Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nee boeit mij ook niet gelukkig maar:)

2. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    bij mijn dochter gebruikte ik rennies werkte bij mij altijd goed;)

3. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maar een grote trui kopen Joma ;)

4. Yinxy

Yinxy Fanatiek lid

22 dec 2012
    1.461
    2
    38
    Noord Brabant
    Oh oh joma! Een grote slobbertrui aantrekken? Heel veel succes met t verstoppen!

Ravi, gelukkig is t gestopt! Wie weet was t een adertje wat gesprongen was.

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    nou het is hier nu 32 graden vandaag!! dus die slobbertrui kan ik wel vergeten ...ik zweet nu al

6. Jessica1

Jessica1 Niet meer actief

Succes Joma!
    Heb je niet zo'n helmpje of shirtje met elastiek aan de onderkant?
    Hoop dat je snapt wat ik bedoel haha. Die bollen altijd een beetje bij het buikgedeelte.

Meiden met bloed en onzekerheid Heel veel sterkte gewenst!

Ik was vandaag bij mijn huisarts. Heb nieuwe medicijnen gekregen voor mijn astma en mag mijn neusspray niet meer gebruiken, daar heb ik nu pilletjes voor.
    Daarna lekker over de dijk gefietst een groot stuk. En kapot daarna!
    Geloof dat ik er toch een beetje aan toe moet geven.

Vanavond lekker uit eten met drie vriendinnen.
    Twijfel of ik het ga vertellen. We doen een keer in het jaar of half jaar als het uitkomt een avondje en ik drink altijd....
    Ze weten van de miskraam ook van januari/februari.
    Naja zie wel hoe het loopt!

Ik kan het maar niet van me afzetten dat ik pas de 29e naar de vk mag.. Dat wachten en die spanning. Iemand tips? Haha

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jessica we zijn even ver wat leuk!
    En ik zou het vertellen

8. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    jeetje kan me voorstellen meid maar 2,5 week is ook zo om let maar op!! zeg ik heel braaf...probeer te genieten van het moment nu dat je zwanger ben..en de rest volgt vanzelf komt goed;)

gezellige avond vanavond met je vriendinnen!!

Ik snap wat je bedoelt met zo,n shirt maar die heb ik niet..ik hield niet van wijde dingen dus heb alles strech liggen hier;)
    maar ja dan zien ze het maar zet de knop maar om ik ben tenslotte zwanger...zeg ik nu ook heel braaf pfff

9. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ohh Jessica ik zou het dan wel vertellen !! zoiezo weten ze van je mk af en misschien is het ook wel fijn om je hart en je spanning te luchten hoor:)

10. Jessica1

Jessica1 Niet meer actief

True!! Thanks!!!
    Ik ga het zeggen! Alvast fijn weekend allemaal!
    En inderdaad, we moeten "gewoon" genieten!

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    precies en geniet vanavond van je etentje en je leuke verassing om te melden!:)

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Zeker leuke verrassing om te melden:)

Voor de onzekerheid bij een aantal dames: heel veel sterkte!

Toch over het algemeen wel een betere dag dan gister of niet? Ik hoor minder baal momenten?

Hier ook wel een betere dag: scriptie eindelijk ingeleverd, afgestudeerd! Eindelijk.. zwanger zijn en studeren of afstuderen met een baby valt flink tegen moet ik zeggen;) Maar het ziet er naar uit dat het me is gelukt, over een week meer zekerheid..

Joma, je kan een wijde trui proberen en anders maar gewoon zeggen toch:)?

Voorstellen: ben zelf 24 en zwanger van onze tweede.. Eerste was een halve verrassing, 1 keer onveilige seks gehad dus we wisten dat de kans bestond.. maar door hele onregelmatige en lange cyclussen en problemen dachten we eigenlijk dat het niet zo'n vaart zou lopen en dat als t al zou lukken dat we daar eigenlijk dankbaar om moesten zijn.. Nou, was meteen raak:p Was inderdaad mazzel want daarna dus alweer drie keer een miskraam gehad.
    Nu hopelijk wel goed zwanger, heb er gek genoeg deze keer wel een beter gevoel over. Misschien met 24 jaar nog steeds jong maar we vinden het leuk als onze kindjes niet te veel in leeftijd schelen, en nu afgestudeerd en al is er ook weer wat meer ruimte..

Vandaag trouwens ook wel echt een buikje die niet meer in te houden was.. Moeten maar even zien hoe we dat nog twee en een halve week verborgen gaan houden:p

Oh en sporten tijdens de zwangerschap: vorige keer zwangerschapsyoga gedaan en dat ga ik nu zeker weer doen. Vond het gezellig, heb er veel aan gehad tijdens de bevalling en heb er leuke vriendinnen aan overgehouden.
    Deze keer wil ik ook gaan zwemmen erbij.. Beetje conditie behouden op een bekkeninstabiliteit-vriendelijke manier:)

13. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
  14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Indy wat een heerlijk gevoel!

Ha nog niet wijzer van geworden en ik moet dinsdag langs ze wil mijn longen luisteren pffff geef gewoon iets wat ik mmag.
    Heb wel enorm pijnlijke boobs

15. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Vandaag had ik wat bruinverlies, maar echt heeeeeel miniem gelukkig, maar ik schrok toch wel.
    En ben ook de hele namiddag misselijk geweest, maar ik weet nou niet of ik teveel cola had gedronken of dat het van de zwangerschap komt :).
    Verder ben ik kapot en ga ik lekker neerploffen op de bank!

16. estherfr79

2 jan 2014
    57
    0
    0
    bloemist
    r.dam
    Hey meiden is het misschien leuk van elkaar waar we vandaan komen?

Ik kom zelf uit rotterdam.

Hebben jullie je ouders al verteld?
    Wij hebben t onze ouders wel al verteld.
    En reageerde met wat traantjes :) :)

Hoe gaat t met de meiden die de bloedingen hadden?
    (anders moet ik zoveel terug lezen)

Groetjes esther

17. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik woon ook in Rotterdam :)

Heb het wel mn oom en tante en zusje verteld. Oom en tante wel traantjes ;) Reageerden wel heel leuk! Mn vader heb ik eigenlijk niet zo best contact mee dus daar wacht ik nog even mee. Mn moeder heeft MS en is dement en kan ik niet meer bellen... moet er nog langs gaan maar weet niet goed of ze het nog kan beseffen...
    Mn schoonfamilie is op vakantie, vertellen we als ze terug zijn.

18. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Vanaf vanmiddag bij mij gelukkig maar 1 drup oud bloed. Hopelijk heb ik het nu gehad dan kan ik gewoon gaan zwemmen op vakantie volgende week.

Moe, moe, moe ....Pff! Vandaag waren de kinderen lekker een dagje bij oma. Wat was ik daar blij mee. Wilde paar dingetjes doen voor vakantie, maar eindigde eind van de middag in bed. Had echt geen fut meer. Wilde alleen nog maar liggen ! Mijn vriend heeft nu ook 3 weken vakantie, dus kan ik lekker rust nemen als ik dat nodig heb :D

Morgen 12.15 een echo bij babyfocus. Het word een uitwendige echo dus moet een volle blaas hebben... Hoop zo dat ze wat kan zien. Lijkt me wel want ze weet dat ik pas 6 weken en 5 dagen ben. Met mijn dochter had ik met precies 7 weken daar een uitwendige echo met duidelijk kloppend hartje, dus lijkt me dat 2 dagen verschil niet zo erg is.

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik kom uit Apeldoorn. Onze ouders, schoonouders, broer en schoonzus weten het ook al. Reageerde heel erg leuk en enthousiast.

Fijn dat het nog maar zo weinig bloedverlies is BAM. Ben heel erg benieuwd wat je morgen op de echo ziet!

Fijn Linsy! Hopelijk geen bloed meer voorlopig !!!

20. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik kom uit Leeuwarden. Bijna iedereen reageert op het nieuws met tranen. Mijn omgeving lijkt er emotioneler onder dan ik :)

Deel Deze Pagina