Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    zo hier liggen pitten!!

@Jootje beterschap!!

@Esther jammer dat ze nog niks te zien was misschien minder ver dan 6 weken?? kan natuurlijk ook! fijn dat je nog een echo krijg!!

2. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Heeft iemand misschien tips voor me?
    Wij moeten zaterdag naar een verjaardag van mijn broer en schoonzus. Ze wonen hier anderhalf uur rijden vandaan, dus meestal zitten we daar dan toch zeker wel een halve dag. Je gaat niet voor een uurtje op en neer. Ze weten nog niet dat ik zwanger ben en dat willen we ook nog niet vertellen. Maar ik zit dus met die krampen die ik op onvoorspelbare tijden krijg. En ik ben zo bang dat ik het ook krijg als ik daar ben. Wat moet ik dan doen? Ik kan toch moeilijk elke keer een kwartier op de wc gaan zitten bij ze. Iemand een idee hoe ik hiermee om kan gaan?

3. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Meiden met de vroege echo krijgen of hebben jullie deze inwendig of uitwendig gehad???? zit ook verschil in he met wat ze zien

4. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    buikgriep als excuus;)

5. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Haha als ik daarmee aankom weten ze gelijk dat ik zwanger ben. Die zitten al maanden te vissen wanneer ze nou een neefje of nichtje krijgen. Als ik ook maar iets laat merken dat ik me niet goed voel dan weten ze het volgens mij meteen!

6. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Een broertje of zusje voor ons kleine meisje is ze
    Twente
    Vroege echo's zijn eigenlijk altijd inwendig.
    Dit omdat ze het dan beter kunnen zien. Je moet de echo met een lege blaas laten maken.

Ik ben na ruim 3,5 jaar fertiliteit gewend aan de inwendige echo.
    Maar kan me voorstellen als je dit nog nooit hebt gehad dat je het niet heel prettig vind. Zorg er dan voor dat je makkelijke kleding aan trekt, een rokje of een jurkje.

7. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Buikgriep als excuus gebruiken, het heerst;)

8. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Oh haha toch maar buikgriep dan? Ik heb dat nog nooit gehad. Is dat besmettelijk en voor kleine baby's? Ze hebben een kleintje dus zou niet willen dat ze zich ongemakkelijk bij mij gaan voelen terwijl er eigenlijk niks is.

9. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Prulletje, ik zou denk ik niet gaan.
    Neem je rust, en je broer en schoonzus lopen niet weg...dus ga een ander keertje weer mee daarheen.
    Je kunt beter thuis in je eigen omgeving zijn als je weer zo'n pijnaanval krijgt.

Jootje, neem een paracetamol en ga lekker even liggen.
    Ik hoop dat je je snel beter voelt.

Kwa wagen zijn wij er natuurlijk al uit, de bugaboo.
    we hebben een wit ledikantje en een witte ladenkast voor op het kamertje en aangezien we het geslacht niet willen weten word het kamertje neutraal.

10. Yeahbaby

Yeahbaby Lid

27 jun 2014
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Prulletje, ja ik zou precies ook gaan voor de buikgriep, zou niet weten wat anders. Maar hopelijk blijven die vreselijke krampen gewoon weg...

@ echo. Oeps ik had er noiet bij stilgestaan dat die eerste echo (ik zal dan 8w en 2d zijn) inwendig zal zijn. Brrrr lijkt me toch een beetje een enge gedachte, nog nooit echt meegemaakt :(. Ja ok dat zien we dan wel zeker, maar maak er me toch wat zorgen over...

11. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Ravi super.

Nah wat ik jier mee maak, mijn moeder die had ik het verteld. Die stond onverwacht aan de deur en tja kon er niet echt onderuit. Belt ze net, ja tante Joke belde net dat ze weer oma wordt en heb het ook jaar veteld! Toch niet erg he.
    Ik had zo duidelijk verteld nog tegen niemand zeggen dat willen we nog niet. Nou ben zo boos, mn tante is de grootste rodddeltante van heel Nederland, die heeft gelijk iedereen in de telefoonklapper gebeld, dat weet ik zeker.
    Haar zoon is behin februari uitgerekend, die hebben al een echo gehad dus dat is anders, en dan nog als wij het nog niet willen zegggen!

12. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    hier ben ik nog steeds bibberig...ik voel me onrustig en niet goed.
    straks als manlief thuis is doe ik niks meer...alleen nog boodschappen doen en dan plat op de bank.
    kan dit vervelende gevoel niet plaatsen...erg irritant!!

13. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    dat meen je grootsgezin...wat jammer dat er zo slecht word omgegaan met vertrouwelijke informatie...ik zou ook boos zijn!

14. prulletje2

prulletje2 Fanatiek lid

20 mei 2014
    4.047
    2.039
    113
    Ah grootsgezin dat is echt niet leuk! Ik zou ook flink boos zijn! Sterker nog, een collega van mij heeft me hetzelfde geflikt terwijl zij eigenlijk vertrouwenspersoon op het werk hoorde te zijn, toen was ik ook goed boos, dus ik snap je volledig!
    Pff, soms kun je mensen gewoon maar beter niks vertellen totdat iedereen het mag weten zie je wel weer.

15. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Probeer je goed te ontspannen en er gaat een condoom en glijmiddel op de echostaaf. De staaf aan de rechterkant brengen ze in.

16. Junyor

Junyor Fanatiek lid

18 nov 2010
    1.111
    0
    36
    Twente
    Je hebt alle reden om boos te zijn. En ik had mijn moeder ook flink de waarheid verteld als ze me dit had geflikt.

17. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Ja nu heeft ze er al een handje van, alles wat wij meemaken hoort een vriendin van mij in de taxi dan weer terug van een aangetrouwde tante die ik nog nooit gezien heb!
    Maar nu is het klaar, ik hoe me gewoon volledig op de vlakte ik vetrtel gewoon helemaal niks meer bah!

Meis wat naar, misschien toch een virus, wij hier ook zo haar gehad van de week, duurde wel een paar dagen. Misschien gewoon even de boel de boel laten en een beetje uitzieken.

18. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    boel de boel laten is er niet bij helaas, maar ik ga vanavond xtra vroeg mijn bed in.
    kan het gevoel ook niet plaatsen, hoop dat het eenmalig is...functioneer niet zo best op deze manier

19. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

4 apr 2014
    1.698
    423
    83
    Vrouw
    Capelle aan den IJssel
    Ik zag een mooie echo voorbij komen, geweldig :D gefeliciteerd!!

Moeilijk dilemma prulletje...
    Ikzelf heb zoiets van ik vertel het gewoon aan iedereen, ben veels te blij!! Heb ook liever dat ik het zelf kan vertellen dan dat ze het zouden raden door symptomen of groeiende buik...
    'buikgriep' en kleine baby lijkt me niet heel handig inderdaad

Wij hebben al babykamer in de berging staan :D Kwamen die tegen op marktplaats, vonden helemaal geweldig en erg goedkoop dus tja... Was toen we hem gingen halen nog niet eens zwanger eigenlijk ;) Hij is beetje creme kleurig met ruitjes met berenpootjes erop, echt heel schattig. Wil op ene muur een muurschildering gaan maken van me to you beertje in hangmat en andere muur iets van zand of taupe ofzo.
    Kinderwagen denken we over Qute van babydump. Ons budget is niet zo groot dus het wordt of goedkopere nieuwe of een van marktplaats. Die van Qute vonden we voor de prijs echt heel mooi! Lekker licht, makkelijk en klein inklapbaar maar wel stevig genoeg. Het is alleen een nieuw merk dus is nauwelijks wat te vinden aan ervaringen ermee wat ik dan wel weer spannend vind. Maar je krijgt dan wel weer 2 jaar garantie, terwijl je met een van marktplaats maar weer af moet wachten wat er mis mee is...

20. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap meissie !

Deel Deze Pagina