Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannaf

Nannaf Fanatiek lid

6 jul 2007
    1.053
    0
    0
    Ik kom even zwaaien, ik lees wel mee, maar reageren op iedereen is niet te doen! Stelletje kletskousen :D

Vanmorgen bericht gehad dat mijn schoonzusje is bevallen, ze was bijna 2 weken overtijd. Heel blij dat alles goed is!
    Verder vandaag in gedachten bij lieve vrienden die vandaag 3 jaar geleden hun 2e kindje kregen en een dag later afscheid moesten nemen van haar.
    verdriet en vreugde ligt dan zo dicht bij elkaar!

@kwaaltjes, nog steeds moe en ook wel misselijk en duizelig met vlagen. Vooral met dat benauwde weer ;) nou ja lekker rustig aan.

Fijn weekend allemaal! Ik wip weer op de meeleesbank ;)

2. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Hoi meiden

Hier niet echt kwaaltjes gehad vandaag of gisteren. Morgen ben ik al 5 weken. Nog steeds zo onwerkelijk. Ik denk dat het echter zal worden vanaf week 6. Dan worden de kwaaltjes erger dacht ik? Hopelijk valt het mee hihi.

Verder tel ik af naar de eerste echo. Nog een tiental daagjes spannend!

3. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Ik heb thuis een pakje verse eierpasta (ravioli gevuld met tomaat en kaas). Dat mag je toch eten hé met ei, als je het kookt zoals op de verpakking staat?

En ricotta, is dat safe? Dat is de vulling. Ik dacht van wel, maar twijfel.

Ik ben niet immuun voor toxo.

bedankt dames.

4. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn hcg stijging van 947 naar 3455 ? Of mijn mijlpaal van 5 weken voorbij ? :D

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Zo dat is nogal een stijging bumba! Na hoeveel dagen was dat?

Hier verder even niet zoveel te melden en ook even niet zoveel fut om overal op te reageren sorry!

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja veel hè. . Zit 3 dagen tussen :D

7. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh haha ja dan kan het denk ik wel :). Ik dacht na 1 dag, dan kreeg je vast een tweeling haha.

8. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Goed hoor Bumba!
    Mijn HCG was 426 bij 4w1d. Best wel benieuwd hoe hoog het ondertussen zou zijn :)

9. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Jammer dat ze dat tegenwoordig nog niet op de zwangerschapstesten kunnen laten zien he. Maar aan de andere kant zouden we dan misschien nog wel veel meer onzeker worden en gaan vergelijken met iedereen.

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Brrr ik heb 't zo koud :D
    Manlief is niet thuis vanavond dus lekker lui avondje voor de tele met wat kaarsjes :D Waar is mijn glaasje wijn dat ik normaal zou bovenhalen?? hihi

11. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het was iig meer gestegen dan nodig zeg maar hihi
    En qua termijn is het ook best hoog.

Fee , krijg je nog een bloed test?

12. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Geen idee, Bumba. Is allemaal nieuw voor mij.
    Ik was naar de HA gegaan met mijn posi test en toen heeft hij bloed afgenomen voor HCG, toxo, bloedgroep, enz. te weten.

Mijn HCG was met 1 dag overtijd 426 en op 22/7 om 20u mag ik voor 't eerst ooit naar de gyn voor eerste echo en andere zaken. Geen idee wat daar allemaal zal gebeuren. Ik ben nog nooit naar de gyn geweest :)

(België, dus meteen naar gyn en niet vk.)

Spannend!
    Ik dacht dat ik pas in de eerste week van aug ging mogen gaan naar de gyn, maar die is dan op vakantie voor twee weken dus daarom moet ik 22/7 al gaan. Hoop dat we al een hartje kunnen zien dan. Spannend!

13. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Iemand die me kan vertellen hoe hun eerste gyn/vk/echo bezoek gegaan is bij eerste kindje? :) wat doen ze allemaal?

14. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Fee .

Mijn ervaring is echo maken en bespreken wanneer de laatste dag van je ongi enz was. Mss al bloeddruk meten en wegen.
    Bloed prikken heb je al gehad .
    Denk dat het dat wel was 😊

15. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier in Nederland vult de vk/gyn een hele vragenlijst met je in en daarna krijg je een echo.

Bij mijn zoontje liep ik ook bij de gyn en nu met de 2de heeft de ha gelijk een verwijzing naar de gyn gestuurd en krijg ik van daar de oproep om te komen.

Hier wel gelijk gisteren mijn hele wereld even op zijn kop, want ik heb diabetes en slikte daarvoor tabletten en die mogen bij een zwangerschap niet. Gisteren gelijk hele middag in het zh gezeten ivm voorlichting voor spuiten van insuline.
    Nu gaat dat gelukkig wel goed en is mijn suikergehalte beter dan voor de zwangerschap :cool: Zo niet logisch, maar wel zo fijn :D

16. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Van mijn kant uit zal het ook voornamelijk meelezen worden denk ik, want ik heb ook erg nauw contact via whatsapp met de meimamma groep van 2011.

17. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spuit je voor het eerst nu insuline. Ik ben ook diabeet. Sinds een paar weken spuit ik lang werkende insuline en sinds gister ook 3x overdag erbij.
    Het is ff wennen weer he.

18. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Ik spuit voor het eerst ja, idd ook de langwerkende. De korte heb ik nog niet nodig gelukkig.

19. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hoe is het hier wel de hele dag meegelezen maar ben t eigenlijk weer zo goed als vergeten!

Vandaag weer erg misselijk en moe geweest! Blegh! We weten waar voor we het doen :D
    Ik ga lekker op tijd mijn bed in. Misschien morgen naar slagharen met de kids... maaaar dat zie ik morgen ochtend wel is ook weer 2,5 uur rijden.
    Van de week even de camping boeken voor italie gardameer nog nooit eerder geweest ben erg benieuwd!

BAM hoe was de echo??

20. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    De echo was weer goed. Ze hebben erg goede apparatuur bij babyfocus waardoor je op dit termijn al uitwendig een echo kan doen. Er kwam uit 6w3d. Dat klopt dan niet helemaal ;) Maar het is ook niet echt nauwkeurig te meten op dit termijn. Vooral niet uitwendig denk ik. Belangrijkste is dat het hartje klopte. Waar het bloedverlies nou vandaan komt? Nog steeds minimaal oud bloed. In de ochtend wat erger. Zo blij als het eindelijk helemaal weg is!

Wij gaan maandag een week op vakantie naar centerparcs Vossemeren.
    Ik zal vanaf maandag tot de maandag erop dus niet aanwezig zijn. Ik denk dat het ook erg veel terug lezen word na 7 dagen afwezigheid :D;) Dus ik wil dan graag even bijgepraat worden :p Haha.

Deel Deze Pagina