Ik woon in de buurt van Eindhoven. Bam gelukkig bijna geen bloed meer! Ik hoop dat al dat bloed bij iedereen die t heeft snel weg is en ook bij ons allemaal weg blijft! Ow wat was ik vandaag moe zeg! Ik heb bijna de hele middag op de bank liggen slapen/ weg doezelen.
Hier geen bloedverlies meer gehad gelukkig! Wij hebben het ouders en schoonouders verteld, de rest mag het weten als de echo maandag goed is. Met mijn buikje is er toch geen verbergen meer aan. Kom overigens uit Flevoland.
Hier iemand uit de achterhoek, hier weten het 2 vriendinnen en mijn schoonzus. Bij mijn ouders wacht ik nog even, zijn flapuiten en hebben een cafe dus dan weet iedereen het haha. Schoonouders zijn helaas al overleden. en inderdaad we willen geen bloed meer bij niemand
Ik kom uit Alkmaar. Hier weten ouders en schoonouders het. Mijn moeder heeft het geraden haha, wilde het eigenlijk pas na de echo vertellen ivm vmk vorige keer. Maar ja... En schoonouders reageerden ook super leuk!
vandaag een betere dag, minder misselijk gelukkig. ik kom uit friesland. sterkte voor degenen met bloedverlies wel veel hier in dit topic valt me op nu gauw mijn bed in morgen veel regelen voor de vakantie. oja ouders heb ik niet maar mijn schoonouders en familie vinden het hartstikke leuk maar het word het 15e kleinkind dus dat is niet zo heel speciaal meer
Etentje was gezellig! Ze reageerden zo leuk en spontaan op mijn nieuws! Ben kapot nu en mijn reuk oioioi ik vind geurtjes vies! Biergeur was vanavond wel heel ranzig haha Ik kom uit Den Helder.
Ik kom uit amsterdam! Ik leef echt onwijs naar de echo toe, zeker sinds de 3+ test van vanochtend. Wil zo graag iedereen het goede nieuws vertellen... Na 3 jaar wachten, een operatie en een ivf traject zijn wij niet de enige die blij zijn denk ik zo! Slaap lekker allemaal, hopelijk vanacht geen onweer!
Goedemorgen allemaal Hoe is het met iedereen ? Ik ben vandaag 5w1d. ... De vijf weken voorbij is een echte mijlpaal hier .
hallo meiden hier nog 1 met een bloeding vancht super slecht geslapen. ik moet zo langs bij de verloskundige.
Gefeliciteerd Bumbaaa! En jij ook een goede morgen Ik hoop dat iedereen goed geslapen heeft. Leuke dingen gepland dit weekend? Ik zie morgen m'n nichtje van 2,5. Zo een zin in! Vandaag hebben we niets gepland staan. Een lekkere rustige zaterdag.
Ohw sterkte esther! Hopelijk is het niet erg! Ik moet echt te vaak naar de wc s nachts... moet maar eens minder drinken s avonds haha. 1x is wel te doen maar 3x...? Van de week is mijn man jarig, heb paar leuke papa cadeautjes
Goedemorgen dames! Hier wel lekker geslapen. Ik heb ook ontzettend hoofdpijn steeds. Meer meiden die hier last van hebben? Wij hebben ook een rustig weekendje. Vandaag lekker relaxen en morgen verjaardag van mijn vriend vieren! @ Hanneke wat voor leuks heb je gekocht? @ Esther Ah nee veel bloed? Hoelaat heb je de afspraak staan?
Hallo meiden, Ik kom mij ook aanmelden bij de groep. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben van ons 2de kindje. Ik heb al een zoontje van 3. Mijn vermoedelijke bevaldatum is 15 maart. Mochten jullie nog iets willen weten, vraag het gerust
Gefeliciteerd Monika, Estherfr succes bij de vk, hopelijk valt het mee Hier goed geslapen maar wakker geworden met keelpijn, vandaag een dagje naar Apeldoorn naar een goede vriendin toe heb er zin in. En Vanavond een tuinfeest en morgen helemaal niks doen. Fijne dag allemaal.