Hihi Wij willen het beiden weten. Een jaar geleden toen mijn zusje zwanger was zeiden we beiden (zij wou t geslacht niet meedelen aan ons) dat wij wel het geslacht zouden delen als het zover is. Ondertussen ben ik van mening veranderd en vind ik het net prettig spannend voor de anderen als het een verrassing is ML wou het nog altijd delen zei hij deze week, maar als ik vind dat het prettiger is om het als onze verrassing te houden, is dat helemaal goed voor hem. JOEPIE. Nu nog hopen dat hij zn mond kan houden als 't zover is. Zo bang dat we per ongeluk iets verklappen.
drukke dag gehad veel voorbereiding voor de vakantie gedaan. heerlijk zo gaan de dagen ook lekker snel tot woensdag, ben zo benieuwd naar de echo. Littledreamer welke camping gaan jullie boeken bij het gardameer? bam fijn weer een goede echo! verder heb ik wel terug gelezen maar niet alles onthouden nou ja dat moeten we elkaar ook maar niet kwalijk nemen er word ook zoveel gekletst hier. straks vroeg mijn bed in, ik ben erachter dat als ik goed slaap en veel dat ik dan minder misselijk ben overdag
BAM super dat de echo nu al te zien was via de buik! Fijn dat ook alles goed is. ML en ik willen beiden het geslacht weten en dit mag iedereen gewoon weten. Gelukkig heb ik van de eerste nog alle spullen en kleding bewaard. Ben benieuwd wat we ervan nog kunnen gebruiken.
BAM wat een goed nieuws zeg! Heel fijn! Wij willen het ook allebei weten. We weten niet of we het iedereen vertellen of dat we het voor ons zelf houden. Maar dan loop je weer een tijd met een geheim. Wel leuk aan de ene kant maar je moet bij elke zin opletten Ah balen meissie die hormonen ook he...... Lastig littledreamer.. Misschien ben je straks wel zo nieuwsgierig
Ils, iemand die we kenden zei de ene keer 'zij' en de andere keer 'hij'. Dan was het niet erg als ze zich eens verspraken
Ils1, wil je mij op de lijst verplaatsen van 7 maart naar 8 maart uitgerekend? Ik denk namelijk dat ik me een dag vergist heb met mijn telling. (En wie weet dat het alsnog wel veranderd na een termijnecho, maar dat zien we dan wel weer). Wij willen het geslacht ook weten. Ben gewoon te nieuwsgierig . En iedereen mag het dan ook weten hoor.
Haha inderdaad Fee. Dat is ook nog een idee.. Iedereen denkt toch altijd te weten wat het is (gokken dan . Hebben jullie of vriend/man er een idee bij wat het gaat worden voor het gevoel?
wij willen het ook weten en vertellen het dan ook aan iedereen. bij de eerste het wel "geheim" gehouden maar vond dat achteraf helemaal niet leuk.
Tuurlijk is goed! Moet ik de lijst even opzoeken . Denk dat het straks bij veel meiden nog zal veranderen
Maart mama`s 2015 ♥ (1-15) 1. Mejosje (33) 3e kindje ♥ Bam 2e kindje Hommel82 Nannaf (29) 4e kindje 2. Rostie (28) 3e kindje Ravi80 (34) 3e kindje | MVM Yeahbaby (27) 1e kindje ♥ Haagsmeisje (30) 1e kindje 3. Pauwlien (27) 2e kindje 4. Littledreamer (26) 3e kindje Junyor (33) 1e kindje | MVM Papilio 1e kindje Studente90 1e kindje 5. Meissie83 (31) 4e kindje | MVM SilverWolf (25) 1e kindje Juul83 (31) 3e kindje | MVM Grootsgezin (34) 5e kindje | MVM Thatsme87 (26) 1e kindje Mamamies (29) 2e kindje Josje83 (31) 3e kindje| MVM Jolanda (42) 1e kindje Beert (25) 3e kindje | MVM 6. Ils1 (26) 1e kindje | MVM Molly1 (26) 1e kindje Shaantje 2e kindje 7. Renske76 (38) 2e kindje 1Hanneke (30) 1e kindje 8. Kleineroe (27) 1e kindje | MVM Elijfay (26) 2e kindje Prulletje2 (29) 1e kindje 9. Meissie86 (28) 1e kindje | MVM Groen29 (33) 3e kindje LinsyVH 1e kindje Estherfr79 1e kindje 10. Vosje2000 (29) 3e kindje 1982eva (32) 1e kindje AzA (28) 1e kindje Joma (33) 2e kindje 11. Misst (24) 1e kindje Moi1985 (29) 1e kindje | MVM Nienkiej (23) bijna 24 2e kindje Sennah (26) 4e kindje 12. Stukkie (29) 2e kindje Indy22 (24) 2e kindje |MVM Jessica1 (28) 1e kindje 13. Yinxy (30) 1e kindje | MVM 14. Sjudith (35) 3e kindje | MVM Angel 77 (37) 2e kindje Jootje221 5e kindje 15. Fee89 (25) 1e kindje Monika (33) 2e kindje Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Vlindermama's Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Clyde - 4+6 weken Roos2 Sparky 4+2 weken Vivian Anne020 Afspraken 14 juli Ravi80 echo 14 juli Prulletje2 echo gyn 15 juli Charly1981 echo 15 juli Junyor echo bij de fertiliteit 15 juli Jolanda gyn + echo 16 juli Renske76 gyn + echo + cmv-bepaling 16 juli Rostie echo 17 juli Meissie 86 gyn + echo 17 juli Kleineroe intake + echo vk 17 juli Littledreamer (extra) echo 17 juli LinsyVH afspraak gyn 18 juli Mamamies echo 18 juli AzA echo gyn 18 juli Joma intake + echo vk 21 juli Littledreamer gyn + echo 22 juli Meissie83 intake vk 22 juli Bam vk + echo 22 juli Hommel82 echo 22 juli Junyor intake + echo vk 22 juli Juul 83 echo + intake vk 22 juli Fee89 intake + echo gyn 23 juli Moi1985 echo vk 23 juli Yeahbaby echo gyn 23 juli Sjudith echo 23 juli Estherfr79 echo 24 juli 1982eva intake vk + echo 24 juli Anne020 intake vk 24 juli Yinxy echo 24 juli Vosje2000 echo 25 juli Grootsgezin intake + echo 25 juli Jootje221 echo vk 25 juli Angel77 echo vk 27 juli Rostie intake vk 28 juli Kleineroe evaluatie + echo gyn 28 juli Jootje221 intake vk 28 juli Thatsme87 echo vk 28 juli Shaantje echo vk 29 juli Meissie83 echo 29 juli Mejosje intake + termijnecho gyn 29 juli Misst echo vk 29 juli Indy22 intake echo vkw 29 juli Jessica1 intake + echo vk 30 juli studente90 echo 30 juli Kimme89 intake vk 30 juli Prulletje 2 echo vk 31 juli Ils1 intake + echo 4 augustus Prulletje2 intake vk 4 augustus Nienkiej intake + echo 4 augustus Molly1 echo 7 augustus Hanneke 1 intake + echo vk 8 augustus Elijfay echo gyn Wil je ook op de lijst of een afspraak gemaakt? Laat het mij ( Ils1 ) even weten
Ik heb het ook maar gegokt de uitgerekende datum. Mijn cyclus is normaal 30/31 dagen en heb tussendoor ook wat bloed verloren. En met 36 dagen positief getest. Dus zal de echo af moeten wachten om het zeker te weten.
Hier nog geen voorgevoel / gok qua geslacht. Jullie? Benieuwd of & wanneer dit voorgevoel nog zal komen hihi. Maar eender welk geslacht, maakt niet uit. Als het beebje maar gezond is! Beetje cliché, maar 't is ook echt wel zo. Wel heb ik al aan namen zitten denken voor beide geslachten. Manlief zei vanmiddag een meisjesnaam die hij wel graag hoort, maar ik totaal niet We zijn beiden voor een korte, 'normale' Vlaamse/Nederlandse naam. Niks te exotisch, onuitspreekbaar, raar of een naam die het kindje later altijd zal moeten spellen omdat niemand weet hoe het geschreven is
Wij denken een jongen maar dat is totaal nergens op gebaseerd, dus kan net zo goed een meisje worden hoor haha. Ik kwam hier laatst een topic tegen of het gevoel klopte van wat iedereen dacht. Bij sommige wel, maar bij de meesten niet. Dus het blijft gewoon een gok denk ik. En als je toevallig gelijk hebt is dat nog alleen maar omdat de kans natuurlijk 50-50 is. Wij hebben de namen al. Al jaren voordat ik zwanger was al zelfs. Wij gaan ook voor kort, simpel en Nederlands.
Ohh stout geweest zopas. Omdat ik momenteel niet echt veel voel/symptomen heb... wou ik nog eens testen. Heb enkel nog ovutesten in huis en die waren al positief rond NOD. Daarom nu nog een ovutest gedaan voor het eerste in een week en die heb ik nog NOOIT ZO knal gehad, zelfs niet bij ei hihi. Er stond een dikke knaller toen het doorlopen nog maar net aan het teststreepje zat. Nog voor hij helemaal doorgelopen was en nog helemaal roze was, kwam er een super dikke vette knaller hihi. Doet me toch weer eventjes geruster zijn Oef. Vandaag heb ik met een beetje pijn in het hart mijn positieve tests weggegooid. Ik ben daar nu toch niks meer mee, ze beginnen verkleuren en ben bang dat iemand ze zal vinden als ze rondsnuffelen in de badkamer als we bezoek hebben en ze naar het toilet willen. Wou de tests ook niet verstoppen want anders vind ik ze zelf opeens binnen een paar jaar terug en was ik helemaal vergeten waar ze waren hihi.
geen gevoel qua geslacht, bij de eerste wel toen had ik het fout dus ik waag me er niet meer aan. we hebben een meisjes naam maar nog geen jongens naam ik heb wel eentje die ik mooi vind maar mijn man niet.
Helemaal mee eens! Dat het gezond is dat is het aller belangrijkste van alles. Ik denk zelf een jongetje, gewoon een gevoel! Wij hebben al een jongensnaam. Niet heel apart, maar komt niet veel voor. Ik weet niet of dit het uiteindelijk gaat worden als het een jongetje gaat worden. Maar grote kans