Wil geen boeman zijn maar kan lichte BI zijn.. Zou het gewoon even in de gaten houden.. als het erger wordt voor de zekerheid eens naar de fysio, hoe eerder je erbij bent hoe beter het nog enigszins in de hand te houden is
Kl*te zeg!! Bruinverlies of echt rood en krampen? Ik hoop voor je dat het niks is meid, misschien innestel bloeding of geknapt bloedvaatje??
BI kan in elk geval geen kwaad voor de baby hoor Helpt zelfs enorm bij het bevallen, bevallen wordt er minder pijnlijk van.. Is voor jezelf alleen gewoon heel vervelend. Maar hoop voor je dat het gewoon spierpijn is..
Nou ben toch maar gewoon naar de winkel gegaan en niemand gezien gelukkig. Ja eerlijk zijn kan nog niet. Ik wil pas dat mensen het weten bij 12 weken en dichtbijstaande mensen bij 8-9 weken. En inderdaad, gewoon bang dat mensen denken dat ik me aanstel. En ik voel me af en toe ook een aansteller als ik geen kramp heb want dan denk ik, kom niet zeuren, ga eens wat doen. Tot ik dan 5 min later weer op de grond lig van de pijn.
Helderrood en krampen. Maar die heb ik al drie dagen ofzo. Ik probeer me niet te druk te maken, maar dat valt niet helemaal mee...
Jeetje zoveel onzekerheid de laatste dagen, meiden. Ik duim voor iedereen. Slecht nieuws vind ik niet leuk. Mijn minibaalmoment is totaal niet erg vergeleken met wat anderen momenteel meemaken, maar wil toch even mijn ei kwijt! Bel ik naar de huisarts om testresultaten te weten en vooral om te weten wanneer mijn eerste echo is. Zegt da HA van zodra ik mijn naam zeg: JAAAA ik WIST dat ik iets vergeten was. GRRR Hij heeft nog geen afspraak voor me geregeld en morgenmiddag mag ik nog es terugbellen om de datum te weten. Ik wacht al van maandag hierop en nu wordt het uitgesteld. OK, niet voor lang, maar toch. Je kijkt daar toch naar uit om de datum van eerste echo te weten. Sorry dat ik me aanstel voor zo'n kleinigheidje. Verder: zoals verwacht niet immuun voor toxo en rubella was OK. Voor de rest heeft de HA niks verteld, dus veronderstel dat alles OK was indien er nog andere tests waren. Ik lees steeds mee, maar jullie kletsen teveel om op alles te antwoorden, sorry!
Ohw tjonge wat veel mensen met bloedverlies... sterkte en hopelijk blijkt het niets te zijn!! Ik met mn grote mond dat ik me nog helemaal prima voel Pizza gegeten vanwege totaal geen energie om te koken en lig nu met teiltje binnen handbereik te wachten tot ie er weer uitkomt...
Ravi, BAM, Anne en Jootje: sterkte!! Hier net pas in de trein op weg naar huis en ben het zat... Moe, warm en vooral een enorm opgeblazen gevoel. Zo'n ballon gevoel die elk moment kan klappen!
Heb dat ook dat opgeblazen ja... dan passen mn gewone broeken niet meer ook. Gekke is dat als ik wakker wordt het weer ongeveer helemaal weg is en mn broek toch past... Pizza blijft er vooralsnog toch nog maar in jippie Valt me op trouwens dat ik de laatste ben met de eerste echo, terwijl mn afspraak volgens de assistente nog aan de vroege kant was nog, ben dan 9 wkn, meestal doen ze met 10. Doen ze bij jullie allemaal extra echo's? Heb er wel vertrouwen in dat t goed zit bij mij dus wat dat betreft heb ik nog geen stress over wachten voor de echo gelukkig
Ravi,bam,anne,jootje ik duim mn duimen eraf hier voor jullie. Hier heel de dag met de jongste op de bank gelegen, jongste echt koorts ik verhoging, nu het laatste uur voel ik me doodziek bah. Mijn man weg,kind gelijmd en goed ziek, oudste fietssleutel kwijt vandaag, verkeerde afrekening met een mega bedrag, ik ziek en gewoon blegh bah pfff yak. Sorry dames, soms helpt gewoon flink klagen even en hier kan het even, jullie kom ik morgen niet tegen, of wel maar dan hebben we toch geen idee Gewoon een stomme week voor veel mensen lijkt het wel. Voor veel dames hier veel onzekerheid en of pijn, ow en het weer is ook belachelijk eerst al begonnen aan een ark en nu benauwd. Ik ga de bedronde doen met de kids en dan ga ik gelijk naar bed met een sloot thee en het dekbed over mn hoofd.....wachten op betere tijden...... Ja ik ben klaar met klagen hoor, dit was het wel voor vandaag, morgen doe ik weer beter mn best dames.
Hier ook opgeblazen gevoel mn in de avond Grootsgezin het is ook allemaal ineens veel dus je mag best klagen hoor meis!! Ik heb het stikbenauwd en mag mijn pufjes niet meer
heel de dag in etapes in de tuin bezig geweest...nu rugpijn ..heb ik nooit maar merk nu al dat die opgeblazen buik van mij niet minder wordt zegmaar en dus al voel....