Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Ik was van plan om in de loop der weken een besloten facebookgroep te starten van maart mama's 2015. In ieder geval als we voorbij de 12 weken zijn en het groepje wat vaster is. Wil niet zomaar iedereen er in toevoegen. Moeten wel hier mee schrijven en al op de lijst staan. Zit nu ook in september mama's 2012 groep maar om dat nu al te doen vind ik erg vroeg eigenlijk. Maar ik wil dat zeker gaan opstarten!

Dames, ik ben er vanaf nu even een weekje tussenuit.
    Wij vertrekken morgen voor een weekje naar Center Parcs De Vossemeren in Belgie. Ik zit op mijn mobiel nooit op zp, dus zal echt een week offline zijn. Tot volgende week!

2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Fijne vakantie bam! En goed idee van die besloten groep :)

3. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Prulletje, ik hoop van jouw volgende week weer goed nieuws te lezen.
    Succes morgen.

4. AzA

AzA Niet meer actief

Haha ik ben denk ik niet zo goed in dat gereken want ik snap er niets van ;)

Ik heb ong een cyclus van 27 dagen, en mijn eisprong was 16 of 17 juni. 1e dag van mn ongi was 4 juni. En mn lf is vaak rond de 15. Hahah nja snap je dat van mij nog? Wat ik wel zie is dat onze data anders is. Dus wie weet ben ik juist later of jij juist eerder.... ;)

5. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    haha ik zie het wel maar die paar dagen maak niet uit...alleen voor wat er voor mijn vrijdag evt te zien is dan hihi zou dan volgens de ene berekening 6 weken zijn en de andere 6+3;)

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    @Bam hele fijne vakantie!!!!!!!!!

7. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    :D we wachten het af ja klopt volgens de ene berekening ben ik 3 dagen minder dan deze berekening en mijn banner...nou volgende week vrijdag de echo zou dan 0f 6 weken of 6.3 zijn...spannend wat er dan te zien is;):)

8. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Bam fijne vakantie!!

9. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijne vakantie BAM! Geniet er van en rust maar lekker uit ook :D

10. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Zo meiden heb een halve dag niet gekeken hahaha kan het niet bijhouden

Lavita welkom en gefeliciteerd

Meissie wat een bizarre droom!

Wie hadden nou morgen een echo?

Voor fb: Judith Bottigliero

(wie heb ik nu al?)

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Bam hele fijne vakantie geniet er van

Jeetje ben zo benauwd

12. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Voor nu voor mij nog even geen FB, ik wil graag eerst een aantal mooie echo's hebben gehad. Later een besloten FB dat zie ik helemaal zitten.

Heb een mijlpaal bereikt ben nu verder dan dat het bloeden begon bij mijn laatste MK, geeft toch weer een goed gevoel dat het deze keer anders is en goed zal gaan.

Bam een fijne vakantie.

Hier nog 2 weken werken en dan vakantie, deze zomer blijven we thuis. Gaan lekker dagjes weg met vrienden en hun kinderen.

13. Moi1985

Moi1985 Actief lid

2 jul 2014
    414
    27
    28
    @bam: fijne vakantie!
    @MvM: ik vind die kan ook niet ideaal inderdaad, maar we moeten het er helaas mee doen. Werk zelf trouwens fulltime en vang dus alleen op wanneer ik gewoon thuis ben. Zie mezelf nog niet met die kannen in de weer op kantoor.. :) En inderdaad, alle kleine beetjes helpen!

Gisteren aan mijn schoonouders verteld (mijn ouders en zus en zwager wisten het al) en die reageerde heel ontroerd, mooi om te zien. Nu mijn schoonzus en zwager nog en daar houden we het dan voorlopig even bij, de rest komt pas over een paar weken, daar vind ik het nu nog wat te vroeg voor.

Qua voorgevoel, denk zelf heel erg een meisje maar het maakt me echt niks uit, dit is ook ons eerste kindje dus is al spannend genoeg. Belangrijkste is dat het helemaal gezond is!

14. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Hahaha, super maffe dromen!!

Bam fijne vakantie!

Ik heb net toch iets stoms gehad!!
    Heb vrij laat mn eerste echo, en ben door drie miskramen hiervoor (en het feit dat ik bijna niet meer moe en misselijk ben) heel onzeker. Heb dus een echo bureau gemaild met de vraag of ik een vroege echo kon laten doen.. Hebben ze de reactie naar een verkeerd email adres gestuurd! Eerste letter veranderd. Domme fout, kan gebeuren, maar met die ene letter verschil is t het e-mail adres van mn tante! Dus mn tante heeft nu een mail gekregen met wanneer de echo is, dat dat al zo vroeg kan enz. Met in de aanhef mijn naam.
    Mn ouders weten nog niks (niemand weet het nog) en dat willen we voorlopig ook wel zo houden, en nu weet mn tante het dus:p Baalde daar wel een beetje van zeg! Heb haar dus maar even gebeld en ze heeft beloofd om het nog even stil te houden, maar vond het zelf wel heel slordig eigenlijk.. Had daarvoor al een emailtje gekregen wat dan weer voor iemand anders bedoeld was (voor ene lindsey...) dus gebeurd blijkbaar vaker dat ze slordig zijn met mail:p Lekker dan bij zoiets gevoeligs als een prille zwangerschap;)

Maar het lijkt of er minder berichtjes over bloeden zijn, dat is heel fijn! Facebook lijkt me tegen die tijd wel leuk! Nu nog even niet inderdaad:p Wil het echt nog even geheim houden voor vrienden

15. Ils1

Ils1 Bekend lid

29 apr 2014
    855
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oow Indy wat slordig zeg en ook wel toevallig dat dat net het mail adres van je tante is ;) wanneer heb je een afspraak staan nu ?

16. Mamamies

Mamamies Actief lid

15 jul 2010
    271
    0
    0
    Noord-Holland
    Jemig Indy wat slordig zeg! Snap dat je daar onwijs van baalt hoor.

Ik heb vrijdag de eerste echo! Ik ben dan 7w 1d, dus ben benieuwd!

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    BAM fijne vakantie!

Indy, erg slordig idd zeg!

Judith ik ga je zo toevoegen.

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Jeetje indy wat dom

19. Ravi80

Ravi80 Actief lid

31 jan 2014
    304
    0
    0
    Flevoland
    Zo, even een dagje naar schoonouders geweest en net weer thuis!

Besloten groepje op FB lijkt me erg gezellig! Ik denk ook dat er uiteindelijk nog wel mensen af gaan vallen. Er kletsen nu al veel minder meden mee dan op de lijst staan. Logisch ook wel natuurlijk.

Ik heb morgen om 12.00 uur de echo. Ben dan, als het goed is, precies 7 weken. Ben zo benieuwd en ook heel erg nerveus eigenlijk. Ik hoop zo dat alles goed is met onze kleine frummel en dat we een hartje te zien krijgen!

Indy, jeetje zeg, wat ontzettend slordig! Ik zou me er geloof ik niet meer zo prettig bij voelen, zeker als het al eerder voor is gekomen.

Bam, een hele fijne vakantie! Geniet ervan en tot volgende week!

20. LinsyVH

LinsyVH Bekend lid

17 aug 2013
    700
    0
    0
    (B)
    Vandaag verteld aan m'n grootouders. Ik vond het eerlijk gezegd een zware teleurstelling. Ten eerste had m'n oma al te veel op (ze kwamen van een etentje van m'n tante die zestig werd) en ten tweede reageerden ze niet zoals ik verwacht had. Ik vraag me af of ze het überhaupt wel gesnapt hebben? Verder dan proficiat kwam het niet. Geen vragen ernaar, niks.. :(. Toen begon ze direct over iemand anders te vertellen die oma wordt. En dat was het dan. Ik weet niet waarom ze niet enthousiast waren.. Misschien is het wel omdat we niet getrouwd zijn..
    En m'n vader is ook al heel het weekend niet thuis geweest en heb het hem dus nog niet kunnen vertellen.. Wat een teleurstelling, ben je dan zelf zo enthousiast en kan je het niet echt kwijt.. :(.

Deel Deze Pagina