Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Ik kom uit flevoland!

Hier nog steeds weinig kwaaltjes, alleen vermoeid en zere boobs en het gerommel van mijn darmen.

Dit word voor ons een rustig weekend, misschien morgen even de tent opzetten om te checken ofdat alles nog ok is. Maar dat doen we ook alleen als de voorspellingen goed zijn.

Ik hoop dat de dames met bloedverlies inmiddels geen bloedverlies meer hebben.

2. Thatsme87

Thatsme87 Lid

28 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom uit Overijssel.

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Thatsme hihi en hoe zwanger voel je je

Esther wat fijn dat het goed was! En lekker genieten en ontspannen

Hanneke wat een leuk idee zeg dat boek!
    Kletsen is leuk haha al is het soms slecht bij te houden. Ik heb nog een zeer hechte band met augustus 2008 mammas dat is super bijzonder. We hebben een WhatsAppgroep dus lekker gekakel de hele dag.

Bam succes ben benieuwd

Grootsgezin gelukkig ben je beter

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Even snel tussendoor.....Heb het weekend schoonzus ,zwager en kids te logeren hier in Duitsland...wij wonen in Veldhausen!

Maar wilde even zeggen dat het gister gelijk opviel hier ...en ja ze waren uiteraard super enthousiast!

Ik kan jullie het weekend niet echt bijhouden...ik lees en spiek af en toe mee want het is echt gezellig hier...nu weer naar mijn visite

Toedellllssss en gezellig weekend!!!!!!!!!!!!

@ judith hier met een paar een hechte band met de februari 2008 mama,s dochter uiteindelijk januari geboren..en sommige echt goede vrienden geworden zo leuk paar maanden geleden hier nog 3 stellen met alle kids te logeren gehad hier in DE ..die ik hier van het forum heb leren kennnen:) dus ja erg hecht geworden zo leuk en absoluut heel blij mee!!
    ik zag dat jij ook al lang lid was wat leuk hier ook hihi

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Veel plezier joma

6. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Wat leuk joma dat ze zo enthousiast reageerde!
    Fijn weekend met je familie.

7. shaantje

shaantje Fanatiek lid

8 feb 2007
    1.332
    0
    0
    Haha, kan het geklets ook niet echt bijhouden :D. Lees alles wel en probeer zoveel mogelijk te onthouden, maar lukt voor geen meter :p.

Ik kom trouwens niet uit Nederland, maar uit België :). Arendonk om precies te zijn :). Net naast de grens met Nederland.

@misselijk; Hier jammer genoeg niet veel aan te doen :(. Héél de dag door misselijk en als ik iets eet dan is het eventjes beter, maar duurt jammer genoeg nooit lang. Alleen rusten helpt hier om de misselijkheid onder controle te houden. Heb dan ook een weekje rust voorgeschreven gekregen. Als het dan nog niet beterde dan mocht ik primperan nemen om de misselijkheid te onderdrukken, maar echt als het niet anders gaat :).

8. Thatsme87

Thatsme87 Lid

28 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nu wel heel zwanger met al die symptomen :)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben op weg naar mijn werk maar ben super moe haha dat wordt nog wat want werk met andere zwangere collega. En enige wat we doen is eten hihihi

10. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Grrrrrrr, ik was positiekleding aan het kijken en toen moest ik ondertussen een kinderschoenen vastgespen. Ik druk daarbij wat half op mijn tablet, zie ik dat ik op 'vind ik leuk' (Facebook) heb gedrukt! Komt er nu iets op mijn tijdlijn?? Dat is zooooooo niet de bedoeling!

11. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoe kan ik dat ontleuken?? Ik zie nu staan: 'jij vindt dit leuk' maar nergens de knop 'vind dit niet meer leuk' :$

12. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Gewoon via facebook vind ik niet meer leuk!

13. Thatsme87

Thatsme87 Lid

28 apr 2014
    99
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bam Hoe was je echo?

14. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik heb het niet gevonden, maar ik zie ook niets verschijnen op mijn tijdlijn. Het zal dus wel loslopen...:)

15. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Heey Indie ik kom ook uit het noorden! Hier uit Groningen!

Ik begin nu ookelke ochtend met misselijk zijn. Merk dat ik direct wat moet eten, anders val ik om!
    Ook een beetje afwezig gevoel, hebben meer daar last van?

16. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    O renske dat is balen, ook echt een actie voor mij. Hopelijk ziet niemand dat.

17. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Als je het leuk vind me op Facebook toe te voegen pb me dan even

18. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Ik druk soms ook toevallig op FB op foto's toevoegen en dan direct eronder de recente foto's van mijn zwangerschapstesten.. Haha, dat zou wat zijn :D

19. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha dat is inderdaad niet de bedoeling ;)! Hier vandaag een erg kort lontje :$ Vriendlief heeft het zwaar, ahh! Hij leest elke week op een papa site bij de weken wat er allemaal gebeurd in de buik en zei al.. Stemmingswisselingen??? Haha. Zal er allemaal wel bijhoren.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam

Deel Deze Pagina