Vanmorgen bruinverlies en een raar, niet te beschrijven, gevoel.... ik probeer positief te blijven, bruin is immers oud bloed, maar voel me er toch niet helemaal gerust op (misschien speelt de MA nog door mijn achterhoofd?) We wachten maar geduldig af wat komen gaat.
Ik snap heel goed dat je je toch zorgen maakt, zeker gezien je geschiedenis. Het lastige is dat je met dit termijn ook niets zal zien op een echo dus dat zal ook niet gaan geruststellen ben ik bang
O dat is niet leuk Dubbeltje! Ik snap dat je je zorgen maakt, maar probeer toch positief te blijven. Liefs.
Dankjewel voor het in de lijst zetten @Dubbeltje82 ! Wat naar dat bruinverlies, triggert altijd zo de onzekerheid. En je kunt er niks aan veranderen hopelijk stopt het snel. @bozoe ja allemaal in 2,5 jaar eigenlijk. Deze keer heb ik wel een positiever gevoel dat vorige keer, maar de niet echt oplopende test van vanmorgen maakt me dan gelijk weer onzeker. "Testen" jullie je kwaaltjes ook? Ik dacht net oh mn borsten lijken minder pijn te doen even voelen hoor hahaha.. mn man keek me echt heel vreemd aan..
Van vanochtend komtiedaannnnn.. ik vind de oploop niet geweldig net met HA gebeld en ik mag bloedprikken vandaag. Ik heb ietwat buikpijn. En ook de VK gebeld en een 1ste echo afspraak gemaakt op 15-10. Oh dames, zo spannend zijn deze weken...
ik vind hem wel opgelopen t.o.v. de test van eergister hoor. Fijn dat je mag bloedprikken en snel bij de vk terecht kunt.
Hahah ja ik test 2x per dag (ochtend en avond), omdat omdat omdat.. ik heb er geen geldige reden voor bij mijn zoontje had ik bloedverlies van week 5 tot 13 en werd mij verteld dat t een miskraam zou worden. Omdat het vruchtje niet goed groeide had ik zelfs een afspraak voor curettage. Maar wonder boven wonder werd de dag van curettage toch nog een keer gekeken en hij was wel gegroeid en hartje klopte prima! Vorig jaar sept alweer bloedverlies 5 weken en vruchtje verloren. Sindsdien iedere maand teleurstelling. Door te testen probeer ik oploop te zien om mezelf gerust te stellen. Best een weirdo he haha?
Dank lieve dubbeltje <3 Obstipatie maakt me wel helemaal gek. Na eisprong 7 dagen niet kunnen gaan en uiteindelijk met pijn en moeite wel. En nu sinds 3 dagen alweer niet. Heb jij daar ook last van?
Hey @wachtenopeenwonder, hoe ziet het eruit tov 2 dagen geleden? Jij hebt zoveel getest, als je er nu 1 per dag kiest en dan steeds een dag ertussenuit haalt (snap je me?), dan krijg je misschien een duidelijker beeld van de oploop! Fijn dat je snel bloed mag prikken iig! Welkom aan alle nieuwe dames, gaat ineens hard, leuk! Hier weer even getest vanochtend... vriend: "Waarom test je nog?" Mannen....
@wachtenopeenwonder fijn dat je naar de huisarts mag om bloed te prikken. Die testen brengen zoveel onzekerheid en spanning met zich mee, hopen dat een bloedtest wat meer duidelijkheid mag geven. @Dubbeltje82 wat vervelend dat bruinverlies. Ik heb er geen ervaring mee maar hier te lezen andere dames wel. Je kunt idd niets anders doen dan wachten, echobeelden zijn nu nog te vroeg. Ik duim voor je.
Ontzettend gefeliciteerd! Wat hebben jullie de afgelopen jaren veel meegemaakt op het gebied van zwanger zijn/blijven. Ongelovelijk wat een pech. Begrijpelijk dat je nu niet onbezorgt zwanger durft te zijn. De onzekerheid en spanning van alle gebeurtenissen overschaduwen alles. Ik hoop echt van harte dat dit een plakbaby mag zijn. Erg gegund. heb je fertiliteit al gebeld?
Had ik de vorige keer wel last van. Macrogol (Dulcosoft) bood toen uitkomst. Nu geen verstopping o.d.
Ja ik heb vanmorgen gebeld, was niet echt zoals ik had verwacht. De assistente wuifde eigenlijk mijn onzekerheid weg en zei dat ik gewoon bij de verloskundige een afspraak moest maken voor de termijn echo. Want zei ze "je hebt een verwijzing van de huisarts voor kinderwens en die is nu voldaan".. als ik weer een miskraam krijg moet ik maar weer naar de dokter voor een verwijzing. Mn hormonen staken mn korte lontje toen aan en heb gevloekt tegen haar en opgehangen. Hoe kun je daar werken en zo reageren
Ik had ook al een afspraak staan voor fertiliteit en die heb ik in overleg met het ziekenhuis gewoon laten staan (het kan immers nog alle kanten op gaan). Ik kan me voorstellen dat je uit je slof bent geschoten. Gaat je afspraak nu nog door of is ie nu afgezegd?
Ik heb voor het laatst getest vandaag. Had er nog 1 liggen en heb geen ‘klachten’ meer zoals misselijkheid en gevoelige borsten. Maar er kwam een mooie uitslag te zijn en vanaf vandaag is het gewoon aftellen naar de 1e officiële echo 28 oktober. Hier in de buurt kun je bij een geweldige echo scopiste voor 20 euro een echo vanaf 6 weken laten maken. Misschien dat ik dat als verrassing met mijn zusje ga doen na 2 hele moeilijke jaren. Vorige jaar onze moeder onverwachts verloren aan kanker en begin dit jaar te horen gekregen dat onze vader ook uitgezaaide kanker heeft...
Ze heeft de afspraak uit de agenda gehaald. Net bij het toiletbezoek zag ik heel licht bruinverlies en mn borsten doen geen zin meer.. bah zeg, ik kan die onzekerheid bij mezelf niet uitstaan..