Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje ♥ Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje | MVM Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM Jolanda (42) 1e kindje Beert (25) 3e kindje | MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje Shaantje 2e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Anne020 (34) 1e kindje Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje | MVM Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje Estherfr79 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje | MVM Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Afspraken 10 juli prulletje2 echo + bloedprikken HCG gyn 14 juli Ravi80 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 15 juli Jolanda gyn + echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 17 juli Littledreamer (extra) echo 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 23 juli Sjudith echo 23 juli Estherfr79 echo 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 24 juli Yinxy echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 25 juli Jootje221 echo vk 25 juli Angel77 echo vk 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 28 juli Jootje221 intake vk 28 juli Thatsme87 echo vk 28 juli Shaantje echo vk 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 29 juli Indy22 intake echo vkw 29 juli Jessica1 intake + echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 30 juli Prulletje 2 echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 4 augustus Molly1 echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Pff hier was het toch goed op de echo! Bloed was ook goed. Zal straks fotootje plaatsen. Moet maandag nog wel terug voor de zekerheid.
Wat fijn Prulletje! Echt goed nieuws. Kan je eindelijk een beetje genieten, ondanks de buikpijn! Ben benieuwd naar de echo foto!
Zo dames heb weer even 15 pagina's bij gelezen sinds gisteren! Vanmorgen weer ietsje meer bloed. Gisteren was het zo goed als weg. Ik hoop dat het maandag echt helemaal over is want wij gaan naar centerparcs en wil zo graag zwemmen! Zolang ik licht bloed kan ik niet zwemmen Bij mijn dochter was ik heel erg uitgeput na 2 uurtjes weeën, daarna keizersnede en door de morfine. De keizersnede stond al gepland maar een paar uur voor ik me moest melden voor de keizersnede braken mijn vliezen in de nacht en begonnen de weeën gelijk! Ze lag in onvolkomen stuit en dat wilde ik niet natuurlijk proberen. Ik heb ME (oa chronische vermoeidheid) Van een stukje fietsen kan ik al uitgeput raken. Kan je nagaan hoe ik me voel na 2 uur weeën. Dat is bij mij de reden dat ik na 2 dagen de borstvoeding al opgaf! Ik was zo uitgeput dat ik mijn dochter amper vast kon houden. Achteraf vind ik het zo jammer. Mijn productie was namelijk best goed denk ik! Wil kijken of we het dit keer anders kunnen doen. Of er opties zijn. Mocht ik nu een natuurlijke bevalling moeten doen zal ik misschien nog wel meer uitgeput zijn. Tijd voor een ruggenprik is er namelijk niet waarschijnlijk omdat ik in die 2 uur ook al zo naar de 9 cm ontsluiting ging. Nouja dit keer maar een goed bevallingsplan opstellen. Nu weet ik meer wat ik wel en wat ik niet wil als bij de 1e. Toen wist ik echt niet wat ik in mijn bevallingsplan moest zetten.
ooh prulletje, wat een heerlijk goed nieuws moet dat voor jullie zijn. Hopelijk ben je nu geruststeld en kun je genieten van het zwanger zijn.
Ik zou ook heel graag borstvoeding proberen, maar ik heb sowieso al zo'n gevoelige tepels.. Ik weet niet of ik dat wel red .
Meiden wat een gezellige kletshoek dit! Vet veel bijgelezen! @Prulletje Meid wat een stress lijkt me. Hopelijk komt dit niet meer voor en blijft het goed gaan. @littledreamer(geloof ik.. Schaapje als avatar haha) Er werd heel leuk op gereageerd. Bij mijn moeder, schoonmoeder en schoonzus hebben we de zwangerschapstest in een doosje gedaan en ingepakt, tadaaa! Mijn moeder en schoonzus reageerde echt geweldig, mijn schoonmoeder reageerde zoals ze met alles is: vond dat we beter toch nog even tot na de bruiloft hadden kunnen wachten maar was evengoed wel heel blij! Ze is gewoon een ouderwetse trien, maar wel lief ook. Mijn schoonvader was al ingelicht door mijn schoonmoeder, die was blij en feliciteerde ons gister. Mijn broertje en de andere zus van mijn vriend reageerde beide ook heel enthousiast. Verder weten alleen een nicht van mij het en mijn drie beste vriendinnen. Voor mijn vader hadden we een fotolijsten met zo'n zelfde gedichtje gemaakt als...... Linsy..? Die zijn reactie was nog het leukst van allemaal! Ahh ga weg echt? En dat herhaalde hij zo'n 6 keer haha! Ze weten allemaal van de miskraam en leefden ook mee nu we het eigenlijk weer wilden proberen. Zij vertellen niks door en weten ook dat we de rest van alle mensen gaan inlichten op de bruiloft, dan zijn we 3 maanden als het goed is. Het is leuk want mijn moeder is ambtenaar en die trouwt ons ook. Zij verteld het in haar speech Verder met mij... Ik ben zo onzeker! Ik heb ongesteldheids krampjes en dat maakt me bang. Ik wil echt heel heel graag dat dit baby'tje wel blijft zitten en dat het goed gaat. Ik was ook echt onaardig tegen mijn vriend.. Maar dat lijkt nu over te gaan. Qua lichamelijke dingen heb ik op die krampjes na volgens mij nergens last van. Ik merk wel wat, maar weet niet of het aan mijn zwanger zijn ligt of verbeelding. Ik kan ook gewoon niet geloven dat het echt is. Ik heb stomme dingen als een hoest waar ik bang van word. Ik had ook last van zo'n soort hoest bij de miskraam. Morgen ffies langs de dokter daarvoor. Heb ook astma dus ffies kijken of het misschien een link heeft. En als ik nies.. Ik nies nooit uit want dat vind ik smerig, maar straks merkt dat embryootje het al ofzo en zit die niet vast en krijg ik weer een miskraam. Het klinkt echt super stom hoor, ik weet het.. Maar ik wil echt niet weer een miskraam. Oh en iemand had het over overgeef fobie... Dat heb ik ook. Ben zo bang dat ik misselijk word en moet overgeven. Vroeger kreeg ik echt paniekaanvallen als ik al een beetje misselijk werd of dacht aan waar ik snel heen kon als ik zou moeten overgeven en misselijk zou worden.. Nouja als je jezelf zo loopt gek te maken word je ook echt misselijk. Daar heb ik nu maniertjes voor om er niet mee neig te zijn, maar ben overal bang voor nu. Sorry voor mijn lange klaagbericht hoor!
prulletje wat een heerlijk nieuws! hopelijk blijft alles goed gaan. bij mij vanmorgen een maandverband vol bloedverlies vk gebeld ziet er naar uit dat dit een mk is. echo blijft staan en moet mn temp in de gaten houden.
Van dat niezen herken ik hoor, ik durf bijna niet niezen . Is moeilijk tegen te houden natuurlijk, dan hou ik m'n buik vast (alsof dat zou helpen ). En die krampjes maken mij ook zo onzeker, maar ik denk dat het er toch echt wel bij hoort hoor.