Haha dankje. @ MVM die kan is inderdaad erg lomp. Het blijft wel een gedoe en ik moet zeggen dat ik het ook nog weleens vergeet.... Ik moet nog tot half september ofzo . Maar we weten waar we het voor doen. Ik moet straks niet vergeten de flessen uit de wc te halen
Goedemorgen! Hier ook aan het klooien met die kan. Hij is echt veel te groot. Maar we doen ons best en het is voor een goed doel inderdaad! Namen: meisjesnaam staat al vast, jongensnaam nog niet helemaal. Als morgen de echo goed is, gaan we van de week een leuke foto maken van de jongens, met beschuit met muisjes. Dan mag iedereen het weten. FB, altijd leuk, nieuwe vriendjes . Ik ga jullie opzoeken! Zo, vriendschapsverzoek verstuurd! Gisteren was het hier heerlijk weer, vandaag is het grauw en grijs, dus ik denk dat we maar iets leuks gaan doen met onze jongste. De oudste logeert een paar dagen bij mijn ouders.
Ik wil van alles doen , maar ben zo moe. En heb ontzettend last van bandenpijn. Het is flink op aan het rekken volgens mij
Ik droomde vannacht, dat ik heel erg bloedverlies had. Ik schrok wakker en het duurde even voordat ik besefte, dat het een droom was. Wel meteen even gecontroleerd op de wc Spannend Ravi, die echo morgen! Ik mag over drie dagen Mvm-mensen, hoe combineren jullie het met je werk? Of vang je het dan niet op? Ik overweeg ook nog steeds om me na de eerste echo aan te melden. Ils, ben je jarig vandaag? In dat geval gefeliciteerd! Jammer dat je zo beroerd bent... Bam, wat heerlijk dat je echo weer goed was! Jootje, spannend voor jou zeg... Je klinkt nog wel vol vertrouwen. Hier... Ik voel nog steeds niets. Echt niets. Nou ja, ik moet daar maar van genieten.
Spannend Ravi de echo morgen! Hoelaat mag je? Ik ben niet jarig Renske mijn vriend is jarig geweest en vieren nu zijn verjaardag! Inderdaad van genieten Renske al is dat makkelijker voor een ander om te zeggen. Je wil toch graag die bevestiging. Maar heerlijk! Ik heb een eigen zaak. Kan het dus gewoon tijdens het werk ook opvangen. Als je dit niet kan doen is het geen probleem. Ze zijn blij met alles!
Voelt misschien niet lekker maar wel een goed teken bumbaa Hier nog niet begonnen met in de kan plassen.. dinsdag pas Dacht even: goed idee zo'n vrouwen plassertje (je kan die dingen in een reiswinkel kopen), dan kan je zo staand in die blauwe kannen plassen. Tot ik bedacht dat al die geur van dat conserveermiddel dan recht in je neus kruipt natuurlijk Heb die kannen altijd express hoger dan mn neus staan zodat ik niet zoveel last heb van de geur als ik die maatbeker erin leeg gooi. Voorgevoelens: Jaren lang er van overtuigd geweest dat mn eerste kindje een jongetje zou worden. Bij eerste zwangerschap ook meteen het gevoel dat het een jongen zou worden. Rond 18 weken opeens even twijfels of het niet een meisje zou zijn en met de 20 weken echo pontificaal een pielemoos in beeld We wilden het eigenlijk nog niet weten maar was het eerste beeld en ik zag het meteen.. mn vriend had het niet door, maar toen ik zei dat ik het wist wilde hij het natuurlijk ook weten Daarna altijd gedacht: de tweede wordt een meisje.. Maar nu twijfel ik opeens, denk ik misschien toch een jongen (maar zal wel zijn omdat ik al weet dat we jongetjes kunnen maken he) Of we het nu willen weten weet ik nog niet.. Voor nu heb ik geen haast om er al achter te komen. Maar als ik daar voor de twintig weken echo lig weet ik niet of ik dat wel vol kan houden Namen zijn nog lastig.. ik heb al wel een paar mooie namen, maar weet niet of we het ergens over eens kunnen worden en ben er nog niet helemaal uit. Denk ook dat ik even iets langer zwanger moet zijn voor ik echt een goed idee kan krijgen.
Hier nog steeds heftige krampen. Het is pas 10 uur en heb sinds vanmorgen al 4x op de badkamervloer gelegen! Zo erg is het nog niet geweest. Pff, nog 1 dag, morgen weer echo, dan maar weer eens vragen hoe en wat. Over dromen, ik droomde dat we een meisje kregen (terwijl ik een jongen denk) en dat ze puk/puck ging heten. En dat staat niet eens op mijn lijstje haha. Over die namen, welke hebben jullie op je lijstje? Iemand die het bekend wil maken hier?
Ik mag om 12.00 uur. Dus de hele ochtend nog nagels bijten Gefeliciteerd met de verjaardag van je vriend en een hele fijne dag vandaag! Ik heb gisteren ook niet opgevangen. We waren een dagje weg en dan ga ik het niet meenemen. Dat hoeft ook niet, zei de dame van MvM. Ze zijn blij met alles wat je op kan vangen.
Ils1 van harte gefeliciteerd met je vriend. Fijne dag vandaag! Ravi suc6 met de echo straks! Als jullie mij ook willen toevoegen op fb mag dat: Monika Cordewener
Spannend Ravi! Zal voor jullie duimen. Ik ben heel ouderwets en ben niet begonnen aan Facebook iedereen zegt steeds van maak nou gewoon een account aan haha. Dus ik vind jullie heel aardig daar ligt het niet aan meiden haha misschien moet ik er toch maar eens een keer aan geloven..
Vervelend prulletje die krampen. Wat balen dat het niet over gaat. Hopelijk morgen weer een mooie echo. Maar de hele zwangerschap met die krampen lijkt me ook geen pretje Ik ga de naam/namen lekker niet zeggen haha
Ik heb ook veel dromen de laatste tijd. Toen ik posi getest had, had ik de nacht erop gedroomd dat we al naar de echo mochten en dat het gezichtje al volmaakt was en mooi in beeld was haha. De meeste dromen gaan over beebje, maar niet allemaal. Soms ook over mijn ouders en zo. Hier ook nog geen echte symptomen. Ja, geen vervelende bedoel ik. Nog altijd wat gevoelig bij een toiletbezoek (bm en liezen). 's avonds wat maagzuur. Wat minder trek dan anders maar niet misselijk. Paar keer bloedend tandvlees gehad bij tandenpoetsen. Een paar seconden duizelig als ik te snel opsta, maar is waarschijnlijk van klein beetje minder te eten? Ik weet het niet. Allemaal nogal subtiele dingen dus. Wanneer begonnen jullie 'vervelende' symptomen, die meer op de voorgrond aanwezig zijn zeg maar? Ik ben het prilst zwanger in de groep ongeveer denk ik (vandaag 5w), dus kijk ernaar uit om jullie ervaringen te horen Dan weet ik wat me ongeveer wanneer te wachten kan staan in de toekomst hihi.
Sorry dames, ik doe niet mee aan facebook en dergelijke. Heb ik wel, maar blijf toch liever wat anoniem.
Fee, ik testte positief op een zondag. De dinsdag erna begonnen mijn krampen al. Dus 2 dagen later eigenlijk al. Maar verder heb ik ook nog totaal geen symptomen en ik ben nu 6 weken. Geen idee of er nog wat komt, maar mijn moeder is bij alle 4 haar kinderen ook nooit ziek of wat geweest dus ik hoop eigenlijk dat ik dat ook heb. Nu alleen die stomme kramp nog weg.
Prulletje, die krampen klinken echt pijnlijk Hopelijk goede echo morgen!! Ik duim voor je. Ik heb Facebook, maar ben echt bang om de anonimiteit te verliezen SORRY Daarom voeg ik jullie liever niet toe. Niks persoonlijks hoor! Maar heb schrik dat het nieuws opeens bekend raakt bij de vriendengroep en familie of zo. Kans is klein, maar ben er echt als de dood voor hihi. Zou ook niet willen dat iemand van op mijn FB opeens de weg naar ZP vindt en mijn posts begint te lezen Is nogal privé info die ik liefst enkel anoniem wil delen
Ik was gelijk vanaf het begin wat misselijk en hoofdpijn. Sinds een paar dagen heb ik vaak wel meer last van misselijkheid ( soms ook overgeven) en mijn borsten doen nu ook ontzettend zeer. Ben blij als ik mijn bh uitdoe in de avond en ben ontzettend moe eigenlijk de hele dag door.
Ik doe nu ook nog niet mee op fb. Misschien later, als er een privé groep is en ik iedereen wat beter "ken" Gister aan m'n schoonmoeder en schoonzusje verteld doormidden van een ingepakt spaarpotje waar babyspaarfonds op staat. Sm maakt de bovenkant open, maar ze zag het niet gelijk, toen ze nog een keer keek (nog steeds alleen de bovenkant open) keek ze ons aan: echt?! Ja het is echt. Echt waar? Haha toen liet ze het aan m'n sz zien die sprong gelijk een gat in het dak en begon enorm te trillen met tranen in d'r ogen. Echt super leuk!
Leuk, KleineRoe! gister enkele soortgelijke ideetjes gedeeld met ML, maar was totaal niet geinteresseerd een keek me aan alsof ik gek was te voorbarig geweest blijkbaar... Doet jullie vriend, man ook zo schattig?? Gisteravond liggen we in bed en wrijft ie wat op de onderbuik en wenst hij 'ons' trusten
Leuk Kleineroe die mooie reacties, super! Ja doet mijn vriend ook, lief he. Gisteren zegt ie: ga je al eens nadenken over de babykamer haha. Wil snel aan de slag denk ik. Ik zei al, alle tijd nog haha. Maar wel lief natuurlijk.