Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AzA

AzA Niet meer actief

Ik heb ook met 6 weken een echo omdat ik hiervoor een bbz heb gehad. Met 10 weken een echo krijgen is heel erg normaal! :)

Ik ben ook benieuwd naar de dames en hun bloedverlies... hoop zo dat jullie ons goed nieuws komen brengen!

2. Jessica1

Jessica1 Niet meer actief

@meisie en @sjudith Ik mocht geen ventolin meer gebruiken van mijn vorige ha. Ga morgen naar mijn nieuwe ha ook onder andere om mijn astmamedicatie te bespreken.

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook qvar tijdens zwangerschap gebruikt

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Als ik wakker word is alles OK en ben ik heel rustig. Na een paar minuten word ik precies nerveus en kriebelen mijn bips en buik, zoals vroeger toen je naar een examen moest, of bijna voor de klas moest staan voor een voordracht, als je bijna binnen mag voor sollicitatie, enz. Nerveus zijn?

Hoe kom ik ervan af??? Het duurt dus vanaf ik ongeveer wakker word, tot ik twee uur later in mijn auto kruip naar t werk. Dan ist over. Ook totaal geen honger die momenten dus prop ik op 't werk een ontbijtje naar binnen. Al gans de week. Lijkt me niet goed voor beebje. Iemand die hier ook last van heeft? Zelfs in bad blijft het voortduren. tips?? :D

Misselijk zou ik t niet noemen.

Hoe gaat t met de dames die bloedverlies hebben?? Ik duim ZO voor jullie :(

5. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Gisteren verteld aan mijn mama en stiefpapa. Ze konden het eerst niet geloven, maar ze waren zo blij. Mijn stiefpa zei: ik kan al niet wachten tot de kleine hier komt logeren :D

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    goedenmorgen!!

@LindsyVH leuk die reacties!!

Hier al een paar dagen snachts iedere keer wakker..lig maar te draaien en sochtends vroeg al klaar wakker 0m 5 uur..meer last van dat woelen en klaarwakker zijn??

7. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Goedemorgen!

Hier ook niet zo'n fantastische nacht gehad. Ik moest eruit om half 4 om te plassen, dan liggen woelen tot een uur of 5 en om 7 uur de wekker, bah! :x

Over een kwartiertje vertrekken naar het werk en ben nog mooooeeeee...

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh gets dat is ook niet leuk als je moet werken:(..dan einde middag ben je vaak zo moe..nou succes vandaag;)

9. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    En ik moet dan nog eens werken tot kwart voor 7 en dus pas om kwart voor 8 thuis.. Zware dag vandaag ;). Thanks!

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Linsy, suc6 vandaag met je lange werkdag!!

Joma ik herken dat zeker, hier ook vaak tegen 5 uur wakker en dan ga ik liggen draaien en Dommel ik wel weer weg maar echt slapen doe ik niet meer.

11. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Herkenbaar hoor joma:)

Had het met mn eerste zwangerschap en heb het nu jammergenoeg weer.. Alsof je lichaam alvast traint voor het aankomende slaapgebrek:p

12. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Vreemd dat je je pufjes niet meer mag. Ik heb astma en ik gebruik Foster en ik moet zelfs extra nemen. Mijn longarts geeft aan dat benauwd zijn vele malen slechter is voor de baby dan de pufjes.
    als het nodig is mag ik ook nog extra Atimos gebruiken (soort Ventolin)

Welke puf gebruik jij?

13. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    goede morgen meiden.

zijn jullie ook zo moe? hahaha

vandaag weer een werkdagje van 8 tot 18:00 voornamelijk staand werk pfff, ik ben bloemiste.

wat zijn jullie leeftijden ongeveer? ik ben 34 en zwanger van de eerste dus voor mij ook een hele andere wereld dadelijk.
    fijne werkdag voor de diegene die moeten werken en voor de vrije vogels tussen ons geniet van je dagje...
    groetjed esther

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Esther, ik ben 29 en ook zwanger van de eerste. Ben ook heel benieuwd hoe ons leven gaat veranderen!

Hier ook een slechte slaper ja. Komt nog bij dat ik nu opeens de laatste dagen om 6u al wakker word van de kramp, terwijl dat eerst altijd 's avonds was. Maar goed, ik heb vrij dus ik doe rustig aan.

15. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    mega mindy moe, maar wel vroeg wakker....
    Zoooo frustie... meestal ga in het weekend tussen door wel even naar bed:D:D:D

Gaap de hele dag op mijn werk. Ze noemen mij op kantoor al Slaapkabouter...

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben 29 en dit is ons tweede kindje. Ik slaap ook slecht! Eerst kan ik niet slapen hoe moe ik ook ben en vervolgens ga ik het hele bed door, terwijl ik normaal heel stil lig! Ik word ook van ieder geluid wakker dus dat onweer van van vanacht (het leek wel disco!) hielp niet echt mee !
    Ik hoef vandaag pas laat te beginnen maar heb sen sluitdienst, dus werk tot 21.30u!

Fijne dag dames.

17. Haagsmeisje

Haagsmeisje Actief lid

21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hier wederom een slechte nacht. Ik ben echt 24u per dag kotsmisselijk. Net vk gebeld, waarschijnlijk niets aan te doen. Ik barak niet dus medicatie gaat weinig doen dacht ze. :(
    Ik probeer al in bed wat te eten maar helpt gewoon niets! :(:(:(
    Morgen werken, maar weet echt niet hoe...

18. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!

Ik ben 26 en ook ons eerste kindje!

@ Linsy leuk he die reacties, super! Mijn vader zit ook al te bedenken wat hij allemaal van de tuin gaat maken straks haha. ;)

@ slapen: ik slaap wel redelijk door. Soms wel eruit om te plassen.

Vérvelend haagmeisje! Hier ook de hele dag misselijk. Sta er mee op en ga er mee naar bed. Paar keer overgegeven, maar niet elke dag. Als ik iets eet is het soms heel even weg, maar komt ook zo weer terug. We moeten wat over hebben voor ons kleine hummeltje

19. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    ik ben 31 en zwanger van ons 4e kindje.

Ben zo blij dat ik mijzelf niet naar mn werk hoeft te slepen...ik ben thuisblijfmoeder, het is zeker wennen maar ik voel mij er prima bij.
    Na de zomervakantie gaat ook onze jongste telg naar de basisschool dus heb ik even rust en alle tijd om te genieten van onze laatste zwangerschap.

Ravi meis...hoe is het bij jou??

20. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Bij voorbaat, al mn reacties staan lekker door elkaar :p T zijn reacties op ongeveer 30 paginas... had ik maar eerder moeten inloggen en lezen :p

@ Mejosje. Hele fijne vakantie!

@ Joma, jeetje dat heb je inderdaad geen leuke zwangerschap gehad! Laten we hopen dat deze inderdaad anders is ;)

@ LindsyVH, Leuk idee met dat versje en t foto lijstje.
    Wat een antwoord wat je gekregen hebt van de asisstente! Ben je al in behandeling bij deze gyn?
    Leuke opmerking van je stiefpa! Trotse opa, hihi.

@ Prulletje, Hahaha wij hoeven ook niet weg om op vakantie te gaan in Brabant, hoef mn tuin maar in te lopen en daar lekker genieten van het Brabanste Land :D Geniet van t zwembad! Wij zelf zetten er dit jaar geen op. We willen eerst het gras opnieuw leggen. De achtertuin is erg hobbelig. Te hobbelig voor een zwembad :(
    En gefeliciteerd met jullie bruiloft!
    Super dat je een goede echo had! Mooi dat je ze je wel maandag nog een keer willen zien. Liever te veel controle dan te weinig!
    Mooie echo! Ja je garnaaltje is nog klein, maar is wel te zien hoor!

@LittleDreamer, wat een goede tip van de ballonnen! Die ga ik opschrijven :D Ja ik schrijf dit soort dingen maar alvast op. Mij kennende ben ik dat over een paar maanden vergeten :( Hahaha
    Wat raar dat je niet even mocht plassen. Ik weet nog dat ik een keer ontzettend lang moest wachten eer ik eindelijk aan de beurt was... Tja resultaat een volle blaas. Mocht toen snel ff naar de wc toe gaan. Hopelijk zie je de volgende keer je kleintje beter!

@ KleineRoe, Oww wat mooi dat je baas zo reageerde! Super!

@ Indy, Hahah knakworsten! Jeetje en al zo lang vegetariër! Dan wil je kleintje volgens mij wel erg graag toch wel wat vlees hebben. Ik hoop dat de worstjes smaken ;)
    Ik vind je MvM test ook een hele mooie test hoor! Ik snap je angst. Is ook een van de redenen waarom ik testen, en rijtjes testen helemaal niet leuk vind. Iedere keer wachten op dat streepje, vergelijken of ie echt wel donkerder is enzo. Zenuwslopend! Mooi dat je CB wel duidelijk aangaf 3+!

@ Joma, Ik ben benieuwd wanneer je voor je echo langs mag gaan. Ik ben blij dat ik mag gaan wanneer ik bijna 7 weken ben (6.6). Zelf zat ik ook te twijfelen tussen 6 of de 7 weken ivm hartje. Ja leuk een echo waar je de kleine ziet, maar nog geen hartactiviteit.. Zit je nog steeds in de zorgen (ik dan in ieder geval).
    Ik heb t ook al veel mensen verteld. Mensen die dichtbij staan. Ze weten allemaal van t traject waar we in zitten en alles wat we al mee hebben gemaakt mbt zwanger worden en hopelijk nu blijven. Ze leven erg met ons mee, dus ja, nu ook vroeg verteld. Ik ben wel blij dat ik t verteld heb :) Alleen mn zus weet t nog niet! Die woont in Duitsland met dr vriend en kleine. Zij is de hele week al weg van huis dus kan ook niet skypen ;( Normaal skypen we iedere week een keertje.. Gelukkig zie ik dr zondag, dus kan ik t dan vertellen :D

@ Bekendmaken: wanneer we op 24 juli een goede echo hebben, gaan we wel bv bij de opa's en oma's langs met een klein cadeautje dat ze opa en oma worden ;)
    Ik heb zelf ook op pinterest ontzettend leuke ideeën gevonden mbt t bekend maken. Ook leuke ideeën mbt t bekend maken van t geslacht, indien je dat bekend wilt maken.

@ Groen29, gecondoleerd met je sv. Hoe gaat t met je?

@ Beert, Welkom en gefeliciteerd!

@ Shaantje, Wow mooi! Goed nieuws van je HCG!
    Pff balen zeg met je werk! Logisch dat je ff wilt klagen. Zou ik ook doen. Klaag hier maar lekker raak hoor! Als je thuis al niets kan doen, kan je je ook niet ziek melden op t werk? Als het echt niet gaat, zou ik niet gaan werken hoor. Denk aan jezelf en aan die kleine lieve schat waar je nu voor zorgt ;)

@ Grootsgezin, Leuk idee met dat t shirt! Mochten wij ooit een 2de krijgen, had ik eentje gevonden die ik ook erg leuk vond. Het bedje van de kleine (de grote broer of zus) die erin staat met een briefje op t bedje geplakt met "Ontruiminswaarschuwing, voor (de datum van de geboorte) moet het ontruimt zijn." Iets in die trant ;) Daar dan een foto van maken. Ik vond die ontzettend leuk.
    Klagen mag hoor! Ik denk dat we allemaal wel van die momenten hebben en anders zeker wel gaan krijgen. Gooi t eruit ;)

@ Voetbal, hier ook geen voetbal fan. Ja ik kijk af en toe op google. Maar woensdag lag ik al om 22:00 in mn bedje. Woensdag was een lange emotionele dag voor me, ik was kapot dus lekker vroeg mn nestje in. K heb die nacht ook eindelijk weer een goed kunnen slapen.

@ Borstvoeding vs Flesvoeding, vooralsnog zitten we aan kolven te denken. Ja de kleine ook aanleggen voor borstvoeding. Als t mogelijk is, dan beide. Eerst even kijken hoe bv gaat.

@ estherfr79, Welkom en Gefeliciteerd!

@ Jootje, Nee! We willen geen bloed! Ik hoop dat t met de echo toch goed zal gaan.

@ Anne, nee meis :( Hele dikke knuffel! Dit is zo oneerlijk.

@ Bumbaa, Mooi dat je HCG goed gestegen is! Nee het geeft je nog geen zekerheid, maar t is wel de enige zekerheid je die nu kan hebben. En voor zo ver zit het goed ;) Op naar een goede echo!

@ Ravi, nee we willen geen bloed zien! Hopelijk blijft t hierbij en heb er geen last meer van.

@ Fee, misschien kan je zeggen dat je geen alcohol neemt ivm medicijnen die je moet nemen ofzoiets? Heel veel succes in ieder geval!
    Hahaha of wat Joma zegt, ook een leuk idee :D Beter zelfs! Met zo een soort antwoord weten mannen vaak niet wat ze moeten zeggen. Dat is mijn ervaring ;)

@ Ester, ik ben 30 en t wordt ook onze eerste. Ik ben ook erg benieuwd hoe de kleine ons leven zal gaan veranderen, maar ik heb er zin in. Klinkt misschien raar, maar ik heb echt zoiets van kom maar op :D

@ MvM, gisteren belde ze op voor een afspraak. Volgende week donderdag komt ze langs. Nadat ik ophing had ik ff een slik momentje. Tis de eerste keer dat ik genoeg vertrouwen heb in de zwangerschap dat ik een afspraak wilde maken. Maar nu die gemaakt is, vind ik t wel eng. Tis weer een extra bevestiging dat ik zwanger ben. Had toen ff een emo momentje :p

@ Eten, ja hier de hele dag honger, maar geen zin in grote maaltijden. Ik "snack" fruit, een broodje met beleg of een bakje yoghurt met fruit.

@ Buik, gister avond na t eten en uitbuiken schrok ik ff van mn buik.. K begin al een bobbelig buikje te krijgen! Normaal heb ik een platte buik.. Gister avond door mn darmen dus echt niet. Nee niet zoals Joma :p Ook al voelt t voor mij wel zo! Hahaha. Gelukkig is t op dit moment alleen nog na t eten. Zoals verwacht was mn buikje vanmorgen weg.

@ Slapen, ja hier ook vaak rond 4 of 5 wakker... en dan moeite hebben met in slaap vallen.. Gaap! Ik moet wel zeggen dat ik nu ook eerder geneigd ben om smiddags ff mn oogjes dicht te doen als ik op de bank tv aan t kijken ben.

Gisteren ff in t dorp een zwangerschaps BH gehaald. Oww wat kan dat toch een genot zijn! Een passende bh die geen pijn doet! Ik was eigenlijk t meeste verrast dat ze mn maat hebben! Ik ben dun met een grote cup ;)

Iedereen die vandaag uitslagen krijgen en echos hebben, heeeeeeel veel succes!

Deel Deze Pagina