Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Hallo allemaal

Volgens mij was er nog niet eentje van maart geopend.
    Ik heb vanmorgen getest en ik ben volgens mijn berekening 2 maart uitgerekend.

Het was nog niet de bedoeling maar wel erg blij mee en man schrok ook maar ook erg blij mee.

Ik hoop dat er snel meer bij komen.

2. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Ik ben zwanger van de 3e oudste dochter is net 4 en jongste dochter is 2,5 ben 28 jaar en getrouwd.

3. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Waar blijven de zwangeren voor maart :p

4. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik ben 4 maart uitgerekend. Al 2 kindjes zie banner. Hier deden we t niet heel erg safe maar was nog niet de bedoeling maar heel welkom! Ik ben zelf 26. Maart mk gehad bij 5.1 dus best spannend!

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Jaaaa... ik kom me melden.
    Hier ook zwanger van de derde, 1 maart uitgerekend!

6. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Hier was het in een keer raak na het besluit om voor een derde te gaan. Het is bij mij dus heel snel gegaan... dat had ik zelf nog niet verwacht, aangezien bij de tweede we echt wel een paar maanden nodig hadden. Dus in mijn geval niet helemaal onverwacht, maar wel sneller dan gedacht.

7. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Welkom allemaal en gefeliciteerd!!!
    wat grappig jullie ook beide de 3e.
    Wij hebben het 1x zonder gedaan en gelijk zwanger, ik wilde nog wel een 3e maar dan misschien wat later maar nu ben ik er erg blij mee en het is ook goed zo.

Hoe voelen jullie je?
    Ik wel goed maar krijg mijn broek niet meer dicht en vooral vanaf de middag dan zet het helemaal op, nu dus een elastiekje om de knoop want om nu al met een zwangerschaps broek te lopen vind ik ook wel wat snel.

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Grappig idd alle 3 de 3e. Al zullen er vast meiden aansluiten waar het een eerste of tweede kindje voor is.

Ik merk voor de rest nog niets. Ook niet met kleding. Zelfs de moeheid van het eerste trimester is nog niet begonnen... nog geen zin in bepaalde etenswaren, het is dat de test heeft aangetoond dat, anders zou ik het zelf nog niet geloven.

9. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    idd er zullen er nog genoeg bij komen maar dat is alleen maar gezellig en toeval idd nu eerst 3 met de 3e op komst.

gisteravond was ik wel ineens erg moe en ben 9.00 gaan slapen tot 6.00 vanmorgen dat was wel even lekker.
    mijn borsten voelde ik het afgelopen weekend al aan en verder qua eten gaat alles er nog wel in maar normaal hou ik wel van snaaien en nu geen behoefte aan en sneller vol.

werken jullie ook?

10. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Ja ik werk!

11. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Vandaag eerste afspraak gemaakt voor intake en termijnecho eind juli!

12. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    *breekt ff in*

Wauw! Een maart 2015 topic alweer! Ben voor mijn gevoel pas net zwanger, maar in januari 'al' uitgerekend!!
    Succes met jullie zwangerschappen!!

*gaat terug naar de januari mama's*

13. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Gaat snel he!!!

14. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik ga maandag de gyn bellen!

15. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    @littledreamer snap dat het voor jou spannend is. Heb je er bij je eerder kinderen ook al wel eens een mk gehad daarvoor?
    En hoe was het niet de bedoeling om nu al zwanger te worden?

16. littledreamer

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Ik ben erg blij maar wel beetje sneller!
    Hiervoor geen mk gehad gelukkig! Ik heb wel een verhoogde kand doordat is SLE heb( als je wilt weten wat t is google t ff ) te veel om op mijn mobiel in te voeren! ;)

17. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Ik bel volgende week de vk, wij gaan 19 juli op vakantie en wil van te voren graag wel weten of het goed zit.
    eerste zwangerschap is een MA geworden met 10 weken en toen bleek het al in de 7e week gestopt te zijn.
    en ben dan 8 weken dus dan heb ik wat meer zekerheid.

18. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    *zwaaizwaai*

Hier nog een maart mama!!
    Uitgerekend op 5 maart van ons 4e kindje!!
    2 zoons (van 7 en 4) en 1 dochter (3 bijna 4) en nu dus zwanger van ons 4e kindje.
    Zelf ben ik 31 jaar en thuisblijfmoeder, 5 jaar getrouwd en ondanks dat het niet onze eerste zwangerschap is vind ik het vreselijk spannend.

19. Rostie

Rostie Actief lid

23 jun 2014
    199
    0
    0
    Ja meissie het blijft bijzonder en spannend he, pff die weken kan ik wel voorbij kijken.
    Ene kant hoop ik niet dat ik misselijk word maar dat gaf me ook wel weer houvast bij mijn zwangerschappen.
    Leuk 4 kindjes lekker druk.

Ik werk trouwens 32 uur in de detailhandel.

20. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hey meiden,

Ik durf me bijna nog niet aan te melden hier. Vind het zo spannend of het nu wel goed blijft gaan! Morgen zou ik al naar de gyn gaan ivm mrt de spotting die in iedere keer had (nu dus blijkbaar innesteling) dus ik ga even goed heen en dan wordt de zwangerschap hopelijk bevestigd. Ondank dat mijn nod pas zaterdag is.

Ik ben 28 jaar en ml 29 wij zijn in september vorig jaar getrouwd en dit is ons eerste kindje.

Zwanger worden ging niet zo erg makkelijk ivm met pco. Maar voor iemand met pco de ik dat het nog snel is gebeurd. Nu een jaar bezig. In december dus een vmk gehad.

Ik ben ong 9 maart uitgerekend. Wat een heerlijke periode!!

Deel Deze Pagina