Wij willen zeker het geslacht weten. We gaan er zelfs speciaal een echo voor laten maken. Kan echt niet tot 20 weken wachten. Al krijg ik waarschijnlijk tussendoor nog extra echo's ivm tussenschot. Maar die zijn erg medisch. Geslacht wil ik met een leuke echo ontdekken Denk dat ik tussen de 15 en 16 weken een afspraak ga maken daarvoor. Zelf denken we weer een meid maar dat komt gewoon omdat mijn vriend al 2 dochters heeft en daarom meer kans hebben op een meisje... Maar is waarschijnlijk gewoon onzin dat we zo denken Jongetje zou leuk zijn maar een meid net zo welkom NATUURLIJK Iedereen mag het dan weten. Ik wil het dan met gender cupcakes bekent maken. Dus leuke versierde cakejes met dan roze of blauwe vulling. Maar dat niet van te voren zeggen. Gewoon op visite gaan met een lekker cakeje
Mmmm cupcakes. Hier ook al zitten dromen over hoe we het bekend willen maken aan de ouders. Vandaag even wat ideetje opgesomt voor ML, maar was totaal niet geinteresseerd of niet zo enthousiast alsof ik gehoopt had. Ik was te voorbarig volgens hem
Leuk met die cakejes, zie je steeds meer he.. Wij kunnen denk ik ook niet wachten tot de 20 weken echo
Haha fee herkenbaar Wij willen het geslacht weten en iedereen mag het weten. Jongensnaam hebben we die vonden we al zolang mooi! En meisjenaam nog 5 over die we allemaal leuk vinden
Hier geen idee wat het gaat worden en ik ga er ook niet naar gokken. Vorige keer compleet verkeerd gegokt. Meisjesnaam hebben we al, jongensnaam zijn we nog over aan het dubben. We zien wel met de 20weken echo wat het gaat worden en dan gaan we echt kiezen.
Wij hebben dit weekend onze naaste familie op de hoogte gebracht van onze zwangerschap! We hadden bij de bouwmarkt 3 kleuren staaltjes opgehaald en aan elkaar vast gemaakt als een waaier. We vertelde dat we binnenkort het kantoor wouden verven maar nog niet eens waren welke kleur het moest gaan worden, de vraag aan hun of ze konden helpen kiezen! De reacties waren erg leuk! Wij willen ook weten wat het word/is maar dat houden we wel stil voor de rest. 23-7 hebben we onze eerste afspraak bij de vk! Hebben jullie al last van bepaalde kwaaltjes? Ik ben echt mega vergeetachtig! Heb van de week zelf een half uur langer gewerkt, was de klust helemaal kwijt! echt heel erg vervelend.
hallo dames, hier is het bloedverlies nu iets minder geworden hopelijk komt er nu snel een eind aan. was vanmiddag even bij mijn oma die zei volgens mij ben je afgevallen ik zei nou vind je? waarop mijn moeder zei eerder dikker zul je bedoelen dus dacht chips en toen kwam haar vraag of ben je soms zwanger? ik zei er niks op maar morgen gaan we brunchen dus dan zal ze wel weer gaan vragen lastig als je nog niks kan zeggen
Hey meiden. Hier nog steeds lichte bloeding (alleen bij afvegen) De dag door gekomen met veel slapen en lekker lui doen. De vk zei dat de bloeding wel 3 dagen kon duren pfff. We wachten maar geduldig af. judiht jij vroeg facebook tuurlijk worden we even vriendjes gezellig in rotterdam haha Iedereen mag me zoeken als jullie dat gezellig vinden op: esther godschalk groetjes en fijne avond en slaap lekker voor zo.... Wij willen ook graag weten wat het gaat worden en willen dat met een fotosessie van een vriend van ons bekend maken. door bv met blauwe of rose ballonnen. Ik denk zelf een meisje maar m'n ouders zeggen een jongetje dus ben benieuwd.
hoi esther, ik zit nu ook aan derde dag bloedverlies hopelijk snel over.en voor jou hopelijk ook. ik woon in oud-beijerland. gr jolanda
hey juud, ja idd erg raar. maar ik blijf moed houden! en ester mocht alles goed blijven gaan denk ik een meisje.
Jootje zou het toch even slikken zijn als het een knul is? Ik dacht bij vorige zwangerschappen meteen ja het is een meisje/jongen en had het goed ook en nu weet ik het nog niet. Ik denk een meisje maar vorige week dacht ik een jongen
Hey dames, Ik heb hard gewerkt vandaag, gelukkig morgen vrij! Ik denk een meisje, maar dat dacht ik met zl ook tot de dag van de 20 weken echo, toen werd ik 's ochtends wakker met de heilige overtuiging dat het toch een jongen was en dat bleek zo te zijn. Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen! Wij willen het wel weten en ik mag het deze keer tegen iedereen zeggen! Vorige keer wilde vl het geheim houden. Ils; ik word iedere dag met hoofdpijn wakker. Had ik bij vorige zwangerschap ook, maar was rond 10-12 weken over en heb sindsdien geen migraine aanval meer gehad! Slaap lekker!
haha idd juud zal idd wel ff slikken zijn bij andere zwangerschappen dacht ik ook steeds een meid maar werden ook knullen hihi ach gezondheid staat op nr 1 trusten allemaal
Goedemorgen, Slapen jullie ook zo slecht? Gisteravond rond 12 uur gaan slapen en om 6 uur wakker en niet meer kunnen slapen terwijl ik nog zo moe ben. Meiden met bloedverlies, veel succes en hoop dat het snel stopt.
Hoi dames. Ik ben ook vroeg wakker maar heb dat al jaren Vandaag ben ik volgens mijn berekening 5 weken. Joepie, maar wou dat het al 22-7 was en wil dat t daarna snel tijd is voor de tweede echo. Daarna familie en vrienden inlichten. Ik licht mijn werkgever in na de eerste (goede) echo. Wel raar om niet ongie te zijn. Toch even altijd checken bij toiletbezoek.
Goedemorgen! Ik kijk hier ook automatisch bij elk toiletbezoek . Hier ook niet zo lekker geslapen! Gisteravond weer zo misselijk, weer overgegeven enzo terwijl het gistermorgen juist minder was. Je kan er ook niks van op aan haha. Nu nog steeds erg misselijk. Kan nog leuk worden op de verjaardag vandaag
Ja jootje je hebt prachtjongens Fee nee valt mee gelukkig. Ils sterkte met alle taart. Aargh die kan van mvm is toch waardeloos ze kunnen beter een vrouwenurinaal geven ofzo. Wat een gedoe