Welkom Monica en gefeliciteerd! Waar kom je vandaan? Al last van kwaaltjes? Esther wat erg heel veel succes straks! Hoop dat het meevalt!
Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje ♥ Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje | MVM Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM Jolanda (42) 1e kindje Beert (25) 3e kindje | MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje Shaantje 2e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Elijfay (26) 2e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje | MVM Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje Estherfr79 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje | MVM Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje |MVM Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Monika 2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Afspraken 14 juli Ravi80 echo 14 juli Prulletje2 echo gyn 15 juli Charly1981 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 15 juli Jolanda gyn + echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 17 juli Littledreamer (extra) echo 17 juli LinsyVH afspraak gyn 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 18 juli Joma intake + echo vk 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 22 juli Fee89 intake + echo gyn 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 23 juli Sjudith echo 23 juli Estherfr79 echo 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 24 juli Yinxy echo 24 juli Vosje2000 echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 25 juli Jootje221 echo vk 25 juli Angel77 echo vk 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 28 juli Jootje221 intake vk 28 juli Thatsme87 echo vk 28 juli Shaantje echo vk 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 29 juli Indy22 intake echo vkw 29 juli Jessica1 intake + echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 30 juli Prulletje 2 echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 4 augustus Molly1 echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk 8 augustus Elijfay echo gyn Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ester hopelijk is het al gestopt. Monika, welkom en gefeliciteerd! Bumbaaa, jaaaaaa, wat fijn deze mijlpijl! Plannen voor vandaag: zoon van vriendin heeft hier geslapen (tot grote vreugde van mijn dochter), dus die zijn gezellig samen aan het spelen. Vanmiddag gaat ze naar een vriendinnetje met een zwembadje achter in de tuin. Ik ga wat opruimen, studeren misschien. Lekker rustig aan doen. Ik heb vandaag een positieshirt aan. Stond toevallig goed op mijn korte broek
Renske klinkt lekker relaxed! Bumbaaa wat heb ik gemist? Ik kan het niet goed teruglezen op mijn telefoon. Ik ga straks werken en morgen zouden we naar de efteling gaan maar het wordt superslecht weer
Ik ben 33 en woon in Haelen, vlakbij Roermond. Kwaaltjes: gespannen buik, moe en af en toe misselijk. Verder nog niks gelukkig.
He meiden, ik kom uit de buurt van bergen op zoom, boven Antwerpen. Maar nog wel net in nl. Gemeente woensdrecht. Hier een stel darmen die ik niet stil krijg. Constant rommelen en bewegen.... Bleh... Vandaag richting Amsterdam. Naar de expo. Tentoonstelling van lego. Ml is gek van lego dus gaan voor hem. Sm komt ook die kant op. Vandaag vertellen we het haar en m'n sz. Mijn ouders en zusje weten het al. Zie m'n fotoboek op m'n profiel voor foto's van het vertellen. Verder nietveel nieuws, behalve dat ik momenteel dol ben op de friet van de Mac en de frietsaus van de Mac.... Ohohoh... Dat word nog wat... :-s
Goedemorgen dames, Monika gefeliciteerd! Ik hoop dat het met de dames met onzekerheid goed gaat! Hier ben ik weer opgeknapt en de jongste ook, echt super fijn, ben nl net een man als ik ziek ben hihi. Wij wonen in Roosendaal, helemaal aan de rand dus we fietsen zo naar Belgie. Ik wilde eigenlijk lekker heel de dag naar de speeltuin, maar ondanks de goede voorspellingen is alles nat en grauw hier. Nu zitten ze hier allemaal te kleien, ik heb al zeker 6taarten 10 frikandellen en 4 borsen boontjes op hihi. Vandaag beetje bijwerken omdat ik een paar dagen niks gedaan heb loopt alles een beetje achter. Iedereen een heel fijn weekend gewenst!
hey meiden hier ben ik weer. vanmorgen even bij de verloskundige geweest gelukkig viel t mee, was teweinig bloed dus waarschijnlijk gewoon t vast nestelen of ruimte maken voor de kleine. werk afgebelt was die niet blij mee maar de verloskundige zei nee neem je rust. dus nu gewoon lekker rustig aan en van t weekend genieten. gr esther
Ils, heb het reuzeleuke papa boek en rompertje met I love papa Denk wel dat ie t leuk vind, hij stond al eerder met dat boek in zijn handen in de winkel, vond het erg grappig, maar toen kon ik het natuurlijk nog niet kopen haha Esther gelukkig dat het meeviel!!
Vind dat we wel een erg gezellig clubje zijn trouwens hoor. Zit net eens te vergelijken met aantal reacties bij anderen. Vond het wel vet grappig eigenlijk dat wij al bijna net zoveel gekletst hebben als sommige groepjes die bijna uitgerekend zijn, augustus of september bijvoorbeeld. En wij moeten nog tot maart hihihihi
Gisterochtend zei ik tegen mijn vriend dat ik die misselijkheid erbij wil hebben zodat ik me nog zwangerder voel. Vanmorgen wordt ik wakker ben ik misselijk. Nu nog steeds. ....wat een rot gevoel. Heb er spijt van dat ik dat gisteren gezegd heb. Wat doen jullie tegen misselijkheid? Gisteren ook ineens maagzuur. Rennies gehaald, die werkten meteen.
Tegen de misselijkheid: gemberthee! Je kan gemberthee halen van pukka (die is wel sterk) of gewoon een beker kokend water met een centimeter gember die je even kleinsnijd. Ik hou echt niet van gember maar het heeft me de vorige zwangerschap alle ochtend colleges doorgeholpen zonder ver te geven Hier opeens niet meer misselijk.. Maak me daar dan meteen zorgen om Maargoed, afwachten en vertrouwen hebben he? Kom zelf uit Drenthe.. ben ik dan de enige? Lijkt of jullie allemaal een beetje zuidelijker wonen he? Op iemand uit friesland na Esther, fijn dat het waarschijnlijk onschuldig is!
Esther fijn dat het meeviel. Hebben ze ook een echo gemaakt? Hanneke leuk, zal hij vast blij mee zijn! Haha van dat gekletst viel me ook al op ja. Wel heel erg gezellig hoor! Fijn Grootsgezin dat jullie weer opgeknapt zijn. Hier nu lekker in de tuin, het is heerlijk weer hier. Wel goed ingesmeerd natuurlijk
Ik woon in 't gooi Wij (jullie ) praten ook gewoon erg veel. Viel mij ook al op. Soms wel lastig bij te houden maar je hoeft natuurlijk ook niet altijd op iedereen te reageren. Is helaas niet altijd mogelijk door de vele berichten Ik ga nu onderweg naar de echo. Hoop op weer een mooi echo!
@ Indy hier ook minder misselijk lijkt het wel vandaag. Nog wel aanwezig. Zal er allemaal bijhoren enkele erg wisselen. Maar van genieten dan eigenlijk Succes BAM en geniet van je hummeltje. Ben benieuwd!