88 - 29 oktober 1e echo ♡ Vintage35 - 2 november 2e echo ♡ Noralie87 - 2 november 3e echo en intake vk ♡ Shir1980 - 3 november 2e echo + gesprek PNS ♡ Dutch - 4 november 1e echo ♡ Mimus - 4 november controle + echo ♡ Bozoe - 11 november intake vk ♡ Wanda68 - 11 november termijn echo ♡ Jezzebel88 - 11 november 2e echo ♡ Dubbeltje82 - 11 november telefonische intake vk ♡ Dubbeltje82 - 12 november termijnecho ♡ Iemand1991 - 12 november termijnecho + intake vk ♡ Jezzebel88 -16 november nipt Leuven ♡ Ronnii - 17 november 1e echo ♡ Jezzebel88 - 17 november controle vk ♡ PlainJane - 18 november termijn echo ♡ Wanda68 - 16 december afspraak vk ♡ Wanda68 - 13 januari 20 weken echo ✰Sterretjes✰ Nooompje DangerBlonde Billie27 Somita LaVitaBella Sarah37 *****
Hoi dames, na weken plaats ik een berichtje. Wat leuk dat jullie al zoveel gedeeld hebben met elkaar. Ik heb 15 oktober mijn 1ste echo gehad en een kloppend hartje gezien. 16 november is de volgende echo gepland. Ik ben alleen super misselijk echt de hele dag door kokhalzen. Kan amper mijn bed uitkomen.. ik eet en drink bijna niks en heb nog een van 22 maanden rondlopen die nog bv krijgt. Ik heb helemaal geen energie meer! Ik ben er af en toe bang voor dat dit allemaal zo slecht voor mij is en dat ik mijn zoontje niet de nodige aandacht kan geven. Ik voel mij letterlijk fuckedup en wil jullie niet meenemen in mijn negatieve flow deze tijden. hopelijk voel ik mij snel weer beter en plaats ik een positief berichtje. Voor nu, een dikke knuff aan allen
@Sarah37 ach wat naar. Veel sterkte. @wachtenopeenwonder wat lijkt me dat kak om te hebben. Hopelijk voel je je snel wat beter.
Ah dat is echt kl*te. Heb je al seabands geprobeerd of overwogen om contact op te nemen voor medicatie?
@wachtenopeenwonder wat ontzettend naar dat je je zo voelt. Dat lijkt mij ook ontzettend pittig! Hopelijk duurt het niet al te lang meer voor het wat afneemt.
Jeetje wat verdrietig, twee sterretjes erbij ☹ veel sterkte dames! Voor de dames met de goede echo's felicitaties.
Wat jammer om te lezen dat er sterretjes bij zijn. Sterkte! Ik heb vorige week contact gehad met mijn vervangende huisarts omdat het echt niet meer ging qua misselijkheid. Ik slaap beneden, eet apart, kokhals de hele dag, kan niet tegen de kinderen hun aanwezigheid. Ik had al Emesafene en Primperan. De huisarts weigerde Zofran voor te schrijven ondanks het advies van de verloskundige. Gelukkig kreeg ik vandaag bericht van mijn oude huisarts en die heeft het voorgeschreven. Ik heb net de eerste dosis gehad en hallelujah.. ik ben weer een beetje mezelf. Wel nog wat last van kokhalsreflex maar misschien moet mijn lichaam nog wennen aan het niet meer misselijk zijn. We merkten trouwens dat onze andere kat ontzettend eenzaam was na het overlijden van Vosje. Dus we hebben sinds een paar dagen een kitten in huis. Het is zo'n dropje!
Zo herkenbaar. Heb je al medicatie? Echt op tijd aan de bel trekken hoor. Als je uitgedroogd bent voel je je alleen maar slechter dus misschien toch even je urine op uitdroging laten testen.
Hallo allemaal, Hierbij werd een berichtje van mij. We hebben vandaag opnieuw een echo gehad. Er was een kloppend hartje te zien. Daarnaast was de foetus gegroeid. Hetgeen wat gezien is is passend bij de echo van vorige week. Helaas kunnen ze niet verklaren waarom het termijn niet klopt.
Oh wat een goed nieuws!! Ben je zeker van het termijn? En hoeveel scheelt het? Ik heb weleens een artikel gelezen over een onderzoek dat embryo's in een vroeg stadium niet allemaal hetzelfde ontwikkelen. Dus dat er zomaar een week verschil tussen kan zitten. Gynaecologen en verloskundigen berekenen aan de hand van de CRL wat het termijn is na bevruchting. Maar dat klopt niet als het embryo trager groeit in het begin. Het belangrijkste is dat het hartje klopt, dus hou je daar maar aan vast!!
Ik heb emasafene tabletten gekregen en lag 2 dagen helemaal plat. Met een kleine erbij durf ik het ook niet verder in te nemen. Volgens vk heeft het pas na een weekje effect, maar ook niet bij iedereen. Vanaf vandaag logeren we een paar dagen bij mijn ouders zodat zij zich bezig kunnen houden met mijn zoontje. Verder ben ik al blij als ik een slokje water kan drinken bij de eerste was ik ook misselijk, maar niet zo heftig
Woow wat een schatje! Ziet er ook heel lief uit zeg.. Ik heb emasafene maar kan amper opstaan als ik die inneem. Ik lees in je berichtje over het middel zofran. Als ik het me goed herinner heeft mijn zoontje ook zofran voor kids gekregen enkele maanden geleden. Kan zijn dat ik de naam verwar hoor.. waarom zofran niet eerder dan? Heeft deze ook veel bijwerkingen zoals vermoeidheid?
@bozoe wat een schatje zeg! Wauw! Superlief. Mooie aanwinst voor het gezin. @wachtenopeenwonder wat ontzettend vervelend en in hele heftige mate. Hier ook erg misselijk maar ik kan wel kleine beetjes eten en drinken. Fijn dat je even naar je ouders kunt. @A daydream fijn een mooie echo!