Uitgerekend 1 t/m 15 maart 2015

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Rostie, 23 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessica1

Jessica1 Niet meer actief

Meiden vanavond heb ik een uitwendige en inwendige echo gehad.
    Ik ben geen 5.3 maar 4.3 waarschijnlijk! Ze kon zien dat het een gezonde zwangerschap is, met een groeiende stijging of lijn of cirkel... Wauw haha was beetje overrompeld en blij dat het gewoon helemaal gezond aan het groeien is!

1 augustus mag ik voor een tweede echo en intake. Ze zei dat ze dan naar alle waarschijnlijkheid het hartje kunnen horen en echt een embryo zien.

Happy!

2. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Huismoeder oftewel officemanager thuis
    Roosendaal
    Goedemorgen dames,

Ravi, snap ik dat je een traantje moest laten, zelf IK moest hard slikken toen ik je berichtjes las hihi

Meis ben je al wat beter?

Ils, kon nu pas de foto vinden, zat eerst naar een andere te kijken.....mooi! Te schattig.

Verder hier ook een kilo aangekomen.
    Namen lastig, moeten we echt even voor gaan zitten. Al de jongensnamen zijn italiaans eindigendbop een o en ons meid heeft een engelse naam wat we dus ook door zouden willen trekken. Voor een meid makkelijk maar voor een jongen.....we hebben de leuktste (italiaans op eeno)allemaal al hahahaha.

Volgende week echo, heel nieuwsgierig. Ik ga ook aan de vk vragen of ze ijzer wil prikken. Heb altijd al belachelijk lage bloedruk waar ik dus geen klachten van heb, maar blijf duizelig, trillerig, gejaagd op mn borst, akelig.

Kinderkamer tja, we hebben al een compleet kamertje wat helemaal top is maar mmmmm wil toch eigenlijk wat anders. Wel ook wit en die we hebben is ook wit dus misschien stom.

Voor de kinderwagen geen idee, we hebben de laatste twee!! Keer een nieuwe stokke gekocht en heel eerlijk vind ik absoluut niet dat we het ervan af rijden, de bak al helemaal niet en ze zijn ook jog onhandig opbergen.
    Ik denk dat we gewoon voor een goedkoop merk gaan bij van asten ofzo.
    Zit sowieso in mn simpele fase denk ik hahaha. Kamertje wat we hebben is ook echt robuust en met details en raampjes etc en wil eigenlijk ikea, zonde frustels. Nu nog mijn man uitleggen.......

3. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen..
    Jessica. .Super zeg !

Er wordt er 1 wakker..ttot later hihi

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Bleghhhh slechts een halve boterham en halve mok koffie opgekregen. Mijn maag ligt in de knoop.

Hopelijk niet het begin van misselijkheid de komende weken , nee hé :(

ML: oei misselijk, hoe komt dat? DUHH :)

5. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Kinderkamertje moet hier nog in orde gebracht worden. Denk dat beebje toch eerst bij ons op de kamer zal komen.

Spulletjes, kinderwagen, ... denk dat we eens zullen rondvragen binnen een paar maanden of niemand wat spullen heeft die ze niet meer nodig zullen hebben en die we kunnen kopen. Mag niet teveel kosten hier en koop liever van iemand die ik ken en waarvan ik weet dat alles proper en goed verzorgd is :) Marktplaats schrikt me een beetje af hihi.

6. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben nog geen kamer over . De baby zal eerst bij ons slapen. Daarna zien we de verdeling wel :D

7. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    #2627 Grootsgezin, 15 jul 2014
    Laatst bewerkt: 15 jul 2014
    Fee, bij van asten kun je eens kijken voor een kinderwagen bijvoorbeeld 4 in 1, of prijskiller, nieuw maar erg goedkoop. Tip, als je een kinderkamer, wiegje van iemand overneemt altijd een nieuw matrasje erin leggen ook als is het nog zo schoon, dit ivm grotere kans op wiegedood als een matrasje al eens gebruikt is. (Misschien weet je dat allang maar dacht kan het altijd even zeggen toch)

8. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    Groeter? Gren idee wat dat is...

Namen: geen idee nog. Eerst het geslacht maar eens weten dan kunnen we wat gerichter verzinnen hoe hij/zij gaat heten.

9. Grootsgezin

Grootsgezin Actief lid

15 jun 2014
    468
    0
    0
    Roosendaal
    Al aangepast moest zijn groter, vingers willen niet meewerken denk ik....

10. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Bedankt voor de tips, wist ik niet!
    Is allemaal zo nieuw en spannend hihi.

Gisteren kort op stap geweest met de vrienden. Enkel limonades gedronken. Viel zeker op ;) Soms heb ik zin om mijn buik naar voor uit te steken en de aandacht te trekken haha. Maar zou niet verstandig zijn ;) Nog zo'n 1,5 maand geduld bahhh :)

P.S. Ik kan me echt niet concentreren op het werk! Betrap mezelf erop dat ik tegen het einde van de dag wat tijd zit te rekken tot ik naar huis mag :( Ik word zo moeee/leeg in de namiddag. Normaal heb ik na het middageten steeds een dipje, maar sinds ik zwanger ben, is de hele namiddag een dip zeg maar :p

11. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Goedemorgen

@Jessica super dat is goed nieuws!!! iets minder ver? had je een lange cyclus?? lekker even genieten tot 1 aug maar dat gaat al opschieten!

Hier babyspullen wij moeten alles opnieuw kopen want van onze dochter hebben we het niet meer..

12. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Jessica, wat fijn dat je gerust bent gesteld! Dan is het helemaal de moeite waard geweest! Ga je nu helemaal over naar die verloskundigepraktijk?

Fee, vervelend dat je je nu ook beroerd gaat voelen en dat de dagen op je werk zo lang duren. Ik ben blij dat ik vakantie heb.

Grootsgezin, is dat echt zo, dat de kans op wiegendood groter is bij een gebruikt matrasje?? Eng idee!

13. Renske76

Renske76 Bekend lid

27 dec 2013
    794
    10
    18
    NULL
    NULL
    Joma, ik moet ook bijna alles opnieuw kopen. Alleen het wiegje had ik nog van haar. Dus die ga ik zeker weer gebruiken!

14. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Jessica had je een onregelmatige cyclus dat je zo ver terug bent gezet?

Hier sinds gisteravond heel klein beetje spotting/bloedverlies. Hopelijk stopt het snel weer.

15. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Jessica, heel fijn dat je een goede echo gehad hebt! Geniet ervan :D

16. KleineRoe

KleineRoe Actief lid

20 dec 2012
    390
    0
    0
    Fotografie, films kijken, kroelen met m'n katjes.
    Regio bergen op zoom
    Meiden, ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb de halve nacht voor de wc gezeten. Kotsmisselijk, neiging en drang om over te geven, maar natuurlijk kwam er nix uit... Blijf vandaag een dagje in bed, met uitzondering voor wc en eten. Hopelijk voel ik me morgen wat beter, anders blijf ik morgen ook thuis. Donderdag zowieso vrij ivm echo en intake bij vk.

Gister is mvm geweest. Haha de test was al positief voor hij helemaal was doorgelopen. Super grappig!
    De kan is inderdaad niet handig. Bij mij past hij net onder me als ik op de wc zit, dus dat scheelt. De dame mvm heeft m'n man gestrikt om de kan te legen in de fles, me happy! Ook gaf ze de tip, om niet voor ieder plasje de fles te openen, maar 1-2x per dag te doen.

Ik duik terug onder de wol, hopelijk kan ik nog wat bijslapen...

17. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Beterschap Kleineroe

18. littledreamer

littledreamer Fanatiek lid

23 mrt 2009
    3.329
    11
    38
    hier
    Hier ook nog steeds ziek oma brengt oudste naar school jongste ligt nog te slapen!!

19. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Beterschap kleine Roe en little dreamer, hopelijk gaat het straks beter met jullie.
    Jessica, wat fijn dat je al een mooie echo hebt gehad.
    Monika, we willen geen bloed, ik hoop dat het al gestopt is.

Hier een bagger nacht gehad heb heel erg liggen woelen en erg vaak wakker geweest. Gisteren na de pauze op mn werk kon ik mn ogen amper open houden zo moe, hopelijk gaat dat vandaag beter.
    Tot vanavond en een fijne dag allemaal

20. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    de zieke en beroerde beterschap en rustig aan!!!!

@Monika oeh nee geen bloed hopenlijk is het niks..is het alweer over nu??

Deel Deze Pagina