@Ravi; Hopelijk een super mooie echo morgen ! @Bam; Super fijne vakantie!! Geniet ervan. @Indy; Pff, das ook wel pech hebben dat het dan net het mail adres van je tante is! Is inderdaad niet erg netjes van het echobureau. Gelukkig is de schade beperkt ! @anderemeiden; Sorry, maar heb verder weer niet véél kunnen onthouden met al het geklets hier ! Hier nog steeds vreselijk misselijk. Pff, maakt het natuurlijk allemaal veel echter de zwangerschap, maar fijn is anders ! En de dagen kruipen echt voorbij ! Zit zo af te tellen naar 28 Juli, eerste echo, maar lijkt echt nog zo eindeloos ver weg!! Hopelijk is het snel zover . Bij Siënna had ik al een echo met 7+5w dus is nu wel wat langer afwachten. Wil ook ons boontje zien, met hopelijk een kloppend hartje !
Linsy, dat is wel echt een anti-climax! Echt verdrietig dat ze zo reageerden. Ravi succes met je echo morgen! Hopelijk een mooi kloppend hartje bij je naam Indy, ik zou het wek melden bij da bureau. Dat is natuurlijk nogal een fout! Erg slecht. Wel fijn dat je vroeg voor een echo kunt!
Bam fijne vakantie! Nieuwe mensen welkom! Indy echt vet sukkelig voor zo'n bedrijf zeg. Mocht je nu wel eerder komen? Is dat een ander bedrijf dan waar je in eerste instantie moet? Ik heb nu een afspraak staan voor 29 juli bij de verloskundigepraktijk bij het ziekenhuis, maar er is hier nog een verloskundigepraktijk in de stad. Zit enorm te twijfelen om die te bellen voor een (eerdere) afspraak, ook door de angst van de miskraam hiervoor. Wat vinden jullie? Gewoon bellen? En zo ja, zal ik dan ook zeggen dat ze bij het ziekenhuis hadden gezegd bij mijn miskraam dat ik eerder mocht komen en dat het nu ineens niet mag en pas de 29e mag, of dat allemaal gewoon niet zeggen? Een besloten groep op fb lijkt me leuk!
Linsy, he jammer zeg dat ze zo reageerden! Dat is niet leuk inderdaad. Ik had me het zelf ook anders voorgesteld om het nieuws te brengen bij mijn ouders en schoonouders. Ik moest het ze vertellen vanwege de kans dat het mis ging en daardoor werd ik niet eens gefeliciteerd. Mijn eigen ouders waren alleen maar bezorgd en mijn schoonouders zelfs een beetje boos dat we niet eerder wat gezegd hadden (omdat mijn man zonder duidelijke reden van zijn werk weg moest -familiebedrijf- om met mij naar het ziekenhuis te gaan). Als het nu straks misschien toch goed blijkt te gaan denk ik dat er ook niet alsnog felicitaties komen, want ja, ze wisten het natuurlijk al en dan is het nieuwe er wel af. Ik vind dat ook echt heel jammer, want kan het niet meer terugdraaien. En het is ons eerste kindje. Ik had het me toch anders voorgesteld . Snap dat het dus bij jou ook tegenviel voor je gevoel! Indy, sjonge dat is inderdaad slordig zeg. Zeker ook een assistente ofzo geweest? Bij mijn vk zit namelijk ook een assistente die nergens verstand van heeft en al een hoop rare dingen gezegd heeft. Vervelend ja! En dan kunnen ze zelfs nog een excuus aanbieden, maar dan is het kwaad al geschied. Niet fijn nee!
Jessica, ik zou gewoon bellen ja en dan zeggen dat je je ongerust maakt. En dan dik je het desnoods een beetje aan dat je er niet van kunt slapen en er veel stress van ondervindt. Weten zij veel! Gewoon zorgen dat je mag komen. En je kunt best zeggen dat ze hebben gezegd dat je eerder mocht komen. (Maar niet erbij zeggen dat het nu opeens niet meer mocht). En als ze vragen waarom je nu dan bij een ander gaat zeg je gewoon dat je je niet prettig voelde bij die eerste of dat die vol zaten ofzo.
Jessica, sowieso bellen! En wat je wel of niet zegt... Ik zou alles vertellen zoals het is, maar je moet doen wat goed voelt voor jou!
Jessica, gewoon bellen! En ik zou inderdaad ook gewoon alles vertellen. Maar doen waar jij je goed bij voelt! Linsy, wat jammer dat ze reageerden. Dat komt echt beroerd over! Meiden, ik vind het echt niet normaal meer. Kijk mijn buik dan! :O
@Lindsy jeetje zeg dat is niet leuk...je wil ook gewoon enthousiaste reacties. ..ik snap dat helemaal @jessica zou ook eerder proberen...ik ga nu ook behoorlijk vroeg maar aan de ene kant wel fijn!
Ja inderdaad. Ze hebben dat ook echt gezegd hoor, maar weet niet of het gek overkomt als ik dat bij het andere bureau vertel en het dan bij hun "probeer". Ik ga morgen bellen. Ravi je buik! Wauw!
Ik vind het nu ook vroeg, maar ben wel voor... Echte FB'er. Als ik hier een naam tussen zie staan dan probeer ik jullie ook wel te vinden. Zelf zet ik niet hier mijn naam nier wegens anonimiteit... Maar in een pb heb ik daar geen probleem mee. Dan kan mijn naam niet gegoogled worden ofzo. Ben echt een zeef voor de rest, lees alles vergeet de helft weer of niet correct. Hier beetje last van slapeloze nacht. Vreemd bed enzo op vakantie. Maar de locatie is fantastisch.
Goedemorgen dames. Alles meegelezen, maar helaas weinig onthouden SORRY Heb een mooie buik zien passeren! Bij mij zie je denk ik nog geen verandering. Wel hou ik 'm minder in als anders dus misschien zien anderen wél verschil omdat ik 'm gewoon minder intrek. Weet niet of het echt moeilijker wordt, of als ik hem onbewust niet meer intrek. Geen idee Wel nog steeds gewoon een beetje een blubberbuik in twee delen, met navel als scheiding. Hopelijk wordt het binnenkort 1 bolletje ipv 2 delen Indy ZO erg, dat verkeerd e-mailadres van vk!! Heeft je tante dan die mail naar jou doorgestuurd, of hoe wist je dit opeens? Ben de naam kwijt, maar balen dat grootouders niet zo reageerden op aankondiging baby zoals verwacht. Ik had iets soortgelijks toen ik onze verloving aankondigde. We waren bij mijn ouders aan het eten en broers/zussen waren er ook. Had al de ganse tijd mijn ring wat zitten verstoppen onder mijn trui. Toen ik opeens op tafel gooide dat we gingen trouwen, werd er nauwelijks gereageerd, tot ik bijna de ring onder hun neus duwde. Blijkbaar had ik het nogal op een verkeerd moment gezegd, zo tussen de maaltijd door. En had men het gewoon niet gehoord. Nadien nagevraagd bij zusje of er echt niks aan de hand was want zat ermee in dat er weinig reactie op kwam. Had het gewoon wat verkeerd aangepakt. Toch even flink balen want op voorhand zie je de reacties heel anders voor je natuurlijk! Hier gaan slapen en opgestaan met flinke op hol geslagen darmen en bijhorende buikkrampen. Bahhh vervelend. Hopelijk is het voorbij als ik straks naar het werk vertrek. Dat kan ik wel missen. Gisteravond toen ik in bed lag kreeg ik opeens ongiekramp een paar minuutjes. Toch scary hoor. Vanmorgen even gecheckt maar geen bloed of dergelijke gezien. We zullen het maar houden op het groeien van de baarmoeder en dat het net een goed teken is zeker? Zal kalm zijn de komende maand op 't werk. De meeste van mijn collega's zijn vanaf deze of volgende week in verlof. Ik ben pas wat later aan de beurt.
Dit weekend heb ik een drietal merken aangeschreven met de melding dat ik hun aanbod op de website interessant vond en of ik niet wat staaltjes kon krijgen om te testen wat ik zou aankopen voor mezelf en toekomstige baby adres er ook bij vermeld. Had deze tip eens zien passeren een tijdje geleden en enkele meiden hadden echt tubes zalf / creme / mooie pakketten ontvangen. Ben eens benieuwd of er iets tot bij mij zal komen de komende weken hihi. Heb Zwitsal, Weleda en Mustela aangeschreven. Als iemand nog dergelijke tips heeft, laat maar komen! Ik hou erg van gratis stalen en cadeautjes
ML heeft gisteren een grappig moment gehad. Naja, ik vond t grappig hihi. Ik ben niet immuun voor toxo dus hij moet de kattenbak verschonen. Laat onze kat nou ook net last hebben van haar darmpjes en er lag overal diarree in de kattenbak. Ging ML bijna over zijn nek Heeft toen toch moeten toegeven dat het moeilijk zal worden bij een beebje, maar dat hij zich "er gewoon over zal zetten" haha. Eerst zien als het beebje er is voor ik het geloof.